• hallo iedereen :)

    ik weet maar nie wat ik moet kiezen...

    ik ben bijna jarig en ik moet kiezen tussen mobiel of fiets

    wat zouden jullie kiezen en waarom?

    plz geef ff antwoord want ik weet het echt nie xD


    I love Quizlet

    Fiets, want dat is goed voor je


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ja maar mijn fiets is een beetje heel lelijk
    en mobiel die is een soort van stuk: te traag en het hoesje gaat er steeds van af + een kras op het scherm -.-


    I love Quizlet

    Mobiel natuurlijk
    want als er iets is kan je bellen en als je alleen een fiets hebt en die is stuk kan je niets


    I'l give you 11 roses 1 fake 10 real i love you until the last one dies

    maar je kan ook bellen als je fiets stuk is ;)


    I love Quizlet

    Mobiel natuurlijk!


    <3

    Als je nog een goede fiets hebt, zou ik voor een mobiel kiezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fiets. (:

    Hangt er vanaf of je je fiets dagelijks gebruikt of niet. Als je hem maar af en toe gebruikt zou ik een gsm kiezen, maar als je er elke dag mee naar school gaat, een fiets. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Hangt er vanaf of je je fiets dagelijks gebruikt of niet. Als je hem maar af en toe gebruikt zou ik een gsm kiezen, maar als je er elke dag mee naar school gaat, een fiets. (:

    ^ Dit (:


    Let the Night embrace you

    Pollux schreef:
    Als je nog een goede fiets hebt, zou ik voor een mobiel kiezen.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    wat is belangerijker voor je . voor mij zou dat een mobiel zijn. want wanneer een of andere debiel me opeens vast pakt heb ik nog altijd een mobi.

    Histoire schreef:
    Hangt er vanaf of je je fiets dagelijks gebruikt of niet. Als je hem maar af en toe gebruikt zou ik een gsm kiezen, maar als je er elke dag mee naar school gaat, een fiets. (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mobiel. Een lelijke fiets is niet erg als je er nog op kan fietsen. Je kan hem toch zelf ook beetje bij beetje opknappen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mobiel. Geen twijfel mogelijk.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    LoveyDovey schreef:
    Mobiel. Een lelijke fiets is niet erg als je er nog op kan fietsen. Je kan hem toch zelf ook beetje bij beetje opknappen?


    Ik heb mijne ooit eens helemaal oranje gespoten met groene stippen ;D een fiets kan je nog opmaken, een gsm niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien