• © Copyright xMinaj ©

William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.

© Copyright xMinaj ©

[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

Valerie

"Als dat nodig roep ik wel geniet jij nou maar van je derde verassing " zei ik met een grijns

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Dave Harvey Leathers.
    Valerie liep naar me toe en fluistert; "Laat ze nog maar heel even genieten en laat mij maar even bij ze blijven met nog iemand tot ze smeken dat ze weg mogen." Ik grinnik even. "Ik wil erbij blijven, iemand steken als het moet," Voegt Alyson er nog aan toe. "Kunnen jullie dames een sterke man gebruiken?" Ik grijns breed en hou Hayley nog steeds even goed vast.

Alyson

Ik lach even, 'dus jij denkt dat ik stoer doe met dit mes? Bijna iedereen in deze kamer weet dat ik altijd een mes bij me heb, in me mouw, me schoen. Mensen maken één verkeerde move, en het is bye bye, en ook weet iedereen dat ik het weleens heb gedaan, als jullie je allemaal nog Rose herinneren? Die deed ditzelfde stomme ding, inbreken bij een feestje' sis ik gemeen.

El Diablo.

Valerie

"Gaan jullie nou maar ik en Dave houden hier wel een oogje in het zeil
    "

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:35 ]

Alyson

"Gaan jullie nou maar ik en Dave houden hier wel een oogje in het zeil" zei Valerie. 'Oh nee, ik wil genieten van het moment' zei ik.

El Diablo.

Hayley Celine Grey
    'dus jij denkt dat ik stoer doe met dit mes? Bijna iedereen in deze kamer weet dat ik altijd een mes bij me heb, in me mouw, me schoen. Mensen maken één verkeerde move, en het is bye bye, en ook weet iedereen dat ik het weleens heb gedaan, als jullie je allemaal nog Rose herinneren? Die deed ditzelfde stomme ding, inbreken bij een feestje' sist Alyson. Godver, dat wijf is echt gestoord! Gaan jullie nou maar ik en Dave houden hier wel een oogje in het zeil,' zegt Valerie. 'Oh nee, ik wil genieten van het moment'zegt Alyson dan. 'Ja dat herinner ik me nog,' zeg ik zo kalm mogelijk terwijl ik voel dat ik nu echt bang begin te worden, 'maar even dat je het weet, we hebben niet ingebroken. We zijn binnengelaten,'

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:35 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Valerie

"Alyson er is iemand anders die jou harder nodig heeft en als het leuk wordt roep ik wel oke"

Noa Lise Wing.

"Ik wil stoer doen? Jij bent hier degene die met het mes rondloopt" Werpt Hayley naar Alyson. Oke, misschien was het niet zo slim om hierheen te gaan, maar het geeft wel een kick.

Danny Dial.

Ik hou Noa stevig vast en kijk naar Alyson die nog steeds het mes vasthoud. Ik weet niet hoe ik zou reageren als Alyson iets bij Hayley deed. Ik weet het gewoon niet. Als ik wel zou reageren, ben ik mijn vrienden kwijt. Naja, vrienden.. En Chrissie..

Aaron Evan Ortiz.

Ze kijkt me aan met een bescheiden glimlach. "Ga jij maar terug naar het feest als je wil, ik denk dat ik hier nog een beetje blijf." Zegt ze tegen me. "En dan, terwijl ik voel wat jij voelt, op het feest rondlopen zeker? Nee, Chris. Ik blijf bij jou, of je dat nou wilt of niet" Zeg ik en zet een warme glimlach op mijn gezicht.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Alyson

'Goed' zuchtte ik. 'Hier heb je het mes' zeg ik, en geef het aan Valerie. Daarna pak ik Tristan's hand, en trek hem mee naar mijn kamer. 'Dus? Wat is de 4e verrassing? Ik hoop dat je niet geschrokken bent van daarnet' zei ik toen we op mijn bed zaten.

El Diablo.

Jason Ruben Holyfield.
    "Jay," Zegt ze zachtjes. Nu gaat er iets ergs komen, de toon waarop ze het zegt herken ik. "Ik kan het niet meer. Ik kan niet meer eten." Ze slaat haar ogen neer en er lopen een paar tranen over haar wangen. Ik sla mijn armen om haar heen. "Blan.." Begin ik. "Trek je alsjeblieft niks aan van Hayley. Ze is gewoon gek in haar hoofd." Fluister ik troostend.

Valerie

"dankje"zei ik tegen Alyson
    "Dan wat ben jij van plan blijf je ook of ga je verder feesten""

Tristan

"Nee ik ben niet geschrokken" zei ik toen we op haar bed zaten
    "Mh de vierde verassing daar moet ik over over denken"

Dave Harvey Leathers.
    Ik kijk naar Danny en zie dat zijn blik van Valerie naar Hayley gaat. Hij vind haar echt leuk, mijn besluit staat vast. Als Valerie iets vreselijks doet zal ik ingrijpen, als ze kwaad op me worden verbouw ik hun leuke gezichtjes wel. Ik hou Hayley nog wel vast, maar laat mijn greep iets verslappen.

Danny Dial.

"Dan wat ben jij van plan, blijf je ook of ga je verder feesten" Vraagt ze. "Ik blijf wel," Zeg ik vastbesloten, kijkend naar Valerie.

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:44 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Chrissie

"En dan, terwijl ik voel wat jij voelt, op het feest rondlopen zeker? Nee, Chris. Ik blijf bij jou, of je dat nou wilt of niet," antwoordt Aaron met een glimlach.
    "Oké, mooi. Maar ik ga jou dat feest niet ontzeggen. Kom mee."
    Ik sleur hem achter me aan. De deur is niet goed dicht dus we kunnen zo weer binnen. Ik sla mijn handen voor mijn mond wanneer ik Alyson een mes aan Valerie zie geven en Dave en Danny de twee meisjes vast houden.
    Dat is niet wat ik wilde!
    Ik draai me terug om naar Aaron, dit hoef ik niet te zien.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Blanda
    Jason slaat zijn armen om me heen.
    Blan.." Begint hij. "Trek je alsjeblieft niks aan van Hayley. Ze is gewoon gek in haar hoofd." Fluistert hij troostend.
    "Jay, dit is niet om wat Hayley zegt," geef ik toe. "Dit is echt. Je hebt me nog nooit iets zien eten of je zei dat ik meer moest eten."
    Ik veeg wat tranen van mijn wangen af en kijk hem diep in zijn ogen aan.
    "Jay, ik heb een echte probleem."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."