• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    Tristan

    Ik stond stil
    "Als je niet wilt kunnen we ook wel terug gaan " grijns ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Jason knijpt zachtjes in mijn kont. Ik giechel eventjes. Hij gaat met zijn tong over mijn lippen. Langzaam open ik mijn mond en ik laat zijn tong naar binnen glijden. Zachtjes zet ik mijn nagels in zijn rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    'Nee, laten we gaan' grinnik ik. Nu ben ik degene die hem meetrekt.


    El Diablo.

    Tristan

    Dit keer ben ik degene die wordt meegetrokken
    "Waarom ineens zo'n haast "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik voel haar tong in mijn mond en haar nagels in mijn rug. Rawr. Onze tongen beginnen een liefdesspel en mijn linkerhand wrijft over haar kont. Ik wil Blanda nooit meer kwijt.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik- nou- Ikvindhemmisschienweleenbeetjeleuk," mompelt ze snel achter elkaar. "Ik heb alleen geen zin om zijn zoveelste verovering te zijn. Ik moest het gewoon even kwijt," Zegt ze er achteraan. "Uh, oke, laten we het erop houden dat je hem leuk vind" Zeg ik grijnzend. "Volgens mij heeft hij meerdere 'lovers'. Ik heb net nog iets opgevangen over Hayley" Zeg ik en wiebel even met mijn wenkbrauw. Het is soms zo grappig om je zusje te plagen.

    Danny Dial.

    "Kom maar op" Zegt Alex die snel zijn biertje leegdrinkt. Ik neem de laatste slokken van mijn biertje en pak dan een nieuwe. "Drinkwedstrijdje?" Vraagt Dave. "Doe je mee?" Vraag ik uitdagend.

    Noa Lise Wing.

    "ehm, kunnen we niet het beste gewoon met de auto gaan?" Stelt ze voor. "Mijn vader wilt ons vast wel brengen" Zeg ik glimlachend en kijk naar mijn vader. "Tuurlijk, waar moeten jullie heen?" Zegt hij en staat op. "Geregeld" Zeg ik glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Gewoon' mompel ik. 'Ik wil weten wat je hierna gaat doen' grinnik ik.


    El Diablo.

    Alexander Samuels
    'Drinkwedstrijdje?' vraagt Dave. 'Doe je mee?' vraagt Danny dan uitdagend. Ik grinnik even en wacht niet op een antwoordt en gooi een flesje bier naar Danny en Dave.

    Hayley Celine Grey
    'Mijn vader wilt ons vast wel brengen,' zegt Noa glimlacht. 'Tuurlijk, waar moeten jullie heen?' zegt haar vader die opstaat. 'Geregeld!' zegt Noa. Ik denk even na en zeg dan het adres. Je vangt nog weleens wat dingen op als je in een kluisje zit. Een paar minuten later zitten we in de auto en nog even later staan we voor Alyson's huis. 'Let's go,' zeg ik tegen Noa.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@LovingStyles Je weet wel dat het hoge hek om Alyson's huis aanstaat met stroom, en het password is uitgeschakeld dat dat het ook niet meer doet. Vind het knap als je erin komt...]


    El Diablo.

    Tristan

    "Daar kom je nog wel achter" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xMinaj schreef:
    [@LovingStyles Je weet wel dat het hoge hek om Alyson's huis aanstaat met stroom, en het password is uitgeschakeld dat dat het ook niet meer doet. Vind het knap als je erin komt...]


    Die komt er wel in hoor. (:

    [Hoe? XD]


    El Diablo.

    Blanda
    Hij wrijft met zijn hand over mijn bil. Langzaam beëindig ik onze zoen. Ik leg mijn voorhoofd tegen de zijne.
    "Feestje," herinner ik mijn vriendje met een klein lachje. Ik laat hem los en zie Chrissie staan. Lachend besluip ik haar van achter en sla met mijn hand op haar kont.
    "Hello beauty," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave Harvey Leathers.
    Alex gooit een flesje naar me toe. "Kom maar op!" Daag ik ze uit en kijk van Danny naar Alex.

    Alyson

    "Als jij het zegt' lach ik. Ik kijk hem even aan, en kijk dan weer naar mijn blote voeten.


    El Diablo.