• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Amy Michelle

Ik bloosde, 'Nee dat zei je niet.. Maar, mag ik kijken hoe jij danst?'' vroeg ik.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Santana

Ik keek even naar de grond. Ik begon even met de moonwalk, maar zorgde dat ik op dezelfde plek bleef staan.

El Diablo.

Iral

Allebei staren we naar de grond, zwijgend. Net als ik begin te denken dat we eeuwig zo zullen blijven staan, begint ze de moonwalk te doen.
    Haar bewegingen zijn soepel en licht. Ze blijft gewoon op dezelfde plek staan terwijl ze de dans uitvoert. Geïnteresseerd kijk ik toe.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Chiya Amorina Hoshi
    'Misschien moeten we dan eens samen muziek maken. Van welke muziek houd je?' Ik glimlachte terug en bestudeerde haar ook een beetje. Ze had mooi blond haar. Ik keek naar de vogels op haar pols. Hetzelfde als de mijne.

Ayden Samuel Evers:

"Vet", zei ik tegen de jongen en grijnsde enkel.

Justin

"Nee, dat is absoluut verboden" zei ik serieus, "Grapje, tuurlijk mag je kijken, anders zou ik het toch niet vragen ?". Ik keek even naar de jongen. "Justin" zei ik aangezien ik me nog niet had voorgesteld.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:44 ]

Ana Dalles Ria:

"Ik hou meer van rustige muziek en ja, goed idee!" Chiya leek me een fijn meisje.

Amy Michelle

'Haha oke, zullen we gaan dan? zei ik. 'Ik weet eigelijk niet waar het is dus dat moeten we nog even uitzoeken.' glimlachte ik.

Justin

"Dus uhm, wil je ook mee of blijf je hier staan ?" vraag ik aan de jongen. Ik wacht niet op antwoord en loop de deur al binnen aangezien ik er bijna was toen ze me aansprak. Hij kan achterkomen, ik moet me toch nog klaarmaken.

Santana

Ik ga nog even door, en stop dan met de move dat je op de punten van je tenen staat. Een van mijn dansidolen was inderdaad Jackson.

El Diablo.

Ana Dalles Ria:

"Is goed. En ik weet het ook niet. Ik heb niet eens de plattegrond, maar goed." We begonnen te lopen en er heerste een kleine stilte, alhoewel het geen ongemakkellige was.

Chiya Amorina Hoshi
    'Ik speel alles. Je tattoo, op je pols, hij ziet er erg bekend uit,' zei ik. Ik stroopte mijn mouw een stukje op en liet mijn vogel-tattoo op mijn pols zien.

Amy Michelle

Ik loop achter Justin aan de danszaal in en zoek een plekje op de grond. Ik trek even mijn hakken uit want damn wat knellen die dingen. Mijn perfect gelakte teennagels komen tevoorschijn en ik trek mijn benen wat op. Ik wacht totdat Justin naar de cd-speler loopt en de muziek aan zet.

Ana Dallas Ria:

"Je hebt dezelfde! Haha, te gek!" Ik was zeer enthousiast en kon het niet laten om een klein sprongetje te maken. Ik had al één vriendin, althans als zij mij ook al als een vriendin beschouwde.

Iral

Ze gaat nog een tijdje door. Dan stopt ze opeens en blijft doodstil op haar tenen staan.
    'Ik weet genoeg,' zeg ik bewonderend. Ze bewoog haar enkels en voeten zo soepel, en ik denk dat die twee niet de enige lenige lichaamsdelen zijn.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~