• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Maxime Milla Fowler
    Ook Amy komt bij ons staan, haar ken ik wel. Ik heb geen les met haar, maar weet dat ze zingt en dat ze dat no heel goed doet ook. 'Geen idee,' antwoord ik. 'Er hangt nog steeds niets.'
    'Nog steeds niks?' hoor ik iemand achter me vragen en ik grinnik. 'Zie je nu wel? Niets. Ieder jaar hetzelfde liedje wat dat betreft.'
    Ik richt me terug op het eerste meisje. 'Als je wilt loop ik wel mee, hoor. Het is hier ook ontzettend groot. Welkom trouwens, ik ben Maxime,' glimlach ik en steek mijn hand uit.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:20 ]

everything, in time

Amy Michelle

Ik lach naar Maxime. 'Ja inderdaad, en ik ben kapot dus ik wil nu echt wel mijn kamer op en eventjes slapen.'
    Ik draai me om naar het meisje dat achter ons is komen staan en stel me voor. 'Amy Michelle' zeg ik en ik glimlach.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Joan Alexis Moore.
    Het meisje stelde voor om met me mee te lopen, stak haar hand toen uit. Ze stelde zichzelf voor als Maxime. Ik glimlachte en nam haar hand aan. 'Ik ben Joan,' stelde ik mezelf voor. 'Eh, alleen als het geen probleem voor jou is?' vroeg ik voor de zekerheid aan haar. Ik wil niet dat mensen meelopen tegen hun zin in of dat ze eigenlijk iets anders te doen hebben.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Maxime Milla Fowler
    'Welnee joh! Ik kan me voorstellen dat dit gebouw nogal overweldigend is. Ik had het geluk dat mijn broer hier al zat, maar toch,' vertel ik terwijl ik Joan naar de muziekzaal breng. 'Welke instrumenten bespeel je dan? En ga je hier alleen muziek volgen?' Ik hoop niet dat ik haar overweldig met mijn vragen, maar ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd.

everything, in time

Eliza Josey Willows

'Waardeloos,het is inderdaad elk jaar hetzelfde liedje,' reageer ik en laat mijn tassen met een plof op de grond vallen. Dit werd mijn derde jaar hier op school en ergens had ik ook wel kunnen verwachten dat de indelingen er nog niet hingen. Een van de meisjes voor me draait zich naar me om. 'Amy Michelle,' stelt ze zichzelf voor met een glimlach. Ik werp haar een kleine glimlach terug en stel mezelf ook voor. 'Eliza,'glimlach ik. 'Ben je nieuw hier?' vraag ik er meteen achteraan, ik herkende haar namelijk totaal niet.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Amy Michelle

'Ben je nieuw hier?' vroeg Eliza, zoals ze zei dat ze heette. 'Ja, dit is mijn eerste jaar..' zei ik verlegen en ik richtte mijn blik op mijn schoenen. 'Wanneer krijgen we de kamers en lessen te weten?' vraag ik haar.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:31 ]

Iral

Verveeld leun ik tegen de muur aan terwijl ik mijn ogen door de hal laat glijden. Overal staan groepjes te praten. Ik ben er wel gewend om erbuiten te staan - dat gaat op deze school ook weer gebeuren.
    Ik vraag me af wanneer de lessen beginnen, en wanneer de indeling wordt opgehangen.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Joan Alexis Moore.
    Toen ik dit eenmaal gezegd had werd ik overweldigd door allemaal vragen van Maxime. Ik moest eventjes lachen om haar, en kuchtte toen eventjes. 'Ehh, nee. Ik volg ook zang, en ik bespeel alleen de gitaar. Ik kan wel een paar deuntjes op de piano, maar dat is niet echt supergoed.' Zei ik, terwijl we naar de muziekzaal liepen. Ze vertelde dat haar broer ook op deze school zit, en de jongen met wie ze samen de school in liep kwam in mijn gedachten. 'Ah, dat is vast en zeker die jongen met wie je de school in liep of niet?' vroeg ik. Ik hoop niet dat ze me nu als een stalker vindt klinken.

Amy Michelle

Terwijl ik tegen de muur leunde en een beetje praatte met Eliza keek ik onder mijn wenkbrauwen door voorzichtig naar Iral. Wat was er toch met die jongen.. Hij was zo mooi, hij had totaal niks om onzeker over te zijn. Waarom stond ie daar maar een beetje alleen te wachten? Ineens keek Iral onze kant op en ik liep mijn ogen snel weer afdwalen naar Eliza.

Eliza Josey Willows

'Ja, dit is mijn eerste jaar..'reageert ze verlegen en richt haar blik op haar schoenen. 'Wanneer krijgen we de kamers en lessen te weten?' vraagt ze me dan. 'Hopelijk zo snel mogelijk,' antwoord ik en glimlach vriendelijk, al kreeg ze die niet mee omdat ze naar beneden keek. 'Vorig jaar kregen we hem pas aan het einde van de dag dus het zou me niks verbazen als dat nu weer gaat gebeuren,' voeg ik eraan toe en laat mijn blik een keer door de gang heen glijden. 'En natuurlijk welkom hier, heb je er een beetje zin in?'

Amy Michelle

'Welkom hier, heb je er een beetje zin in?' vroeg Eliza. Ik knikte, 'Jawel, ik ben alleen bang dat ze me dadelijk helemaal niks vinden ofzo.' zei ik onzeker. 'Iedereen hier is zo getalenteerd, ik voel me echt een nietsnut! Welke opleiding ga jij volgen?' vroeg ik haar.

Maxime Milla Fowler
    Ik grinnik om haar opmerking. 'Ja, dat is die jongen. Tyler, zo'n beetje de hele school weet dat we broer en zus zijn en ik denk dat hij en ik de enige broer en zus zijn die daar ook trots op zijn.' Eindelijk zijn we bij het muziek lokaal. 'Misschien zie je hem nog, hij volgt ook muziek en zang. Maar nu we hier ton zijn,' ik want even voor ik verder praat en grijns. 'Er staan hier genoeg gitaren!' Hint, natuurlijk.

everything, in time

Eliza Josey Willows

'Niet zo negatief over jezelf,' reageerde ik en glimlachte weer even. 'Ik durf te wedden dat je net zoveel talent hebt als ieder ander hier, en daarbij zijn de leraren er om je daar te helpen waar nodig is,' voegde ik eraan toe. 'Ik doe een opleiding moderne dans, en jij?' reageer ik, als antwoord op haar vraag welke opleiding ik ga volgen.

Joan Alexis Moore.
    Ze grinnikte even, en wees erop dat het die jongen is. Ik knikte, dat ik haar snapte en luisterde toen naar haar wat ze verder zei. 'Ah, broer en zus? Vergeef me, ik dacht dat jullie een soort stelletje waren.' Grinnikte ik. 'Dan mag ik vast wel zeggen dat je broer best schattig is.' Maxime zei toen dat hij ook muziek en zang doet, dus dat ik hem waarschijnlijk ook nog zie. Uch, ik ook met mijn mond. Altijd moet ik het eruitfloepen zonder erbij na te denken. Ik sloeg mezelf voor mijn hoofd toen Maxime eventjes snel omkeek. 'Maar nu we hier toch zijn,' zei ze en er kwam een grijns op haar gezicht. Oh god, nu komt 't. 'Er staan hier genoeg gitaren!' Ik begon te lachen, en keek in het lokaal. 'Ja, dat klopt. Heb je goed gezien,' zei ik toen tegen haar. 'Wat is er mee dan?' vroeg ik bijdehand met een grijns. Tuurlijk snapte ik haar hint wel, maar dat zeg ik niet.

Amy Michelle

'Ik doe een opleiding moderne dans, en jij?' vroeg ze nadat ze gezegd had dat ik niet zo onzeker moest doen. 'Zang.' zei ik en ik glimlachtte. Iedereen had altijd gezegd dat ik wat met mijn stem moest doen maar nooit durfde ik het. 'Is er hier ergens een studio ofzo zodat ik wat kan oefenen?' vroeg ik haar.