• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya


    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Maxime Milla Fowler
    'Waarom wil jij mijn broer niet ontmoeten?' val ik met de deur in huis en kijk Joan met een serieus gezicht aan, iets wat maar zelden voorkomt. 'Je kent hem niet, dus iets persoonlijks kan het niet zijn. Is het omdat hij een jongen is?' Ik negeerde haar hele "goede" idee, hoewel ik het wel degelijk heb gehoord.
    Misschien vraag ik nu iets wat mij totaal niet aangaat, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid nu eenmaal niet zo goed in bedwang houden. Het is aan haar lichaamsdeel duidelijk te merken dat ze zich er niet fijn bij voelt en ik vind dat ik best mag vragen waarom niet. Als zij en ik vaker zouden rondhangen en Tyler komt erbij kan ze hem toch ook niet zomaar negeren?
    Ik leun tegen de muur aan, maar houdt mijn blik op Joan, wachtend op antwoord. Hier zou ik haar niet zomaar overheen laten lullen. Ik mag dan over het algemeen een hyperblij kind zijn, zoiets als dit kon ik ook zien en ik kan heus wel serieus zijn.


    everything, in time

    Alexis Mia Averyn

    Zuchtend gooi ik mijn koffers in mijn kamer, 'Zo dat was het dan,' glimlach ik tevreden. Ik douche even kort en kleed me daarna snel om. Ik doe mijn make up en haar overnieuw en kijk dan tevreden in de spiegel, 'Zie zo,' Ik pak mijn telefoon en IPod van bed en loop dan mijn kamer uit.

    Dylan Drew Dawson

    Rustig loop ik door de gangen van het gebouw. Ik kijk om me heen en zie al aardig wat leerlingen dansen, zingen of een instrument bespelen. Met een fijn gevoel loop ik verder. Eindelijk een plek waar ik me thuis voel.

    Dustin Samuel Jones

    Met muziek in mijn oren loop ik richting de kantine, waar zijn alle leerlingen nou? Onderweg kom ik een jongen tegen. Hij komt me bekend voor maar het zal wel. Terwijl ik mijn muziek iets harder zet loop ik weer richting de kantine.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Echt? Oh, bedankt. Ik ga vlug kijken!' Ik zag heel wat meiden op hakken van drie meter rondlopen alsof ze niets anders deden. Gelukkig had ik mijn oude vertrouwde, lichtblauwe All-Stars waarmee ik ook behoorlijk kon rennen.
    Ik keek op de kamerindeling.
    'Toeval bestaat niet,' zei ik in mezelf toen ik zag dat ik met Ana een kamer deelde. Ik deed een soort van Happydance die ik altijd deed als ik blij was.

    Amy Michelle

    Chiya loopt blij weg en ik grinnik wat. Ineens zie ik een nieuwe jongen de gang in lopen. [Dustin]
    Ik pak mijn tas en gooi mijn haar over mijn schouder, hem had ik hier nog nooit gezien..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alexis Mia Averyn

    Rustig liep ik naar de informatie balie om te kijken met wie ik eigenlijk een kamer deelde. Ik keek op de lijst, Eliza. Haar ga ik even zoeken.

    Dustin Samuel Jones

    'Hey,' zeg ik tegen de jongen die naast me loopt. Hij kijkt op en haalt zijn oordopjes uit zijn oren.

    Dylan Drew Dawson

    Ik kijk naar de jongen naast me en haal mijn oordopjes eruit, 'Hey, sorry ik verstond je niet,' glimlach ik dan. Hij herhaald wat hij zegt, 'Dylan Drew Dawson,' glimalch ik dan. 'Dustin Samuel Jones,' antwoord hij dan. We lopen richting de informatie balie waar al twee meisjes staan. 'Met wie deel jij een kamer,' vraagt hij dan. We kijken op de lijst en tegelijkertijd zeggen we , 'Tyler,' Ik lach, 'Tyler L en jij ?' 'Tyler F,' grinnikt hij dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joan Alexis Moore.
    'Waarom wil jij mijn broer niet ontmoeten?' Oké, die was 'straight-forward'. Ik was hier niet van geschrokken. Het zat er een keertje aan te komen dat ze zo zou gaan reageren. Hmph. Terwijl ik nadacht keek ik haar aan, en keek toen het lokaal rond. Iets wat automatisch ging; zelf had ik dit niet in de gaten. Dit doe ik meestal als ik nadenk over dingen. Waarom ik hem niet wil ontmoeten? Nou, nogal logisch.. Toch? Ik keek haar nog eens aan; nu leunde ze tegen een muur aan en haar blik hield ze strak op me.
    Oké. Aan de ene kant heeft ze het recht om het te weten. Als we vaak met elkaar omgaan kan ik haar niet telkens vermijden omdat haar broer erbij zit, en dan daarbij; ik kan niet álle jongens vermijden. Dat gaat me gewoon niet lukken, maar aan de andere kant.. Het is iets persoonlijks. Iets privé's. Dat ging haar helemaal niets aan. Ik ga dat niet aan elke neus hangen. Nog steeds keek ik bedenkelijk en mijn ogen keken de zaal weer rond.. Totdat ze bij Maxime uitkwamen. 'Oké, ik zeg 't. Maar niet hier. Meekomen,' zeg ik vastbesloten, terwijl ik d'r aan haar arm meetrek naar 't dichtsbijzijnde lege lokaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amy Michelle

    Ik zie een meisje zoekend rondkijken en besluit er naartoe te lopen, kijken wie ze was. [Alexis]
    'Hey, zoek je iets?' vroeg ik verlegen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Eliza Josey Willows

    Ik speelde wat met een stukje sla dat nog was overgebleven van mijn broodje. Ondertussen liet ik mijn blik even een keer door de kantine heen glijden, het begon langzaam iets drukker te worden. Ik liet het sla blaadje uit mijn vingers vallen, terug op het bord, en stond vervolgens op om mijn blad op te ruimen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexis Mia Averyn

    Ik glimlach, 'Ja, mijn kamergenoot Eliza?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amy Michelle

    'Ja, mijn kamergenoot Eliza?' zegt ze op een vragende toon. Ik steek glimlachend mijn hand uit. 'Amy Michelle, volgens mij heb ik Eliza net nog in de kantine gezien. Weet je waar dat is?' vraag ik ineens.
    Normaal deed ik nooit zo, daar was ik veelste verlegen voor maar dit meisje leek me aardig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alexis Mia Averyn

    'Alexis Mia Averyn,' glimlach ik dan. Ik bedenk dan dat ik geen idee heb waar die kantine is, 'Uhh...nee,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 22:11 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maxime Milla Fowler
    'Oké ik zeg het. Maar niet hier, meekomen.' Joan trekt me aan mijn arm mee, maar het komt zo onverwachts dat ik bijna over mijn eigen voeten struikel.
    'Ja, rustig!' roep ik naar haar en kan mezelf nog net overeind gooien. Wanneer we in het lege lokaal zijn gaat de deur met een klap dicht. Eindelijk laat ze me los en ik wrijf over mijn arm. Niet zo'n hoge pijngrens.
    'Ik was ook gewoon meegelopen als je het lief had gevraagd hoor,' mompel ik, maar besef me dat het niet zo netjes is zo geïrriteerd te doen als ze op het punt staat iets persoonlijks te vertellen. Ik wip mezelf omhoog en neem plaats op een tafel, ik zit op mijn handen en wiebel met mijn benen; stilzitten is absoluut geen mogelijkheid.
    'Vertel,' zeg ik nieuwsgierig en voeg er snel aan toe: 'Wanneer je klaar bent natuurlijk.'
    De pijn in mijn arm is inmiddels weggetrokken, volgens mij kent Joan haar eigen krachten niet. Of ik stel me natuurlijk gewoon aan. Ik let er in ieder geval niet echt meer op, omdat ik te benieuwd ben naar Joans verhaal. Ik wil haar niet te veel onder druk zetten, maar weet dat mijn ogen het gewoon doen met hun smekende blik.


    everything, in time

    Amy Michelle

    Ook het meisje stelt zich voor, Alexis heet ze en ze weet inderdaad niet waar de kantine is. 'Ik weet het ook nog niet zo goed hoor,' zeg ik dan, 'maar met zijn tweeën vind je het sneller dan alleen denk ik.' Ik pak mijn koffer en tas. 'Zullen we dan maar?' zeg ik terwijl ik haar glimlachend aankijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alexis Mia Averyn

    'Wil je neit eerst je spullen op je kamer zetten?' vraag ik dan maar wanneer we lopen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.