• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    [Okii byee ]


    El Diablo.

    Dave.
    Ik krijg een blikje cola toe gegooid en vang hem met een simpele beweging. "Merci Valerie." Bedank ik en open het blikje.

    Jason.
    "Ik kan het niet meer. Jullie moeten me helpen." Smeekt ze bij Chrissie en Aaron. Wat wilde ik haar graag troosten. In mij armen sluiten. Maar ik weet dat het niet kan. Ik ben de ware niet. Ze heeft geen behoefte aan mij. " Mijn lichaam, mijn botten." Ik schud mijn hoofd. Dit kan ik niet langer aanhoren.

    [Ik zit op mijn telefoon en kan nog wel even blijven, maar ik reageer sloom.]

    Hayley Celine Grey
    Ik zucht even en kijk dan naar Dave. Ergens wil ik vragen waarom hij zijn greep liet verslapen maar het lijkt me een beter idee om daar even mee te wachten. Daarna richt ik mijn blik op Danny maar ik sla snel mijn ogen neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik kan het niet meer. Jullie moeten me helpen" Smeekt ze, waarna Chrissie haar in een omhelzing trekt. "Blan, kalmeer even" Zegt Chrissie sussend. "Helpen waarmee?" Vraagt ze dan. "Blanda, het komt heus wel goed." Zeg ik en kijk naar Chrissie en Blanda.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik moet er dus ook vandoor XD morgen Carnaval ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Ik lach, en rol onder Tristan vandaan. Ik loop naar beneden, en hoop dat ze opgerot zijn. Ik loop de keuken in en zie Hayley staan. 'Wat doet zij Hier?!' gil ik.


    El Diablo.

    [Ik ga echt slapen. Ciao! Morgenochtend van 8 tot ongeveer 12 uur ben ik bij de paarden.]

    [Ciaoo!!]


    El Diablo.

    (@xminaj zullen we anders morgen verder gaan? Want volgens mij is/gaat zo'n beetje iedereen die in keuken staat weg a.)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan je nog snel reageren???]


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Wat doet zij Hier?!' hoor ik Alyson ineens gillen. Ik zucht even en duw mezelf dan van het aanrecht af, 'maak je geen zorgen. Ik ga al weg'. Dan loop ik zonder nog iets te zeggen de keuken uit en loop naar de voordeur. Ik maak de voordeur open en als ik buiten sta gooi ik die met een klap weer dicht. Ik loop een stukje de straat in en laat me dan op de stoeprand zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik grijns, nu die ander nog en het is weer safe. Ik loop naar de kamer waar Noa is, 'als je slim bent ga je achter je vriendin aan' grom ik.


    El Diablo.

    Noa Lise Wing.

    "Als je slim bent ga je achter je vriendin aan" Gromt Alyson die weer naar beneden is gekomen. "Wat dacht je dan dat ik van plan was?" Zeg ik en sta op. Dacht ze nou echt dat ik hier wou blijven? Nee, echt niet. Ik maak de voordeur open en loop naar buiten zonder hem dicht te doen. "Hayley," Zeg ik en loop naar haar toe. "Alyson is echt gek met dat mes" Zeg ik en tik even met mijn vinger op mijn voorhoofd. Zeg maar gewoon gestoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk even op als ik Noa's stem hoor. 'Klopt,' zegt ik met een diepe zucht, 'dat wijf hoort in een inrichting,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered