• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    Alyson

    'Goed, maar hij wil de verrasing niet laten zien!' zeg ik, en kijk beledigd naar Tristan. Opeens hoor ik het berichttoontje van mijn , en snel kijk ik. "Die loser Hayley en nog een andere Gleek zijn op het feest." lees ik, ik krijg bijna een woede aanval. Maar hou me in. 'Jongens, iedereen zoeken naar 2 onbekende meisjes! Als je ze hebt, bel me!' zeg ik door de luidsprekers. Daarna trek ik Valerie en Tristan mee om te helpen zoeken.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Wat nog meer?" Ik laat mijn blik even zakken en zie dat ze haar vuisten samen knijpt. "Wat zei ze nog meer?" Ik schud mijn hoofd. "Dat wilt je niet weten," Verzeker ik haar, maar vertel toch verder. "We hadden het over het feit dat sommige meisjes hun verdriet weg eten. Toen zei zij; Dat Blanda dat doet betekent niet dat alle meisjes dat doen." Citeer ik en vervolgde mijn verhaal snel. "Daarna zei ze.." Ik zweeg even. "Ze vertelde dat ze wel wat meer kilo's wilde hebben en dat Blanda die ook wel kan gebruiken." Ik kijk Blanda aan.

    Valerie


    "Zozo Haley en Noa dus je dacht dat je met wat haarverf niet zo opvallen he " vroeg ik toen ik net als Alyson en Tristan naast haar staat

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Opeens zie ik ze net als Valerie staan. En ik weet niet hoe snel ik op ze af moet vliegen. Met mijn nagels maak ik lelijke krassen op Hayley's gezicht. Tot ik ermee stop, omdat mijn nagels kunnen beschadigen.


    El Diablo.

    Dave Harvey Leathers.
    "Alex, wat doe je gast?" Vraagt Danny. "Wat ik doe? Ik heb twee mooie meiden meegenomen," Zegt hij. Ik kijk eens goed naar de meiden. "Wacht eens even.. Dit zijn Hayley en Noa!" Ik storm op Hayley af en pak haar armen vast. Die kan niet meer weg. "Danny! Pak jij Noa?" Alyson heeft ze blijkbaar ook gezien en stormt op Hayley af. Ze maakt lelijke krassen in haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:03 ]

    Tristan

    Ik liep naar Alyson toe en sloeg een arm om haar heen
    "Kalmeer een beetje alsjeblieft je kan je energie wel beter gebruiken" zei ik
    en draaide haar gezicht mijn kant op zodat ze me recht in mijn ogen aankeek

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Tristan pake me vast, en draaide me om zodat ik hem wel moest aankijken. Ik kalmeerde een beetje, en keek toen naar Hayley die hevig zat te bloeden door mijn scherpe nagels. Ee zelfvoldane grijns ging over mijn gezicht. 'Eigen schuld' siste ik.


    El Diablo.

    Blanda
    Ik begin rood te kleuren van woedde.
    Dat dacht die meid wel niet!
    "Ze vertelde dat ze wel wat meer kilo's wilde hebben en dat Blanda die ook wel kan gebruiken," eindigt hij zijn verhaal.
    "Die extra kilo's heeft ze niet nodig," bitch ik. "Daarvan heeft ze er al te veel. Daarbij eet ik mijn verdriet niet weg. Ik eet sowieso niet in publiek."
    Ik draai me op en ga op het randje van het zwembad zitten. Ik laat mijn dunne benen het water zakken en wiebelen er langzaam mee heen en weer. Ik eet sowieso niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley Celine Grey
    Ineens lijkt iedereen door te hebben wie ik en Noa echt zijn. Dave stormt op me af en grijpt mijn armen beet. Dan storm Alyson ook op ons af en ze krast met haar nagels in mijn gezicht. Ik wil wegduiken maar dat lukt niet omdat Dave me vast heeft. 'Zozo Haley en Noa dus je dacht dat je met wat haarverf niet zo opvallen he,' zegt Valerie als Alyson stopt. Ik kijk haar even aan, 'Hmmm, ik had gewoon even zin in iets anders,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    Ze kalmeerde een beetje
    Ik sloeg een arm om haar heen
    "Eigen schuld" siste ze
    "Mee eens Alyson" zei ik

    Valerie

    Ik keek naar Alyson en Tristan
    Toen weer naar Haley en Noa
    "Wat een domme actie je weet wat jullie nu te wachten staat he?" zei ik met een duivelse grijns


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason Ruben Holyfield.
    "Die extra kilo's heeft ze niet nodig," Sist ze. "Daarvan heeft ze er al te veel. Daarbij eet ik mijn verdriet niet weg. Ik eet sowieso niet in publiek." Ze draait zich om en ik kijk over mijn schouder. Ik zie dat ze op de zwembad rand gaat zitten. Ik schop mijn sneakers uit en trek mijn sokken ook uit. Ik loop naar Blanda toe en ga naast haar zitten. Mijn broek wordt nat, maar dat boeit me niet. "Blanda, ik hou van je zoals je bent." Stel ik haar gerust. "Die bitch leer ik nog wel een lesje."

    Alyson

    'Hou toch je bek met 'ik wou wat anders', je wou me fucking feest verpesten! Ooow, als je denkt dat je het al zwaar had, wacht maar!' schreeuwde ik naar Hayley. 'En waag het niet om je bek open te zetten vuurtoren!"' beet ik Noa toe.


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    Mijn wangen doen pijn en ik voel er iets warms op maar ik trek me er niks van ana. 'Eigen schuld,' sist Alyson. 'Wat een domme actie je weet wat jullie nu te wachten staat he?' zegt Valerie met een grijns.'Hou toch je bek met 'ik wou wat anders', je wou me fucking feest verpesten! Ooow, als je denkt dat je het al zwaar had, wacht maar!' schreeuwt Alyson. 'En waag het niet om je bek open te zetten vuurtoren!' zegt ze tegen Noa. Ik kijk ze even aan, 'ach, ik ben inmiddels al wel wat gewend,'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.
    "Zozo Haley en Noa dus je dacht dat je met wat haarverf niet zo opvallen, hé?" Zegt Valerie. Ik grinnik. "Goed geprobeerd." Mompel ik. "Hmmm, ik had gewoon even zin in iets anders." Ik kijk naar Valerie en hou Hayley nog iets strakker vast. "Wat een domme actie je weet wat jullie nu te wachten staat hé?" Zegt Valerie met een duivelse grijns. "Ik wil graag helpen," Biedt ik aan.

    Blanda
    Jason komt naast me zitten.
    "Blanda, ik hou van je zoals je bent," stelt hij mij gerust. "Die bitch leer ik nog wel een lesje."
    De tranen in mijn ogen branden.
    "Jay," zeg ik zachtjes. "Ik kan het niet meer. Ik kan niet meer eten."
    Ik sla mijn ogen neer en voel de eerste paar tranen over mijn wangen lopen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:17 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."