• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    Valerie

    "Weet niet ik kom ook net aan " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan


    "Omdat ik dat leuk vind en heey zusje" zei ik net een grijns

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    "Oke, 3..2..1.. Go," Zegt Danny. Direct zet ik het biertje tegen mijn lippen en begin te drinken. Dan hoor ik een bel en zie Alex weglopen. Hij komt terug met twee mooie meiden, ik grijns naar de gene met zwart/bruin haar. Nog twee slokken.. Ik drink het biertje helemaal op en knal het op de aanrecht neer. "Lekker!" Roep ik uit en haal weer adem.

    Blanda
    "Ik ga... dansen. Ofzo," mompelt Chrissie.
    Ik geef Jason een boze blik.
    Heb je lekker gedaan, jongentje!
    Jason vertelt iets over een ruzie met Hayley over mij. Nieuwsgierig kijk ik hem aan terwijl ik met mijn handen over mijn zichtbare ribben wrijf.
    "Wat zei ze?" vraag ik een beetje geïrriteerd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik krijg een boze blik van Blanda toegeworpen. Daarna kijkt ze me nieuwsgierig aan. "Wat zei ze?" Vraagt ze geïrriteerd. Ik kan nu twee dingen doen; Ik vertel het gewoon of verzwijg het. Na moeite kies ik voor het eerste. "Ze had het over het perfecte meisje, dat ik geen smaak heb. Je weet wat ik bedoel," Mompel ik.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:38 ]

    Blanda
    "Ze had het over het perfecte meisje, dat ik geen smaak heb. Je weet wat ik bedoel," mompelt hij.
    De woede begint mijn lichaam in te stromen. Wat denkt die meid?
    "Wat nog meer?" vraag ik terwijl ik mijn vuisten samen knijp. "Wat zei ze nog meer?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Nu grijns ik ook. 'Jij vind alles leuk hé?' vraag ik.


    El Diablo.

    Tristan

    "Mh niet alles maar veel dingen wel net zoals ik het leuk vind om jou te plagen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Lekker!" Zegt Dave, wanneer hij zijn biertje op het aanrecht neerzet. "Inderdaad" Stem ik in en kijk langs zijn schouder naar Chrissie die haar haren los doet, maar besteed er verder geen aandacht aan. "Alex wat doe jij gast?" Zeg ik en begin nu aan de sterke drank.

    Noa Lise Wing.

    Wanneer Alex de deur opent, laat hij ons naar binnen en ontvang ik meteen een grijns van Dave. Ik knipoog even naar hem en tik Hayley dan even aan. Het is ons gelukt Denk ik.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:50 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Tuurlijk' mompel ik lachend. Dan kijk ik weer naar Valerie, 'vind jij trouwens iemand leuk?' vraag ik.


    El Diablo.

    Valerie

    Ik schrok van de vraag van Alyson
    "Ja maar het is niet wederzijds ben ik achtergekomen dus..
    Maar hoe gaat het nu tussen jou en Tristan?"

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik ga... dansen. Ofzo," Mompelt Chrissie. Het stomste aan tweeling zijn is dat je haar gevoelens voelt. Niet heel sterk, maar het is wel vervelend, vooral nu. "Ik eh, ga even achter haar aan" Zeg ik dan maar, wanneer ik een deur hoor dichtslaan. Ik draai me om en loop door het tuinpoortje, wanneer ik Chrissie buiten zie lopen. Ik trek een sprintje, zodat ik naast haar kom te lopen en sla mijn arm om haar schouder heen. "Chris, je weet dat Hayley helemaal niets is vergeleken met jou hea?" Stel ik haar gerust.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Ik ben net de deur uit wanneer er achter mijn rug twee meisjes aanbellen. Ze komen me bekend voor maar ik kan ze niet plaatsen. Het kan me ook helemaal niet schelen. Ik wandel gewoon verder. Het duurt niet lang voor ik Aaron achter me aan hoor komen en zijn arm om mijn schouder voel.
    "Chris, je weet dat Hayley helemaal niets is vergeleken met jou hea?" zegt hij.
    "Daar heb ik niks aan als hij -"
    Ik laat mijn zin afsterven wanneer ik weet wie de twee meisjes zijn. Ik haal mijn mobiel boven en hoewel ik niet trots ben op wat ik ga doen, doe ik het toch.
    "Die loser Hayley en nog een andere Gleek zijn op het feest." sms ik zowel naar Alyson als naar Valerie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley Celine Grey
    Ik lach eventjes in mezelf als ik zie dat Dave naar Noa grijnst en ze naar hem knipoogt. Dan tikt ze mij even op mijn arm. Ik kijk haar aan en glimlach triomfantelijk.

    Alexander Samuels
    'Alex wat doe jij gast?' hoor ik Danny zeggen. Ik grijns even naar hem waarna ik mijn armen om de twee nieuwe meisjes sla en leidt ze naar Danny en Dave. 'Wat ik doe? Ik heb twee mooie meiden meegenomen,' zeg ik met een brede grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    Ik keek naar mijn telefoon
    Ik keek Alyson aan "Heb jij het bericht ook"
    Ik zat in het huis dus doorzocht de kamer en keuken waar ik uitzicht op had
    Plots zag ik ze staan

    Ik zie ze staan wij lossen het wel op
    stuur ik naar Chrissie


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer