• http://www.quizlet.nl/stories/88022/cant-be-apart/

    de story heet can't be apart, en hij gaat over een meisje genaamd Scarlet.
    dusssss, ik wil tips, over hoe ik schrijf en wat beter kan enzo hih. (:


    L. O. V. E. is just another word I've never learned to

    nou ik zou in ieder geval zorgen dat je eerst een goede verhaallijn bedenk zodat je niet hoofdstuk na hoofdstuk ter plekke moet verzinnen wat er gebeurd


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    -De zinnen niet te vaak met het onderwerp beginnen.

    Ik lachte terwijl hij me in mijn zij kietelde. 'David, stop!' Hij ging gewoon door. 'Alsjeblieft Dave!' Hij grinnikte en legde zijn hand weer op het stuur. 'Sorry schat, ik kan gewoon niet van je afblijven.' 'Slijmbal.' Hij trok een zielig gezichtje en ik drukte een kus op zijn wang. 'Ik hou van je schat.' Zijn stem klonk lief en zacht. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen, zoals altijd als hij me zo aankeek. Er lag een klein lachje op zijn lippen die me altijd even de adem benam. 'Hoe lang nog?' vroeg ik met een zeurderig stemmetje. Hij nam me mee naar een 'speciale plek', maar hij wou me maar niet vertellen waar die was. 'Nog een kwartiertje, we zijn er bijna.' Hij staarde me aan met zijn prachtige groene ogen en ik staarde terug, mezelf compleet verliezend in zijn blik.

    -Zorgen dat je altijd in dezelfde tijd schrijft.
    -Let op je grammatica en je spelling.
    -Wees origineel!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn