• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Chiya Amorina Hoshi
    Amy loopt naar een andere jongen en ik loop ergens anders heen. Ik ga ergens op een bankje zitten en doe één oortje van mijn iPod in. Zo hoor ik de bel tenminste. Ik zet Green Day op.

[Iemand mag haar best aanspreken ^^]

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:17 ]

[@Lacrima, op jou persoon haha.]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

[Dat had ik al door maar op Jason of Justin ?]

[Justin, hij liep weg toch]

[@Jepson: Hoe bedoel je, hoofdrol? Er is geen hoofdrol in deze RPG. En de kamerindeling weet ik niet, volgens mij is die nog niet gemaakt.]

Iral

'Oké, ik doe zang en dans,' zegt Santana. Ik knik en weet niet wat ik moet zeggen. Dan waag ik nog een blik op haar ogen, wend mijn blik af van de grond en kijk haar aan.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Ana Dallas Ria:

Nadat de jongen zich had omgedraaid en terug naar een hoekje van de zaal was ik maar wat beginnen lopen. Ik moest nog zoeken naar mijn kamer en ik kon het beste eigenlijk wel wat vrienden maken. Ik moest niet dat verlegen meisje uithangen, alhoewel ik net wel tegen een jongen had gesproken die nogal stoer deed. Ik durfde zelfs te klappen, maar ik moest bekennen dat hij een prachtige stem had en geweldig kon dansen. Wie weet zou hij me in de toekomst ook wel iets van dat kunnen leren. Maar nu hield ik het nog bij ballet, dat zorgde al voor genoeg inspanningen. Nu was mijn doel om me te concentreren op schoolwerk, ballet, viool&basgitaar en vooral nieuwe vrienden maken. ik was hier niet alleen voor mijn talent, maar ook voor wat zelfzekerheid zoals mijn moeder het zei.

[Hm ja, maar Jason ook dus daarom ;P]

Justin

Ik bleef even stilstaan en keek het meisje aan. Iets minder make-up zou beter zijn, maar ik ben niet degene omdat te zeggen. "Inderdaad en Justin" zei ik.

Diapal schreef:
    [@Jepson: Hoe bedoel je, hoofdrol? Er is geen hoofdrol in deze RPG. En de kamerindeling weet ik niet, volgens mij is die nog niet gemaakt.]

Iral

'Oké, ik doe zang en dans,' zegt Santana. Ik knik en weet niet wat ik moet zeggen. Dan waag ik nog een blik op haar ogen, wend mijn blik af van de grond en kijk haar aan.

[Maar ik bedoel zo van; nu zijn er 10 meisjes en jongens die je eigenlijk alleen maar ziet. Maar ze zijn toch zeg maar niet de enigste op de hele school? Dus dat er ook nog andere zijn, alleen die worden niet echt gespeeld.]

Amy Michelle Davids

Ik stak voorzichtig mijn hand uit en keek hem glimlachend aan.
    'Amy Michelle.' zei ik. 'Waar ging je naartoe als ik vragen mag?'
    Amy waarom vraag je dat nou weer meteen dacht ik bij mezelf, wat moet ie wel niet van je denken..

Santana

Ik zie dat hij me weer aankijkt, en ik kijk naar mijn roze vans. Wat moet ik nu zeggen?

El Diablo.

Chiya Amorina Hoshi
    Ik keek een beetje rond. Ik zag allemaal mensen die met zijn tweeën of meer waren. Maar ik vond het niet erg om even alleen te zijn. Ik dacht aan van alles.
    Talent. Muziek. Zingen. Anime. Muziek.
    Ja, anime had er niks mee te maken en muziek stond er twee keer in, maar zo dacht ik nu eenmaal. Anime en muziek en dan wat toevoegingen. En daar zat muziek dus bij.

Ana Dalles Ria:

Ik zag een meisje met bruine haren zitten en ik besloot om haar aan te spreken. Voorzichtig tikte ik haar aan en stelde me voor: "Hey, ik ben Ana Dalles Ria en ben nieuw. En jij?"

Tegen Chiya.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:27 ]

Justin

Ik neem haar hand langzaam aan aangezien ik dat gewoon raar vind. "De danszaal" zei ik dan nadat ik haar hand had losgelaten, "Je bent toch geen stalkster he ?".

[@Jepson: Nee, ze zijn niet de enigen op de school. Er zijn ook andere mensen die je zelf kan besturen. Maar het is toch leuker als je met personages gaat communiceren die gespeeld worden door iemand?]

Iral

Net als onze blikken elkaar kruizen, kijkt ze weer naar haar schoenen. Aha, ik ben dus niet de enige verlegen persoon. Lekker dan, twee spraakzame types *ahum* bij elkaar.
    'Ben je goed?' vraag ik plotseling om de stilte te doorbreken. Ik doel op haar dans kunsten, en hoop dat ze dat begrijpt.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Ayden Samuel Evers:

Ik liep wat rond en zag een jongen met een meisje praten. Ik ving 'stalkster' op en moest grinniken. Die ene Ana was dus niet de enige gek hier op deze school.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:30 ]