• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    Devon

    "Leuk wantrouwen, mag ik wel," lacht Jennifer.
    "Het is maar wat je leuk vindt," zeg ik snel.
    Ik sta op en loop maar wat rondjes door het huis. Hopelijk is Jennifer er snel want ik verveel me te pletter.

    Chrissie

    "Uh, oke, laten we het erop houden dat je hem leuk vind. Volgens mij heeft hij meerdere 'lovers'. Ik heb net nog iets opgevangen over Hayley," zegt Aaron.
    "Wat?!" schreeuw ik verbaasd. "Hayley?"
    Wanneer is dat gebeurd? Wat heeft zij dat ik niet heb?
    Ik kijk naar beneden en strijk even over mijn jurkje. Ik schrik me rot wanneer ik een klap op mijn kont krijg.
    "Hello, beauty," lacht Blanda.
    "Hey, Blan," zeg ik met een schamper glimlachje.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Feestje," Fluistert ze met een klein lachje en beëindigd onze zoen. "Wist ik wel," Grinnik ik en kijk naar Blanda, die naar Chrissie sluipt. "Hello beauty," Lacht ze. Ik grinnik zachtjes. Wat hou ik toch mega veel van haar. Ik loop naar Chrissie toe. "Wat?!" Schreeuwt ze verbaasd. "Hayley?" Ik knik en kijk Chrissie aan. "Danny en Hayley, een perfect koppel." Zeg ik.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:18 ]

    Tristan

    Ik zag dat ze naar haar blote voeten keek
    "Je wordt nu niet verlegen he" zei ik grijnzend en liep naar haar toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Tuurlijk niet!' lach ik. 'Ik ben nooit verlegen!' zeg ik, e voor de grap steek ik mijn kin in de lucht.


    El Diablo.

    Tristan

    Ik moet lachen om haar reactie
    "Oke dan is het goed"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    "Wat?!" Schreeuwt ze verbaasd, "Hayley?". "Hey, Blan" Zegt ze met een schamper lachje, wanneer Blanda naast haar is komen staan. "Ja, Hayley. Tenminste dat heb ik van Alex gehoord" Zeg ik nonchalant. "Danny en Hayley, een perfect koppel" Zegt Jason.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik hing op, toen ik zag dat ik al bij haar huis was. Ik belde aan en begon zachtjes Papa don't preach van Madonna te zingen. Ik zong dit liedje laatst nog toen ik bij mijn vader op bezoek was, hij begreep het en zei dat ik mijn pesters konden oprotten, omdat ik geweldig was. Best raar, om dat te horen en opeens had ik zin om bij mijn vader op bezoek te gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Danny Dial.

    Alex grinnikt even en gooit een biertje naar Dave en mij toe. "Kom maar op" Daagt Dave ons uit en kijkt ons even aan. "Oke, 3..2..1.." Tel ik af, "Go". Ik hou het flesje tegen mijn mond en ga steeds meer met mijn hoofd naar achter. Ik voel het bier door mijn keel naar beneden stromen.

    Noa Lise Wing.

    "Let's go" Zegt ze, wanneer mijn vader ons naar het huis van Alyson heeft gereden en we zijn uitgestapt. "Jeah Buddy" Zeg ik. Oke dat kwam er heel raar uit. Ik grinnik even om het woordje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Hey Bland," lacht Chrissie schamper.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Problemen?" vraag ik.
    Jason bevestigd Chrissie vraag.
    "Danny en Hayley, een perfect koppel," zegt hij.
    Ik sla hem op zijn hard op zijn schouder.
    "Sukkel," lach ik. "Chris, je bent veel leuker dan Hayley," stel ik haar gerust.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Ik lach nu ook. 'hoe zit het met de verassing?' zeur ik smekend.


    El Diablo.

    Tristan

    "Dat zie je straks wel als we terug zijn "zei ik lachend

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Ik heb al meteen geen zin meer in het feest.
    "Danny en Hayley, een perfect koppel," zegt Jason. Dat is de druppel.
    "Sukkel. Chris, je bent veel leuker dan Hayley," probeert Blanda me gerust te stellen.
    "Ik ga... dansen. Ofzo," mompel ik.
    Ik draai me om en wandel weg, naar binnen, terwijl ik alvast het bloemetje uit mijn haar trek en het op de grond gooi. Ik maak net mijn haren los wanneer ik de jongens passeer die een wat stoer staan te doen met drank.
    Ik stap gewoon door naar deur en eens ik buiten ben trek ik die met veel kabaal achter me dicht.
    Hayley. Wacht maar. Ik krijg haar nog wel.
    Ik schop tegen een blikje terwijl ik verder wandel.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:26 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Ja, Hayley. Tenminste dat heb ik van Alex gehoord." Ik grijns breed. "Op school liep ik naar de kluisjes en daar stonden Hayley en Danny. Ze praatte met elkaar en ik kwam." Begin ik. "Ik kreeg ruzie met Hayley, omdat ze een rottige opmerking over Blanda maakte." Vertel ik en kijk even naar Blanda op haar reactie te pijlen. "En Danny ging tussen mij en Hayley in staan. Of te wel, hij beschermde Hayley." Maak ik mijn verhaal af. "Vieze gleek," Mompel ik. Blanda slaat op mijn schouder. "Sukkel," Lacht ze. "Ik hou ook van jou," Mompel ik. "Ik ga... dansen. Ofzo" Mompelt Chrissie en loopt weg.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:27 ]

    Alyson

    'Waarom laat je me zo lang wachten?!' kreun ik. Ik trek hem mee naar het zwembad, waar ook de anderen zijn. Ik plof naast Valerie neer, 'hoe gaat het hier?'.


    El Diablo.

    Hayley Celine Jones
    'Jeah Buddy,' zegt Noa waarna ze even grinnikt. Ik grinnik ook eventjes waarna ik diep adem haal en op de deurbel druk.

    Alexander Samuels
    'Kom maar op,' zeg Dave. 'Oke, 3..2..1.. Go,' zegt Danny. Ik zet het flesje tegen mijn mond en begin het bier op te zuipen. Als het biertje op hem hoor ik de bel gaan. Een beetje wankelend loop ik naar de deur en doe die open. Daar zie ik twee meisjes staan. Ze komen me niet bekend voor maar zijn wel knap. Ik laat mijn ogen nog even over hun lichaam glijden en gebaar dan dat ze binnen moeten komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered