• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya


    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Iral

    'Sorry, ik heet Amy Michelle,' zegt Amy tegen mij.
    Ik snap niet echt waarom ze sorry zegt, maar whatever. 'Iral,' stel ik mezelf verlegen voor.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amy Michelle

    Zo erg, vergat mezelf gewoon voor te stellen. 'Iral' zegt hij verlegen. Ahw zo schattig als jongens verlegen zijn denk ik bij mezelf en ik glimlach even. 'Jij ook geen idee over de kamers en de lessen?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Iral

    Amy glimlacht. 'Jij ook geen idee over de kamers en de lessen?' vraagt ze dan aan me.
    Ik schud onzeker mijn hoofd, en twijfel of ik zal zeggen dat ik nieuw ben.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amy Michelle

    'Pff, lekker geregeld hier..' mompel ik zachtjes. 'Het is mijn eerste jaar hier dus ik heb ook geen idee waar alles is.' zeg ik onzeker en ik bijt op mijn lip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Is er iemand zo lief even te zeggen waar iedereen is/ een samenvatting geven zodat ik in kan springen?:3


    everything, in time

    [ Voor mij geldt hetzelfde, iemand een samenvatting en waar ik kan inspringen? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Iedereen is nog op de gang volgens mij want er is nog totaal geen kamerindeling/plattegrond/lessenrooster enzo dus je kan elk moment inspringen haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [De meesten zijn in de hal en hebben zich aan elkaar voorgesteld. Iral is Santana tegengekomen en Amy is daar ook bij gaan staan. Meer weet ik niet.]

    Iral

    'Pff, lekker geregeld hier,' mompelt Amy sarcastisch. 'Het is mijn eerste jaar hier, dus ik heb ook geen idee waar alles is.' Ik zie dat ze op haar lip bijt.
    'Ja, ik ook,' zeg ik zacht terwijl ik naar de grond kijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amy Michelle

    'Ja, ik ook,' zegt Iral zacht en hij richt meteen zijn blik weer op de grond. Hij is echt heel erg verlegen.. Waarom, hij is zo'n leuke jongen.. 'Welke opleidingen volg je?' besluit ik uiteindelijk maar te vragen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ah, oke. Dus de 'Academy' begint pas net? Dus we moeten allemaal eerst in de hal komen? Okay, ^^]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iral

    'Welke opleidingen volg je?' vraagt Amy aan me. Ik waag een blik in haar ogen en kijk haar aan.
    'Techniek,' antwoord ik. 'Tijdens voorstellingen zorg ik voor muziek en verlichting.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amy Michelle

    Ineens kijkt Iral me voorzichtig in mijn ogen aan, wauw zijn ogen zijn groot en zo helder! 'Oh, dus als ik een keer problemen met mijn microfoon enzo heb kan jij t voor me maken?' zeg ik uitdagend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Jullie mogen Chiya tegenkomen in de gangen. Ik heb toch geen inspiratie :') Voor de mensjes die net beginnen, en ook die al begonnen zijn.]

    Iral

    'Oh, dus als ik een keer problemen met mijn microfoon en zo heb kan jij het voor me maken?' vraagt Amy uitdagend.
    Ik knik. 'Ja, ik denk het wel, ja.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joan Alexis Moore.
    Ik liep het indrukwekkende grote gebouw binnen. Wow, wat groot. Hier kan ik zo in verdwalen. Ik hoop dat ik snel de weg weet hier. Nieuwsgierig keek ik rond, en merkte niet dat ik bijna wat mensen omver liep. 'Oke, waar moet ik nu naartoe?' Vroeg ik hardop aan mezelf. De mensen die er stonden bracht ik geen aandacht aan. Ik wilde het op mijn eigen houtje doen. De muziekzaal.. Twijfelend keek ik rond. Uch, soms mijn koppigheid ook. Wordt er echt gek van. Ik keek naar de mensen die er stonden, en toen weer naar de gangen die splitsten. Oké, ik ga 't niet vragen.

    [Iemand die me gezelligheid wil brengen & toch tegen mijn koppigheid wil ingaan? ;3]


    Don't walk. Run, you sheep, run.