• Sinds kort heb ik een lief vriendje, ik ben elke pauze met hem en ook vaak na school of in het weekend. Met mijn ex is het al een hele tijd uit, ik vond hem niet meer leuk. Maar het probleem is, altijd als ik met mijn vriendje ben op school, loopt mijn ex 1000x langs en lijkt ons in de gaten te houden. ook op het schoolfeest dat ik had donderdag, was ik dus gewoon de hele avond bij mijn vriendje, maar mijn ex bleef ons maar in de gaten houden. Ik irriteer me hier dood aan en heb het hem ook al een paar keer gemeld, maar hij blijft doorgaan. ik wil gewoon normaal met mijn vriendje kunnen zijn zonder dat hij ons in de gaten houdt. heeft iemand tips, ideeën?


    Neem risico's

    BeGin iedere keer dat hij langsloopt uitgebreid je vriendje te zoenen. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    BeGin iedere keer dat hij langsloopt uitgebreid je vriendje te zoenen. :Y)

    Dat, en negeer die jongen verder gewoon.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    (...)
    Dat, en negeer die jongen verder gewoon.


    probeer ik, maar het is toch vervelend om steeds in de gaten geworden te houden


    Neem risico's

    Exen zijn vervelend, ookal denk je in eerste instantie dat het geen problemen gaat opleveren dat je bij hem op school zit.. (trust me)

    Dit ken ik inderdaad. Alleen heeft mijn ex wat meer reden om zo te doen dan die van jou denk ik, maar toch was het best vervelend als ik dan zo bij m'n vriend zat en dan loopt hij zo lang van.. Hoi?
    Maar in dit geval zou ik idd gewoon meteen uitgebreid met je vriend gaan zitten zoenen, ghehe.

    Wat doet hij trouwens als jij gewoon hartstikke terug loopt te staren op zo'n moment?
    Meestal voelen ze zich dan wel zo "geconfronteerd" dat ze ermee stoppen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Praat met hem en zeg dat je het vervelend vindt. En anders, gewoon negeren en genieten van je nieuwe vriend :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Opnieuw zeggen, maar dan niet vriendelijk.
    Soms is schelden de enige oplossing :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, je kan hem of doodnegeren (werkt in mijn geval nooit, I haz no patience) of hem inderdaad verrot schelden :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik begrijp dat je hem er al op aangesproken hebt? Richt je aandacht alleen op je vriendje. Als hij merkt dat je geen aandacht voor hem hebt, heeft hij er na een tijd genoeg van.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    LaJoie schreef:
    Opnieuw zeggen, maar dan niet vriendelijk.
    Soms is schelden de enige oplossing :Y)


    26 - 02 - '16