• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Santana

'Ik ben 3 keer eerste geworden bij basisschool wedstrijden, en 2 keer eerste op de middelbare' zeg ik. Ik hoop dat ik niet arrogant overkom.

El Diablo.

Amy Michelle Davids

Hij kijkt me raar aan als hij mijn hand aanpakt. Deed ik het fout dan, ik was daarmee opgevoed. Wat vraagt ie nou? Of ik een stalker ben?
    Ik lach, ''Neee haha, ik zou niet durven!'' lach ik en ik richt mijn blik op zijn ogen. Hij was best wel een mooie jongen..

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Diapal schreef:
    [@Jepson: Nee, ze zijn niet de enigen op de school. Er zijn ook andere mensen die je zelf kan besturen. Maar het is toch leuker als je met personages gaat communiceren die gespeeld worden door iemand?]

Iral

Net als onze blikken elkaar kruizen, kijkt ze weer naar haar schoenen. Aha, ik ben dus niet de enige verlegen persoon. Lekker dan, twee spraakzame types *ahum* bij elkaar.
    'Ben je goed?' vraag ik plotseling om de stilte te doorbreken. Ik doel op haar dans kunsten, en hoop dat ze dat begrijpt.

Ja dat zeker, maar ik vroeg het me af. ^^ En weet je toevallig iets van hoe het gebouw er uit ziet? Ik bedoel, eigenlijk hebben we toch best weinig informatie..

Chiya Amorina Hoshi
    Een meisje, wat blijkbaar Ana heette, sprak me aan.
    'Chiya Amorina Hoshi. Chiya is genoeg, hoor.' Ik deed mijn andere oortje uit. Zelf met mijn iPod naast me hoorde ik de muziek zacht uit de oordopjes.

Iral

'Ik ben drie keer eerste geworden bij basisschool wedstrijden, en twee keer eerste op de middelbare,' vertelt ze. Het komt totaal niet arrogant over of zo, ze vertelt het gewoon. Ik vind dat eigendunk ook helemaal niet bij haar past.
    'Aha,' zeg ik. Weer valt er een stilte. 'Nou, dat zegt genoeg, hè?' zeg ik uiteindelijk.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Justin

"Zoveel te beter, en sorry voor het rare kijken, maar ik ben niet gewend handen te schudden" zei ik, "Als je wilt mag je mee naar de danszaal hoor" stelde ik voor.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:33 ]

Ana Dalles Ria:

"Is goed, hihi, wat doe je voor opleiding?" Ik keek haar glimlachend aan en kon het niet laten haar onopvallend te bestuderen. Het was een mooie meid. Waarschijnlijk zou ze erg geliefd hier worden op school.

Amy Michelle

'Ik kan niet dansen..' zei ik zachtjes toen hij me aanbood om mee te gaan.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Jepson schreef:
    (...)

Ja dat zeker, maar ik vroeg het me af. ^^ En weet je toevallig iets van hoe het gebouw er uit ziet? Ik bedoel, eigenlijk hebben we toch best weinig informatie..

[Inderdaad. Op het rollentopic had ik ook al voorgesteld om een plattegrond te maken, maar daar heeft de topicstarter niet op gereageerd.]

Santana

'Blijkbaar' glimlach ik.

El Diablo.

Chiya Amorina Hoshi
    'Ik zing, rap en maak muziek. Ik speel zelf piano en gitaar, maar het liefst speel ik rock liedjes. Wat doe jij?' vroeg ik. Het viel me op dat Ana me van top tot teen bestudeerde, maar ik zei er niks van. Niet dat ik het erg vond, je moest toch weten hoe iemand eruit zag.

Ayden Samuel Evers:

Ik stond nog steeds op een afstandje van de jongen en het meisje. Hij danste dus? Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en sprak hem aan. "Yo, dans jij ook?" Ik keek hem gewoon aan en wachtte op antwoord, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken naar het meisje keek. She was pretty.

Iral

'Blijkbaar,' zegt ze glimlachend.
    Ik glimlach terug, maar besef dat dat er waarschijnlijk heel dom uitziet dus kijk ik snel weer naar de grond.

Justin

"Zei ik iets over dat jij moest dansen dan ?" vroeg ik lachend. Ik draaide me om naar de jongen. "Ja, ik dans" zei ik.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:38 ]

Ana Dalles Ria:

"Wow, jij hebt talent! Ik doe ballet, speel viool en basgitaar. Met ballet ben ik meer bezig." Ik glimlachte en wiebelde van m'n ene op het andere been.