• Jaar zeven op Hogwarts is voor Sorrow Grasscole aangebroken. Zij zelf is ook zeventien geworden. Dit jaar is het tijd voor het Toverschool Toernooi. Haar vriendinnen vinden dat ze zich moet opgeven, dat doet ze. Ze denkt toch dat ze niet gekozen wordt omdat er ook andere leerlingen zich opgeven. De avond dat de Vuurbeker vier briefjes uit zich blaast, leert ze de andere scholen ook kennen, de Beauxbatons, Klammfels en Photania. Photania is een school die voor meisjes en jongen is. Daar leren ze om magie uit hun handen te vuren. Maar als ze hoort dat háár briefje ook wordt uitgeblazen, staat haar leven op z’n kop. Er zijn teveel dodelijke, gevaarlijke opdrachten. En deze keer is zijn de opdrachten anders dan de jaren ervoor…

    | © SorrowS |
    | Speelt zich af als Harry Potter in jaar 3 zit. |
    | Photania is verzonnen door moi. |


    Oké, als jullie dit gelezen hebben, kan ik de rollen vragen.
    Wat heb ik nodig?
    1 jongen van Klammfels. GrayStar.
    1 jongen van Photania. AmiZero.
    1 meisje van Beauxbatons. Morsmorde.

    En ik kies de beste, niet de eerste!

    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]:
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]:
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc. - alleen bij Beauxbatons en Klammfels!]:

    Alvast dank je! Ik heb genoeg rollen!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 23:45 ]


    Weird is Wonderful.

    Sorry dat ik mezelf omhoog schop, maar ik heb ze echt heel hard nodig ;(.


    Weird is Wonderful.

    Hmm ik ben hier niet zo goed in.
    *schop*

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:47 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Rol: Meisje Beauxbatons
    Naam: Martina
    Achternaam: Bellindia
    Volledige naam: Martina Elizabeth Fleur Bellindia
    Bijnaam: Martje
    Leeftijd: 17
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]: Martina is een meisje dat voor haar medemens opkomt. Ze is ook zeer goed met toverdranken, waarmee ze vaak het leven van mensen heeft kunnen redden. Het is een meisje die het eigenlijk goed met iedereen kan vinden, maar die maar enkele echte vrienden heeft. Deze vrienden wilt ze dan ook graag bij zich houden, en zou ze ook nooit in de steek laten.
    Ook haar familie is haar dierbaar, wat er nog van over is tenminste. Ze heeft nog een oudere broer van 19 en een jonger zusje van 15.
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]:

    Martina heeft half lang, bruin haar. Ze heeft niet het uiterlijk van de standaard meisjes, en dat maakt haar dan ook zo bijzonder. Ze heeft ook bruine ogen die meestal zijn bewerkt met maar een beetje make-up, omdat ze zich niet fake wilt voordoen.
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc.]: 29 cm, zeer buigzaam, kern van draken harten bloed, wilgen hout.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    zal hem ook invullen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol; Meisje Beauxbatons

    Naam: Adeline
    Achternaam: Star
    Volledige naam: Adeline Marie Star
    Bijnaam: Linn
    Leeftijd: 17
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]: Adeline is een meisje met veel pit. Als ze wat wil dan gaat ze erook voor. Voor vrienden gaat ze door het vuur en als ze mensen niet mag tja dan mag ze je echt niet en dan zou ik maar oppassen
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]: http://collider.com/wp-content/uploads/evan-rachel-wood_23.jpg
    Adeline heeft krullend blond haar tot net over haar schouders
    Haar grijze ogen vallen bij mensen altijd wel op
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc.]: 35 cm,redelijk buigbaar, kern haren van eenhoorn


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik er nog een invullen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Sluipvoet schreef:
    Mag ik er nog een invullen?

    Graag!


    Weird is Wonderful.

    Naam: Melrose. Zelf heeft ze een hekel aan haar naam.
    Achternaam: Roux
    Volledige naam: Melrose Taylor Roux
    Bijnaam: Rose, Rosie.
    Leeftijd: 17 jaar || geboren op 6 Juni 1993
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]:Melrose is een echte levensgenieter. Ze doet wat ze niet laten kan, en heeft er schijt aan wat anderen van haar denken. Ze is erg competitief ingesteld, en als ze iets wilt gaat ze er ook echt voor. Ze laat zich niet zomaar beledigen of kwetsen, en is dan ook gesteld op wraak. Ondanks al deze kenmerken, is melrose een vrij gevoelig meisje. Als ze ergens mee zit, kan dat soms wekenlang duren. Ze laat het alleen nooit merken, als ze verdrietig is draagt ze als het ware een masker. Ze wilt niet dat ze anderen belast met haar problemen, ze vind dat je zoiets zelf moet oplossen. Daarnaast is ze tegen vrienden/vriendinnen een vrolijk, opgewekt meisje. Op andere momenten is ze heel stil en serieus, ze kan soms raar uit de bocht komen en dat is wat haar zo onvoorspelbaar maakt. Melrose is een koppig meisje, die zich niet laat commanderen. Negen van de tien keer voert ze het dan ook niet uit, maar doet dan juist het tegenovergestelde.
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]:



    Amanda Seyfried
    Melrose is een apart geval. Ze wordt vaak jonger ingeschat dan dat ze is, wat haar soms echt op haar zenuwen werkt. Ze heeft lang, golvend blond haar waar ze overigens erg trots op is. Ze heeft een slank postuur en is rond de 1.65M. Ze vind zichzelf te klein, en houdt er dan ook van om hakken te dragen, waar ze er veel van heeft. Ze vind het heerlijk om zichzelf op te tutten, en heeft dan ook een hele collectie van makeup, gezichtscrémes en haarproducten. In haar kledingkast zou je veel pastelkleuren tegenkomen, maar ze heeft ook wel een paar zwarte of grijze kledingstukken hangen. Ze kan er absoluut niet tegen als mensen beoordelen op het uiterlijk, ze vind dan ook dat het innerlijk het meeste telt, ondanks ze veel geeft om haar looks. Het kleding van Beauxbatons vind ze verschikkelijk, en wanneer ze de mogelijkheid heeft duikt ze snel in haar eigen, vertrouwde kleding. Op een luie dag zul je haar vinden in een lekkerzittende joggingbroek en een versleten shirt.
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc.] Melrose'haar toverstaf is 38 centimeter lang, gemaakt van eenhoornhaar en esdoorn. Haar staf is niet buigbaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    Naam: Melrose. Zelf heeft ze een hekel aan haar naam.
    Achternaam: Roux
    Volledige naam: Melrose Taylor Roux
    Bijnaam: Rose, Rosie.
    Leeftijd: 17 jaar || geboren op 6 Juni 1993
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]:Melrose is een echte levensgenieter. Ze doet wat ze niet laten kan, en heeft er schijt aan wat anderen van haar denken. Ze is erg competitief ingesteld, en als ze iets wilt gaat ze er ook echt voor. Ze laat zich niet zomaar beledigen of kwetsen, en is dan ook gesteld op wraak. Ondanks al deze kenmerken, is melrose een vrij gevoelig meisje. Als ze ergens mee zit, kan dat soms wekenlang duren. Ze laat het alleen nooit merken, als ze verdrietig is draagt ze als het ware een masker. Ze wilt niet dat ze anderen belast met haar problemen, ze vind dat je zoiets zelf moet oplossen. Daarnaast is ze tegen vrienden/vriendinnen een vrolijk, opgewekt meisje. Op andere momenten is ze heel stil en serieus, ze kan soms raar uit de bocht komen en dat is wat haar zo onvoorspelbaar maakt. Melrose is een koppig meisje, die zich niet laat commanderen. Negen van de tien keer voert ze het dan ook niet uit, maar doet dan juist het tegenovergestelde.
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]:



    Amanda Seyfried
    Melrose is een apart geval. Ze wordt vaak jonger ingeschat dan dat ze is, wat haar soms echt op haar zenuwen werkt. Ze heeft lang, golvend blond haar waar ze overigens erg trots op is. Ze heeft een slank postuur en is rond de 1.65M. Ze vind zichzelf te klein, en houdt er dan ook van om hakken te dragen, waar ze er veel van heeft. Ze vind het heerlijk om zichzelf op te tutten, en heeft dan ook een hele collectie van makeup, gezichtscrémes en haarproducten. In haar kledingkast zou je veel pastelkleuren tegenkomen, maar ze heeft ook wel een paar zwarte of grijze kledingstukken hangen. Ze kan er absoluut niet tegen als mensen beoordelen op het uiterlijk, ze vind dan ook dat het innerlijk het meeste telt, ondanks ze veel geeft om haar looks. Het kleding van Beauxbatons vind ze verschikkelijk, en wanneer ze de mogelijkheid heeft duikt ze snel in haar eigen, vertrouwde kleding. Op een luie dag zul je haar vinden in een lekkerzittende joggingbroek en een versleten shirt.
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc.] Melrose'haar toverstaf is 38 centimeter lang, gemaakt van eenhoornhaar en esdoorn. Haar staf is niet buigbaar.


    Dit bedoel ik (:. Jou neem ik sowieso voor mijn verhaal. Sorry voor de anderen ):.


    Weird is Wonderful.

    Naam: Matheo
    Achternaam: Dellanio
    Volledige naam: Matheo Andrew Dellanio
    Bijnaam: Math
    Leeftijd: 18
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]:Matheo is een stoere jongen die nergens nee tegen zegt. Hij probeert er voor de meisjes altijd als het beste uit te zien, wat hij voor de meeste ook is. Maar een paar mensen kijken door die stoere laag heen en zien ook dat zelfs hij ooit pijn heeft gekend. Zelf probeert hij niet meer terug te denken aan de tijd dat zijn jongere zusje van huis is weggelopen,(als mijn andere rol het word, is Martina het jongere zusje), en hij probeert haar ook nog steeds terug te vinden, ookal is het zes jaar geleden gebeurt.
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]:

    Veel meisjes vinden Matheo schatig, en dat is hij eigenlijk ook wel. Zijn blonde haren ziten altijd goed, en om een meisje te versieren hoeft hij alleen maar even te lachen.
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc.]: 34,8 centimeter, niet buigbaar, fenikstraan, beukenhout.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    SorrowS schreef:
    (...)

    Dit bedoel ik (:. Jou neem ik sowieso voor mijn verhaal. Sorry voor de anderen ):.


    Haha yay, thanks! x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wil je me trouwens waarschuwen als je begint? lijkt me een leuke story, zulke verhaallijnen kom je niet vaak tegen ;'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rol: jongen van Photania.
    Naam: Richard
    Achternaam: Rahl
    Volledige naam: Richard Edward Rahl
    Bijnaam: Ric
    Leeftijd: 17
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]: Groot hart, die veel om zijn vrienden geeft. Het is een populaire jongen die in alle vakken goed is, maar zijn specialiteit is Bezweringen. Hij is altijd vrolijk en een echte grappenmaker.
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]:


    Richard heeft goudblond haar en groene ogen. Hij is ongeveer 1.80 lang en is redelijk gespierd.
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc.]: 35 cm, zeer buigzaam, kern is haar van een Terzieler, Kastanje hout.


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Morsmorde schreef:
    Wil je me trouwens waarschuwen als je begint? lijkt me een leuke story, zulke verhaallijnen kom je niet vaak tegen ;'D


    Ofcourse (:.


    Weird is Wonderful.

    ^Thaaaanks :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''