• © Copyright xMinaj ©

William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.

© Copyright xMinaj ©

[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

Tristan

"Darling kalmeer nu heel even" en sloeg mijn armen om haar heen in de hoop dat ze iets kalmeert

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Valerie

"Dave dankje ik kan wel wat hulp gebuiken inderdaad"

Alyson

Doordat Tristan me in zijn armen trekt kalmeer ik een beetje. Maar Hayley is te ver gegaan. 'Dus je bent wat gewend?' zei ik. 'Dit zeker niet hé?' zei ik, en trok een mes uit het zakje van mijn jurk.

El Diablo.

Chrissie

Ik krijg een sms van Valerie terug dat zij het wel zullen oplossen. Ik voel me schuldig, maar ik kan het niet verkroppen dat Danny echt Hayley boven mij zou verkiezen. Jaloezie doet wat met een mens. Ik zucht en omhels mijn broer.
    "Ik zou geen andere broer willen," zeg ik stilletjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Tristan

Ik zag dat Alyson wat kalmeerde
    'Dit zeker niet hé?' zei ze, en trok een mes uit het zakje van haar jurk
    "Alyson wat ben je van plan " fluisterde ik

Noa Lise Wing.

"Hou toch je bek met 'ik wou wat anders', je wou me fucking feest verpesten! Ooow, als je denkt dat je het al zwaar had, wacht maar!" schreeuwde Alyson naar Hayley. "En waag het niet om je bek open te zetten vuurtoren!" Bijt ze me toe. Jammer voor haar, kan ze dat nu niet zeggen. "Dit zeker niet hé?" Zei ze en trok een mes uit het zakje van haar jurk. Dat doet ze niet. Dat durft ze niet.

Danny Dial.

"Wacht eens even.. Dit zijn Hayley en Noa!" Zegt Dave opeens en stormt op Hayley af. "Danny! Pak jij Noa?" Roept hij naar me, waarna ik meteen in actie kom en Noa vastpak en haar armen achter haar rug hou.

Aaron Evan Ortiz.

"Daar heb ik niks aan als hij -" Stopt ze haar zin. "Als hij wat? Als hij die loser verkiest boven jou is hij echt gek, Chris. Gewoon gestoord" Zeg ik en wrijf met mijn arm over haar rug. "Ik zou geen andere broer willen" Zegt ze stilletjes. "Daar ben ik je broer toch voor" Zeg ik en geef een kus op haar haren.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Dave Harvey Leathers.
    "Dave, dankje. Ik kan wel wat hulp gebruiken inderdaad." Ik krijg een grote grijns op mijn gezicht. "Nou, Valerie. Wat voor perfect vals plannetje heb je in gedachten?" Mijn blik glijd naar het gezicht van Hayley en de strepen op haar wangen. Ergens in mijn lichaam zat misschien een beetje medelijden, want op zich is Hayley niet overdreven lelijk. Alleen ouderwets. Ik hou haar nog steeds vast met haar handen op haar rug, een soort politie-houding.

Alyson

Ik zei niks, maar liet het mes voor Hayley's ogen zweven. Een gevaarlijke grijns zat op mijn gezicht, en mijn ogen spoten vuur. Ik zei niks, maar iedereen wist dat als ze één verkeerde move maakte. Ze gewond was.

El Diablo.

Hayley Celine Grey
    'Dus je bent wat gewend? Dit zeker niet hé?' zegt Alyson waarna ze een mes uit het zakje van haar jurk pakt. Ik begin een beetje bang te worden maar ik laat het niet merken. Dan gaat ze met het mes langs mijn ogen. 'Was je echt van plan me iets aan te doen? Mij vermoorden? Neersteken? je weet dat je daar gevangenisstraf voor kan krijgen toch?'

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:26 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Alyson

'Meid, één ding, ik vermoord je niet, ik verwond je , en daarvoor ben ik al vaker bij de politie geweest, en alleen een taakstraf' sis ik grijnzend. 'En ik weet dat je bang bent, maar je wilt zelfs nu stoer doen'.

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:25 ]

El Diablo.

Dave Harvey Leathers.
    Ik merk dat Hayley even rilt, maar niet veel. Zelf heb ik behoorlijk veel meegemaakt maar een mes.. Ik weet het niet. "Wat was je van plan? Mij vermoorden? Neersteken? Je weet toch dat je daar gevangenisstraf voor kan krijgen?" Ik grinnik even. Gevangenisstraf, ik zie Alyson al in een gestreept pakje.

Chrissie

"Als hij wat? Als hij die loser verkiest boven jou is hij echt gek, Chris. Gewoon gestoord," zegt Aaron terwijl hij over mijn rug wrijft. "Daar ben ik je broer toch voor," vervolgt hij waarop hij een kus op mijn haren drukt.
    Ik kijk hem aan en glimlach een beetje.
    "Ga jij maar terug naar het feest als je wil, ik denk dat ik hier nog een beetje blijf."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Valerie

"Ze zullen spijt krijgen dat ze hier naartoe zijn gekomen " zei ik met een duivelse lach
    Ja duivels kan ik echt zijn
    Ik liep naar Dave toe en fluisterde in zijn oor wat ik van plan was
    en erna liep ik naar Alyson en vertelde ze het plan
    Laat ze nog maar heel even genieten en laat mij maar even bij ze blijven met nog iemand tot ze smeken dat ze weg mogen fluisterde ik

Hayley Celine Grey
    'Meid, één ding, ik vermoord je niet, ik verwond je , en daarvoor ben ik al vaker bij de politie geweest, en alleen een taakstraf. En ik weet dat je bang bent, maar je wilt zelfs nu stoer doen'. Ik kijk haar even uit, 'Ik wil stoer doen? Jij bent hier degene die met het mes rondloopt,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Alyson

'Ik wil erbij blijven, iemand steken als het moet' fluisterde ik gemeen. En hield mijn ogen daarna weer gericht op de 2 domste mensen ooit.

El Diablo.