• Dat topic werd gesloten (8
    En ik wilde net even melden
    Dat mij irriteerd dat sommige mensen Asskissers zijn van andere mensen.
    Wees vrij je aangesproken te voelen (:

    Edit: 'Ik had het dus niet over aanhangers van De Mods, maar over sommige users (:'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:50 ]

    1 reactie wat richting ruzie, of uitlokken gaat is slotje :]
    Keep it nice.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik probeer gewoon aardig tegen iedereen hier te zijn. En zeg gewoon mijn mennig. Boeit mij wat wat jullie van me vinden. Alsof mensen hier mij in real kennen en me kunnen afrekenen op dingen die ik zeg.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:59 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Okee ik voel me aangesproken dus fuckjou ><


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik kan sommige mensen hier niet uitstaan, maar ik zal verder wel niks zeggen want dat lijkt me het verstandigst. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik voel me niet aangesproken. Als ik toevallig een mening deel met iemand, waar de meeste mensen het niet mee eens zijn, ben ik geen Asskisser die aandacht zoekt, dan ben ik iemand die voor zijn mening durft op te komen, ondanks dat merendeel het er niet mee eens is. Of wel, maar zij durven het zelf niet te zeggen; dan zijn zij dus de Asskissers.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:49 ]


    everything, in time

    Ah ja ik voel me aangesproken. Voelt goed he, :Y)


    SLOAN.

    Poseidon schreef:
    Ik kan sommige mensen hier niet uitstaan, maar ik zal verder wel niks zeggen want dat lijkt me het verstandigst. (:


    Agree(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Boefje schreef:
    Okee ik voel me aangesproken dus fuckjou ><


    Hou het netjes aub

    on: Ben het me je eens (met de topicmaakster)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:50 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik vond die topic best wel onschuldig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    DamdadidoDamDamdidodida
    We gaan nu allemaal doen alsof we van mekaar houden. ;p


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik voel me ook niet aangesproken :Y), zou voor mij ook wel knap zijn als ik een asslikker van een bijv. mod zou zijn.


    I am an idiot, I move.

    Boefje schreef:
    Okee ik voel me aangesproken dus fuckjou ><


    Geen ruzie maken hè (:

    Poseidon schreef:
    Ik kan sommige mensen hier niet uitstaan, maar ik zal verder wel niks zeggen want dat lijkt me het verstandigst. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Askissers inderdaad. Of van die mensen die denken dat ze ó zo belangrijk zijn hier en doen alsof ze 'Miss Quizlet' zijn. En natuurlijk ook van die mensen die denken dat ze hier moderator moeten gaan spelen.

    Verder vind ik iedereen hier heel aardig hoor, haha. (krul)

    Ik noem geen namen maar sommige irriteren mij


    "Ignite, my love. Ignite."