• zou het niet handig zijn dat er een stuk op het forum is dat is gemaakt voor nieuwe leden die met vragen zitten? Dan hebben de mod's het misschien wat minder druk^^

    Dat is er een soort van al. -_-'


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Opzich, handig.
    Maar twijvel.

    Dat is er een soort van al. -_-'


    ja, dat deel met vragen, maar nieuwe leden hebben liever info over de site, denk ik, toen ik nieuw was hier (ik had al eerder een account hier, bestaat nog) dan durfde ik het daar niet te plaatsen

    Ja of je maakt zoiets van: meest gestelde vragen..Dat hebben ze vaak op site's

    (...)

    ja, dat deel met vragen, maar nieuwe leden hebben liever info over de site, denk ik, toen ik nieuw was hier (ik had al eerder een account hier, bestaat nog) dan durfde ik het daar niet te plaatsen


    Je kan het ook altijd aan de Mod's vragen of aan een andere gebruiker die al langer online is.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja of je maakt zoiets van: meest gestelde vragen..Dat hebben ze vaak op site's


    das ook handig, maar dan vind ik wel dat er iemand moet zijn die dat onderhoudt, anders staan die zelfde vragen daar na een jaar nog terwijl er al zoveel nieuwe zijn binnengekomen

    (...)

    Je kan het ook altijd aan de Mod's vragen of aan een andere gebruiker die al langer online is.


    durfde jij dat? ik niet^^

    Is er al, anders vraag je het een mod. Die helpen je normaal wel met plezier. Niet bang zijn om iets verkeerds / doms te zeggen. Iedereen is hier een keertje nieuw.

    (...)durfde jij dat? ik niet^^

    Veel mensen helpen je graag hoor, niet alleen mods :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Is er al, anders vraag je het een mod. Die helpen je normaal wel met plezier. Niet bang zijn om iets verkeerds / doms te zeggen. Iedereen is hier een keertje nieuw.


    idd...


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Veel mensen helpen je graag hoor, niet alleen mods :]


    Dat klopt, Ik ben geen mod=P
    Maar ik wil altijd helpen, hoor!=)


    everything, in time

    Is er al, anders vraag je het een mod. Die helpen je normaal wel met plezier. Niet bang zijn om iets verkeerds / doms te zeggen. Iedereen is hier een keertje nieuw.


    Ik help altijd met plezier :D

    maar ik ben niet nieuw hoor^^

    dit is gewoon een tweede account met een aantal vriendinnen

    Ik zal eens kijken of de FAQ binnenkort eens ge-update kunnen worden.

    http://www.quizlet.nl/help/


    Dit is mijn signature...

    Ik zal eens kijken of de FAQ binnenkort eens ge-update kunnen worden.

    http://www.quizlet.nl/help/

    Die 'Help' is wel handig voor nieuwe leden. Maar er zou eig ook nog zoiets moeten zijn met 'regels' ofzo. Want sommige mensen weten echt niet dat ze bijvoorbeeld maar 1 topic mogen aanmaken, ipv 3 over krak hetzelfde, of powerposten ed.
    Voor zover ik weet staat er nergens duidelijk alle regels omschreven van Q. De meesten weten ze wel (vooral omdat ze ongeveer op elke site hetzelfde zijn), maar er zijn altijd uitzonderingen.

    Mssn handig als je die ook bij de FAQ zet of een apart ding van maakt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury