• © Copyright xMinaj ©

William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.

© Copyright xMinaj ©

[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

Alyson

Ik draai Tristan weer, zodat hij op me komt te liggen. ondertussen strijk ik met mijn tong langs zijn onderlip.

El Diablo.

Blanda
    "Geen dank, daar zijn vrienden voor toch?" Zegt hij met een bescheiden glimlach.
    Vrienden, ja.
    Ik laat Chrissie los en omhels Aaron. Mijn tranen beginnen weer te stromen.
    Stom, emotioneel wrak!
    "Sorry," zeg ik met een klein lachje als ik mijn tranen wegveeg.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Chrissie

"Ik heb wel een idee," zeg ik tegen Blanda terwijl ze mijn broer omhelst.
    Laat los.
    "Als je je echt niet goed voelt in je vel, dan moet je niet minder eten, maar meer bewegen. En voor de duidelijkheid, ik vind niet dat je te dik bent."
    Ik sla mijn armen zowel om Blanda als om Aaron heen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aaron Evan Ortiz.

"Ik heb wel een idee" Zegt Chrissie tegen Blanda. Blanda laat Chrissie los en omhelst me. Een warm gevoel gaat door mijn lichaam, ook al weet ik dat het alleen vriendschappelijk bedoeld is. "Sorry," Zegt Blanda met een klein lachje, als ze haar tranen wegveegt. "Geeft niet" Zeg ik en voel dan ook Chrissie haar arm om me heen. "Als je je echt niet goed voelt in je vel, dan moet je niet minder eten, maar meer bewegen. En voor de duidelijkheid, ik vind niet dat je te dik bent." Zei Chrissie nog, voordat ze haar arm om Blanda en mij heen sloeg. "In tegendeel zelfs" Zeg ik tegen Blanda.

[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 10:18 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Tristan

ondertussen strijk ze met haar tong langs mijn onderlip.
    Ik doe mijn mond open
    onze tongen spelen een liefdesspel
    Alleen wij weten de regels daarvan

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Alyson

Terwijl onze tongen een liefdesspel spelen, zit ik met mijn handen door zijn haar. Ik voel dat mijn jurkje wat omhoog kruipt, maar whatever.

El Diablo.

Blanda
    Ik luister naar de lieve woorden van Aaron en Chrissie. Ook Chrissie's arm glijdt om mijn schouder.
    "Als je je echt niet goed voelt in je vel, dan moet je niet minder eten, maar meer bewegen. En voor de duidelijkheid, ik vind niet dat je te dik bent," zegt ze.
    Langzaam knik ik. Denk je dat ik dat niet allang geprobeerd heb! Nee, niemand vind me dik maar ik wel.
    Ik laat Aaron en Chrissie los.
    "Dankje," zeg ik zachtjes.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Chrissie

"Dank je," zegt Blanda terwijl ze ons los laat.
    Ik kijk haar met een glimlachje aan.
    "Als je wil kan je met me mee komen dansen," bied ik aan. "Een beetje spieren kweken." Ik sla een keer op mijn buik. Keihard. "En dan kunnen we een eetschema opstellen waar jij je goed bij voelt. Kleine stapjes."
    Ik voel mee met haar, het moet verschrikkelijk zijn jezelf niet te kunnen zien zoals anderen dat doen en er dan ook nog eens aan kapot te gaan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aaron Evan Ortiz.

"Dank je" Zegt Blanda zachtjes, terwijl ze ons los laat. "Als je wil kan je met me mee komen dansen," Bied Chrissie aan. "Een beetje spieren kweken" Ze slaat een keer op haar buik. "En dan kunnen we een eetschema opstellen waar jij je goed bij voelt, kleine stapjes" Stelt ze voor. "Hoeveel meiden dansen er bij die club van jou?" Vraag ik dan plagerig met een grijns op mijn gezicht. Gewoon even je zusje pesten, leuk toch?

[Is Tristan er nog ;P]

El Diablo.

Blanda
    "Als je wil kan je met me mee komen dansen," biedt Chrissie aan. "Een beetje spieren kweken. En dan kunnen we een eetschema opstellen waar jij je goed bij voelt. Kleine stapjes."
    Ik knik.
    "Graag," antwoord ik en ik lach naar Chrissie.
    Wat ben ik blij met haar als vriendin. Soms kan ik haar echt niet uitstaan maar als je haar nodig hebt is ze er wel altijd.

xMinaj schreef:
    [Is Tristan er nog ;P]

( ben de lader van mijn laptop even aan het zoeken (: )

Chrissie

"Graag," antwoordt Blanda met een lachje.
    Ik lach mijn witte tanden bloot als goedkeurend gebaar.
    "Hoeveel meiden dansen er bij die club van jou?" vraagt Aaron dan. Ik weet dat hij me wil plagen, dus speel ik het spelletje maar gewoon mee.
    "Twee, mezelf inbegrepen. Blijkbaar houden meisjes niet zo van street dance." Ik haal nonchalant mijn schouders op. "Maar de jongens zijn héél aardig voor me," glimlach ik.

Aaron Evan Ortiz.

"Twee, mezelf inbegrepen. Blijkbaar houden meisjes niet zo van streetdance" Ze haalt even nonchalant haar schouders op. "Maar de jongens zijn héél aardig voor me" Glimlacht ze. Nog een nadeel aan tweeling zijn, je weet eerder waar diegene mee bezig is. "Dan moet ik maar eens naar de jongens gaan kijken" Zeg ik serieus.

( ben er weer )