• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    Noa Lise Wing.

    "Klopt, dat wijf hoort in een inrichting" Zegt ze met een diepe zucht. "Je ebt helemaal gelijk." Ben ik het met haar eens. "Wat heb jij met die Danny? Je keek vaak naar hem," Vraag ik aan haar. "Je gaat me toch niet vertellen dan.."


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik zucht even, 'dat weet ik niet Noa. Er is gewoon iets in hem wat me aantrekt,' ik bijt even op mijn onderlip, 'we hadden vanmiddag en gepraat en toen leek hij echt aardig,' zeg ik voorzichtig, 'maar hij zou toch nooit vallen voor iemand zoals mij, vooral niet als hij een cheerleader kan krijgen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noa Lise Wing.

    "Dat weet ik niet Noa. Er is gewoon iets in hem wat me aantrekt" Zegt ze nen bijt even op haar lip. "We hadden vanmiddag gepraat en toen leek hij echt aardig" Zei ze voorzichtig. "Maar hij zou toch nooit vallen voor iemand zoals mij, vooral niet als hij een cheerleader kan krijgen". "Dat weet je niet, gevoelens kun je niet dwingen. Misschien voelt hij wel wat voor je, alleen wilt hij zijn 'vrienden' niet kwijtraken?" Stel ik haar gerust.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik glimlach even naar Noa. 'Ik vraag me gewoon af als Alyson echt iets wou doen hij me zou helpen..."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noa Lise Wing.

    "Ik vraag me gewoon af, als Alyson echt iets wou doen hij me zou helpen..." Zegt ze en glimlacht even naar me. "Natuurlijk had hij je dan geholpen, als hij echt aardig is, zoals jij denkt, dan laat hij niet iemand zomaar doodbloeden of wat dan ook" Zeg ik en glimlach naar haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik zucht even, 'dat hoop ik dan maar. Anders heb ik me erg in hem vergist,' zeg ik, 'aar hoe gaan we nu eigenlijk thuis komen?'

    [Ik moet gaan, heb zo een wedstrijd x]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noa Lise Wing.

    "Dat hoop ik dan maar, anders heb ik me erg in hem vergist" Zegt ze en zucht even. "Maar hoe gaan we nu eigenlijk thuis komen?" Vraagt ze dan. "Daar zijn mobieltjes voor toch?" Glimlach ik en vis mijn mobieltje uit mijn zak, waarna ik mijn vader sms of hij ons op kan komen halen. Even later staat mijn vader voor ons en stappen we in. "Blijf je slapen?" Zeg ik glimlachend. Ik ben wel weer ote aan een logeerpartijtje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Ik grijns als de twee weg zijn, en loop naar Valerie. Ik pak mijn mes, en loop weer naar mijn kamer. Waar Tristan nog steeds op bed ligt. 'Ben er weer' grijns ik, en ga naast hem liggen.


    El Diablo.

    Tristan

    "Ben er weer" hoorde ik en keek op
    "Mooi zo" zei ik
    "Hoe is het beneden eigenlijk afgelopen"
    Ergens wou ik het weten maar ergens ook niet

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 9:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Charlotte omhelst me en streel mijn haren.
    "Blan, kalmeer even," zegt ze sussend. "Helpen waarmee?"
    "Blanda, het komt heus wel goed." Stelt Aaron me gerust.
    "Dit komt niet meer vanzelf goed," zeg ik met een gesmoorde stem. "Ik kan niet meer normaal eten."
    "Stom kind!"roept een stemmetje in mijn hoofd. "Je was er bijna!" "Ik wil dit niet meer," huil ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    'Zonder messengeweld mijn huis uit gejaagd' grijns ik, 'en dan bedoel ik alletwee'. Nadat ik dat heb gezegd zoen ik hem weer.


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Dit komt niet meer vanzelf goed, ik kan niet meer normaal eten" Zegt ze met een gesmoorde stem. "Ik wil dit niet meer" Huilt ze zachtjes. "We gaan je helpen oke?" Zeg ik en sla mijn arm om haar schouder. Ook al weet ik niet hoe het is om etensproblemen te hebben, toch heb ik medelijden met haar. Hoelang voelt ze zich al zo? En het ergste, volgens mij heeft niemand het gemerkt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Mh ik had ook niet anders van je verwacht" zei ik met een grijns en zoen haar weer terug


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    "We gaan je helpen, oké?" Zegt Aaron en hij slaat zijn arm om mijn schouder.
    Zachtjes knik ik en veeg ik wat tranen weg. Ik laat mijn ogen weer over mijn lichaam glijden. Is het te dun? Nee, absoluut niet zelfs.Ik hef mijn hoofd op naar Aaron.
    "Dank je," is het enige wat ik op dit moment uit mijn strot kan persen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Zachtjes knikt ze en veegt wat tranen weg. "Dank je" Zegt ze zachtjes, wanneer ze haar hoofd naar me op hief. "Geen dank, daar zijn vrienden voor toch?" Zeg ik en sier mijn gezicht met een bescheiden glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'