• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Devon

    "Zodat me ma gelooft dat ik niet drugs ga dealen ofzo wanneer ik weg ga," zegt Jennifer.
    Ik barst in lachen uit.
    "Sorry," zeg ik bijna meteen. "Die reden had ik gewoon absoluut niet verwacht. Weet je trouwens mijn adres?"
    Ik klem de telefoon tussen mijn oor en schouder en schenk mezelf een glas spuitwater in terwijl ik wacht op antwoord.

    Chrissie

    "Mwah, ze kan er wel mee door, maar gevoelens, nee," fluistert Aaron.
    Ik kan niet anders dan even lachen. Allemaal het zelfde, die jongens. Wippen is geen probleem, maar gevoelens; ho maar.
    "Iemand die wel echt je interesse wekt?" vraag ik dan.
    Ik probeer het gesprek zo subtiel mogelijk te sturen naar waar ik het over wil hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexander Samuels
    'Lopen dan,' zegt Danny en hij duwt me richting het huis. Ik begin weer zonder te reden te lachen maar loop wel richting het huis.

    Hayley Celine Grey
    Ik besluit niet alleen mascara op te doen maar ook wat eyeliner zodat mijn ogen mooier uitkomen. Als ik klaar ben kijk ik naar Noa, 'zullen we zo maar gaan dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda
    Mop, kom je zo? Jay
    Ik druk het smsje weg en loop Alyson's tuin binnen. Een beetje onwennig loop ik richting het feest. Ik voel me lamlendig, moe maar het is een feest. Met een neppe glimlach loop ik richting Jason.
    "Jay," lach ik en ik druk zachtjes een kusje op zijn mond. "Wat vind je?" vraag ik terwijl ik mijn bikini op mijn uitgedunde lichaam show.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    "Ja," zei ik.
    Laatst had ik het nog snel op school in de map afgekeken en het opgeschreven, ik heb het nog steeds onthouden na die tijd.
    "Vraag niet hoe," voegde ik eraan toe.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Shit maak ik net een nieuw topic aan x'D]


    El Diablo.

    xMinaj schreef:
    [Shit maak ik net een nieuw topic aan x'D]


    (xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    Ik keek naar Alyson
    "Zullen we anders even bij de rest dan krijg je straks je laatste verassing" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    "Iemand die wel echt je intresse wekt?" Vraagt ze dan. "Nóg niet" Zeg ik grijnzend en kijk even naar Blanda die Jason een kus op zijn wang geeft.

    Danny Dial.

    Alex begint zonder reden te lachen, waardoor ik ook moet lachen en samen lopen we richting het huis. "Je bent gek" Zeg ik terwijl ik een biertje openmaak en er een paar grote slokken van neem.

    Noa Lise Wing.

    "zullen we zo maar gaan?" Vraagt Hayley wanneer ze klaar is met haar mascara en haar eyeliner. "Staat je leuk, moet je vaker doen" Complimenteer ik haar. "Eh, is goed" Zeg ik en loop vast naar beneden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik zit aan de rand van het zwembad op een bank een staar voor me uit. "Jay," Lacht ze. "Blanda!" Roep ik en sta op. "Kleding haar duurt lang.." Mompel ik. "Wat vind je?" Vraag ze en showt haar bikini. Ik probeer niet raar te kijken, maar het mislukt. Blanda is écht veel te dun. "Je bent beeldschoon," Complimenteer ik en druk een kusje op haar wang.

    Devon

    "Ja. Vraag niet hoe," antwoordt Jennifer.
    "Oké... stalker," zeg ik lachend.
    Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje eng. Maar Jennifer lijkt me nu niet meteen iemand waar ik schrik voor moet hebben.
    Ik neem een slok van mijn drinken.

    Chrissie

    "Nóg niet," zegt Aaron terwijl hij overduidelijk naar Blanda kijkt.
    Wat heb ik gedaan?
    Ik moet iets doen om hem af te leiden.
    "Hoe goed ben jij bevriend met Danny?" besluit ik dan maar met de deur in huis te vallen. Ik laat me van Aaron's rug glijden en ga voor hem staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    "Je bent beeldschoon," complimenteert Jason me. Hij kijkt me wel een beetje raar aan. Ik sla mijn armen om zijn hals.
    "Wat is er?" vraag ik met een klein lachje terwijl ik met mijn hand door zijn haar woel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexander Samuels
    'Je bent gek,' zegt Danny terwijl hij een biertje open maakt en een paar grote slokken van neemt. 'Weet ik,' zeg ik met een grijns terwijl ik ook een biertje open maak.

    Hayley Celine Grey
    'Staat je leuk, moet je vaker doen,' zegt Noa. 'Dankjee,' zeg ik met een glimlach. 'Eh, is goed,' antwoordt ze nog op mijn vorige vraag waarna we naar beneden lopen. 'Hoe wilde je eigenlijk heen gaan?' vraag ik, 'op de fiets is nou niet erg handig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    "Hé! Ik kan er niks aan doen dat ik toevallig de adressen zag en dat ik een awesome permanent geheugen heb," zei ik lachend.
    Best fijn om eens echt lol te hebben, zou ze me nu niet eng vinden?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dave Harvey Leathers.
    Buiten staan wat mensen te praten, maar een goed gesprek aanknopen lukt me niet. Ik slenter terug naar binnen. Misschien kan ik dienen als barman, heb ik tenminste wat te doen. Ik grinnik zachtjes en schenk nog een glas voor met verschillende likeurtjes en cola. Ik hou het in mijn hand en ga in de deuropening staan, met mijn blik op het terras staar ik voor me uit.