• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    Alyson

    'Misschien helpt dit?' zeg ik, en druk mijn lippen op de zijne, terwijl ik mijn armen over zijn nek sla.


    El Diablo.

    Valerie

    Ik zag de blikken van Danny en Dave
    Ik zette mijn maak-je-niet-druk-ik-doe-niets blik op en liep naar de koelkast
    "Haley, Noa, Dave, Dan iemand wat drinken??"
    Ik was echt niet zo gemeen als iedereen dacht


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    Een gevoel van verbazing gaat door me heen als ik voel dat Dave zijn greep verslapt. 'Hayley, Noa, Dave, Dan iemand wat drinken??' zegt Valerie dan. Ik haar verbaasd aan, 'grapje zeker?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Mh misschien" zei ik grijnzend
    Ik drukte mijn lippen weer op die van haar en liet mijn tong over haar lippen gaan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Valerie

    "Nee ik ben serieus en als je me niet geloof Dave laat haar maar even los dan kan ze zelf wat komen halen maar loop met haar mee zodat ze niet weg kan" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    "Ik blijf wel," Besluit Danny. Ik kijk hem aan en sein met mijn blik; Hayley 'Hartje' Danny. Daarna grijns ik. Eigenlijk wil ik best ruilen. Kan Danny zijn vriendinnetje vasthouden.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Jay, dit is niet om wat Hayley zegt," Geeft ze toe. "Dit is echt. Je hebt me nog nooit iets zien eten of je zei dat ik meer moest eten." Ik knik nu ze het zelf toegeeft. "Ik zal je nog eens vertellen, ik hou van je zoals je bent, maar ik zou het wel fijn vinden.. uh.. als je iets meer eet." Ik slik even omdat ik weet dat dit een pijnlijk onderwerp voor haar is. "Jay, ik heb een echte probleem." Met moeite knik ik. "Ik steun je."

    Blanda
    "Ik steun je," zegt hij.
    Ik voel de tranen opkomen.
    "Hier heb ik toch niets aan," roep ik boos. Ik sta op een loop het huis binnen. Binnen is het een enorme drukte. Ergens zie ik Aaron en Chrissie staan. Ik loop naar hen toe en sleur ze mee naar buiten. Als ik buiten sta barst ik in tranen uit.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Ik grinnik als ik zijn tong voel, ik doe mijn mond open. En onze tongen spelen een liefdesspel. Ik trek hem zacht mee naar achter, zodat ik uiteindelijk onder hem kom te liggen.


    El Diablo.

    Dave Harvey Leathers.
    Ik krijg een maak-je-niet-druk-ik-doe-niets blik van Valerie. "Haley, Noa, Dave, Dan iemand wat drinken?" Ik kijk Valerie aan. "Een colaatje, het wordt niks als ik weer aan het bier ga." Ik laat mijn greep nog iets verslappen. "Nee ik ben serieus en als je me niet geloof Dave laat haar maar even los dan kan ze zelf wat komen halen maar loop met haar mee zodat ze niet weg kan." Zegt Valerie. Ik laat haar los, omdat ik zelf wel weet dat ze niks uithaalt, tenminste, dat hoop ik.

    Hayley Celine Grey
    'Nee ik ben serieus en als je me niet geloof Dave laat haar maar even los dan kan ze zelf wat komen halen maar loop met haar mee zodat ze niet weg kan,' zegt Valerie. Dan laat Dave me ineens los. 'Ik heb niet echt dorst,' zeg ik, 'maar ehm, zou ik misschien een doekje voor mijn wang mogen?'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron Evan Ortiz.

    "Oké, mooi. Maar ik ga jou dat feest niet ontzeggen. Kom mee" Zegt ze en sleurt me achter haar aan. Ze slaat haar handen voor haar mond, wanneer we Alyson een mes aan Valerie zien geven en dat Dave en Danny Noa en Hayley vast houden. Chrissie draait zich weer om naar mij en ik leg mijn arm om haar heen. Alyson is altijd zo geweest, dus verbaast het me? Nee, zeker niet. Zonder het zelf te hebben gemerkt, heb ik mijn vuisten gebald. Het liefst zou ik Danny én Hayley nu een paar flinke rammen willen geven, maar in plaats van dat te doen word ik meegesleurd door Blanda naar buiten. Eenmaal buiten, barst ze in tranen uit.

    Danny Dial.

    "Hayley, Noa, Dave, Dan iemand wat drinken?" Zegt Valerie nadat Alyson weg is. "Grapje zeker?" Zegt Hayley. Ik kan het niet laten om even naar haar te kijken, wanneer ik tussen de hoofden van Hayley en Dave naar Chrissie kijk, voel ik, ik weet niet precies wat ik voel. Kan een mens gevoelens hebben voor twee personen? Even kijkt Dave me aan met zijn; Hayley 'Hartje' Danny blik. Serieus? Het is Hayley maar. Tja, Hayley.

    Noa Lise Wing.

    "Hayley, Noa, Dave, Dan iemand wat drinken?" zegt Valerie. Even kijk ik haar verbaasd aan, terwijl ze naar de koelkast loopt. "Grapje zeker?" Zegt Hayley. Deze mensen zijn echt gek gewoon. "Nee ik ben serieus en als je me niet geloof Dave laat haar maar even los dan kan ze zelf wat komen halen maar loop met haar mee zodat ze niet weg kan," Zegt Valerie dan. "Jullie zijn echt gek" Mompel ik en schud langzaam mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    Ik zie dat Dave Haley loslaat "Kan je vangen" zei ik toen ik met een blikje cola in mijn handen stond
    en "Tuurlijk" zei ik tegen Haley en gaf haar een pakje zakdoekje dat op het aanrecht lag

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@ForverZanyx, zou je Blanda even willen lezen ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason Ruben Holyfield.
    "Hier heb ik toch niets aan," Roept ze boos, loopt naar binnen en sleurt Aaron mee naar buiten. "Tuurlijk! Ga lekker naar hem toe, hij is toch veel schattiger! Ik boei niet, ik zal wel weer de jongen zijn zonder gevoelens! Wat moet ik doen?! Het is jou probleem, je kan er ook met me over praten!" Ratel ik schreeuwend naar Blanda, maar heb direct spijt. Dit gaat fout.


    [Ik moet slapen maar ik heb er geen zin in.. Als ik ineens weg ben is de laptop af gepakt.]

    Nadal schreef:
    [@ForverZanyx, zou je Blanda even willen lezen ;)]


    [Al veranderd ; )]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'