• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Joan Alexis Moore.
    'Dat spijt me zo voor je,' fluisterd Maxime. Ze had haar hand voor haar mond gebracht, waarschijnlijk kwam dit door de schrik. Ze staat op en slaat haar armen om mij heen. 'Je vriend is vast trots op je,' had ze gezegd, en ze wreef met haar hand over mijn rug. 'Het spijt me dat ik je zo pushte om Tyler te ontmoeten.' Zei ze als laatst. Het troosten was wel lief, maar ik voelde me er niet fijn bij. Het was iets totaal waar ik niet gewend aan was. Ja, behalve toen Dave er nog was. Hij troostte mij op zijn eigen manier. Hij maakte me lachen. Hij maakte me zo hard aan het lachen dat ik bijna geen adem meer kreeg en je geen geluid meer hoorde uit mijn mond. Dat was zijn manier van troosten, en het werkte. Nu kon ik nooit meer zijn flauwe humor aanhoren. De hand van Maxime wreef nog steeds over mijn rug en ik stond op waardoor haar hand zich niet meer op mijn rug bevond. 'Ik hoop het,' mompelde ik. 'Ik hoop echt dat hij trots op me was.' Zei ik, vervolgens draaide ik me om, en liep naar de tafel waar Maxime daarnet op zat. Mijn energy blikje had ik daar neergezet, en mijn handen grepen het bekende blikje weer vast. Met een grote slok dronk ik alles naar binnen. Ja, dat was wat ik gedaan had toen Dave weg was. Drinken, huilen, en andere ongezonde dingen; waaronder roken.
    Ik draaide me weer om richting Maxime, maar durfde haar niet aan te kijken. Ik schaamde me dat ze dat ene traantje waarschijnlijk had gezien dat over mijn wang rolde. 'Het maakt niet uit. Ik snap jou punt ook wel,' zei ik eerlijk. 'Het is je broer. Je bent trots op hem. Tuurlijk wil je dat mensen hem ontmoeten.' Langzaam, maar zeker, durfden mijn ogen haar wel aan te kijken. Hopelijk snapte ze mijn punt nu wel.

Don't walk. Run, you sheep, run.

[Ze mogen al naar hun kamers.. toch?]

Eliza Josey Willows

'Dans en zang,' antwoorde Alexis. 'Omdat mijn vorige school wat minder was gericht op muziek dus hebben ze me hier naartoe gestuurd. Wat doe jij eigenlijk?' vervolgde ze. 'Wel, je zit hier helemaal goed, deze school is op alles evenveel gericht,' glimlachte ik en liet mijn lok haren weer met rust. 'Ik doe een dans opleiding. Moderne dans, om specifiek te zijn. Welke dans doe jij?' reageerde ik, het laatste vragend.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Chiya Amorina Hoshi
    Ik wilde eigenlijk nog niet naar mijn kamer, ik wilde nog wat mensen ontmoeten. Ik liep een beetje verder door en zag twee meiden praten (Eliza en Alexis).
    Ik aarzelde even maar liep toch naar ze toe. 'Hoi,' zei ik.

Alexis Mia Averyn

Ik keek op van het meisje, 'Hey,' zeg ik dan, 'Verschillend. Ik doe aan hip hop, jazz ballet en dan nog de latin stijlen,' glimlach ik.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Eliza Josey Willows

Net als Alexis begroette ik het meisje wat naar ons toe was gekomen. 'Hey,' zei ik vriendelijk tegen haar en luisterde toen weer naar wat Alexis me vertelde. 'Zo,dat is z'n beetje van alles wat,'glimlachte ik. 'Ik heb ook een tijdje Jazz ballet gevolgd maar mijn hart ligt toch echt bij modern,' voeg ik eraan toe. 'En wat voor muziekstijl zing je?' vraag ik haar nieuwsgierig.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Alexis Mia Averyn

'Waar mijn hart aan toe is,' grinnik ik dan. 'Het is vooral rock maar ik zing ook wel eens gewoon andere liedjes, ik schrijf ze ook meestal zelf maar daar ben ik gewoon nog mee aan 't experimenteren,' glimlach ik dan.

[Ik schrijf me uit, maar ik doe het even dramatisch. xD]

Iral

Verveeld loop ik door de gangen, niet wetend waar ik heen moet. Plotseling struikel ik over een drempel en val hard op de grond, met mijn nek tegen een stalen punt. Een harde knak, en daarna alleen maar zwart...

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

[ Omg, hahaha wauw,]

Maxime Milla Fowler
    Oké, van aanrakingen houdt ze dus ook niet zo: check. Ik weet nu even niet wat ik moet zeggen.
    'Het maakt niet uit. Ik snap jou punt ook wel. Het is je broer. Je bent trots op hem. Tuurlijk wil je dat mensen hem ontmoeten,' zegt ze en nu pas durft Joan me weer aan te kijken. Ze heeft gelijk, ik bén ook trots op hem.
    'Ja, maar je zult hem waarschijnlijk sowieso wel eens tegenkomen, maar dan gebeurt het vanzelf. Nu liep ik je maar te pushen. Vanaf nu stop ik, echt. Laten we eh, wat leukers gedaan doen. Heb je honger?' vraag ik snel om het onderwerp te wisselen.

[Meh, vroeger kon ik lange posts schrijven en nu lukt dat niet meer. D; ]

everything, in time

Joan Alexis Moore.
    'Ja, maar je zult hem waarschijnlijk sowieso wel eens tegenkomen, maar dan gebeurt het vanzelf. Nu liep ik je maar te pushen. Vanaf nu stop ik, echt.' Zei ze. 'Laten we eh, wat leukers gedaan doen. Heb je honger?' Veranderde ze snel van onderwerp. Waarschijnlijk wist ze er niets meer over te zeggen of was het een ongemakkelijke sfeer dat ze het onderwerp veranderde. Nou ja, niet dat het mij veel uitmaakte, ik was al blij genoeg dat ze niet ging doorvragen over deze situatie. 'Ah, daar heb je gelijk in. Al moet ik je wel even zeggen dat als ik de volgende keer iets zeg dat ik het niet wil, en je blijft doorgaan..' Ik wachtte even voor ik verder ging, en het blikje energy drank had ik al in de prullenbak gegooid. 'Dat ik door het lint kan gaan,' zei ik subtiel. 'Maar goed, laten we maar wat gaan eten.' Dan komt de kamerindeling weer in gedachten. 'Zeg, zouden we eerst even langs het prikbord gaan voor de kamerindeling?' Ik wees mijn duim richting de gang. 'Dan weet ik alvast in welke kamer ik zit.' Ik draaide me om en liep al een paar stappen het lokaal uit, en draaide me toen om. 'Trouwens, ik wil best je broer ontmoeten. Lijkt me leuk,' Ik twijfelde. Echt waar, ik meende dit. Het lijkt me leuk om haar broer te ontmoeten. Het is alleen enorm moeilijk voor me, maar ooit zal ik erover heen moeten komen.. En waarom dan niet nu? 'Alleen als ik soms iets raars doe of ik ga opeens weg, dan snap je waarom.' Legde ik haar uit, met een knipoog. 'Nou kom op,' mijn verdrietige bui sloeg meteen om naar een blije, enthousiaste bui. Waarschijnlijk omdat ik het eindelijk iemand kon vertellen.

[Haha, dat is erg irritant, ja. Dat had ik ook voor een tijdje. Hoe komt dat dan? Of weet je dat niet? Geen inspi' ofzo..]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Chiya Amorina Hoshi
    Ik luisterde aandachtig naar wat ze tegen elkaar vertelden.
    'Speel jij rockmuziek? Ik ook, dat is mijn favoriet,' zei ik tegen het ene meisje.

Alexis Mia Averyn

Ik kijk op, 'Mijne ook,' grijns ik dan. 'Ik kan gitaar spelen maar ben toch voor de afdeling zang gegaan,' grijnsde ik toen, 'En jij? Wat doe jij eigenlijk?''

Chiya Amorina Hoshi
    'Ik zing en speel gitaar en piano. En jullie?' Zo, het ging wel hard hier. Ik was misschien een uurtje binnen en had al twee vriendinnen, en misschien kwamen deze twee meiden daar ook nog bij.

[Wat heb ik gemist? Ik was op vakantie dus waar kan ik invallen? Is het goed als Liam gewoon later komt?]

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt