• http://virtualpopstar.com/vote/xILoveHimx/
    Ik vind vp een erg leuk spel :D
    Ik hoop dat jij dit ook gaat spelen :)
    Het is voor meiden, maar jongens kunnen het ook spelen.
    Meiden zouden het leuker vinden, maar er zijn jongens die het spelen :)

    Echt, ga weg. Je verdoet je tijd hier met die nep links.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Echt, ga weg. Je verdoet je tijd hier met die nep links.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Barnabas schreef:
    Echt, ga weg. Je verdoet je tijd hier met die nep links.


    Dit is geen nep link ofsow. Mij lijkt het gewoon leuk als meer mensen dit spel komen spelen.
    Wat is dit een leuke site, als ik alleen maar negatiefietijd naar me hoofd toe gegooid krijg.

    Jij bent triest bezig...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hè kijk, nummer fucking zoveel met zo'n stomme neplink.
    Edit: En je wist verdomd goed hoe wij reageren, want je hebt al eerder zo'n topic gemaakt!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 18:29 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Miauwwwx schreef:
    (...)

    Dit is geen nep link ofsow. Mij lijkt het gewoon leuk als meer mensen dit spel komen spelen.
    Wat is dit een leuke site, als ik alleen maar negatiefietijd naar me hoofd toe gegooid krijg.

    Je krijgt inderdaad negativiteit naar je kop als je ons probeert te stalken met je virtual poepstar omdat jij zo nodig stemmen wilt krijgen. Leer ook eens fatsoenlijk Nederlands he, voordat je Quizlet probeert wijs te maken dat dat geen nep link is. Er staat toch duidelijk "vote" in de link.


    From these ashes, I will rise

    Miauwwwx schreef:
    (...)

    Dit is geen nep link ofsow. Mij lijkt het gewoon leuk als meer mensen dit spel komen spelen.
    Wat is dit een leuke site, als ik alleen maar negatiefietijd naar me hoofd toe gegooid krijg.

    Dit is een site waar de meeste mensen gewoon proberen fatsoenlijk Nederlands te typen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Barnabas schreef:
    Echt, ga weg. Je verdoet je tijd hier met die nep links.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Miauwwwx schreef:
    (...)

    Dit is geen nep link ofsow. Mij lijkt het gewoon leuk als meer mensen dit spel komen spelen.
    Wat is dit een leuke site, als ik alleen maar negatiefietijd naar me hoofd toe gegooid krijg.


    Ja he alleen maar negatiefietijd ofsow. Echt een stomme sait hé? kom we gaan in opstant. Dit is een hele dommme saait!!

    Ga gewoon weg.


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Ja he alleen maar negatiefietijd ofsow. Echt een stomme sait hé? kom we gaan in opstant. Dit is een hele dommme saait!!

    Ga gewoon weg.


    ''sait'' ?


    OT: We willen hier helemaal geen reclame over Virtual Popstar, sorry. Dus als jij het leuk vind om te spelen, dan mag je dat gerust doen, maar de mensen hier ergeren zich er alleen maar aan. Juist door de vele topics die erover gemaakt worden door mensen die puur een account hebben aangemaakt op Q om reclame voor die site te maken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •