• Hoi iedereen,
    Vrijdag hebben we een soort van themadag op school. Iedereen moet zich verkleden in een historisch figuur. Iemand een idee? (en nee, onze alombekende Julius Caesar of andere Romeinen/Grieken zijn uitgesloten)
    Liefst ook makkelijk om me in te verkleden.
    Bedankt (A)

    Ik zeg Hitler of Stalin.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Of Jeanne D'Arc!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    John Lennon

    edit: Dat is in mijn ogen wel een historisch figuur ;) .. En anders idd als Stalin gaan, heb je zo'n epic moustache! :Y)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 15:56 ]


    ars moriendi

    Ennn.. Cleopatra


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    je kan gaan als een holbewoner ofzo en claimen dat je het vuur heb uitgevonden,
    je kan ook natuurlijk in oude kleren gaan en een helm opzetten en zeggen dat je een verzets strijder bent uit de eerste of tweede wereld oorlog... of iemand anders bekend uit de WW's.


    When live gives you lemons, make orange juice and let everybody wonder how you did it.

    Accidental schreef:
    Ennn.. Cleopatra


    De romeinenneuker. Lijk me niet erg toepasselijk als je dat echt niet wilt. :'D
    Eh, Blackbeard?


    Your make-up is terrible

    Of ga als Croetsjov! Doe je zo'n "kale pruik" op en teken je er een wijnvlek op. :')


    ars moriendi

    Iemand uit Victoriaans Engeland :3
    Dan doe je gewoon oude kleren met scheuren aan, een paar zwarte strepen op je hoofd en klaar is kees! Het is al helemaal perfect als je je haren niet kamt, haha. (:


    Not all those who wander are lost.

    Bedankt voor de ideetjes; ga er nog effe over nadenken (Y)