• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    Nadal schreef:
    [@IHEARTNAILLx, lees Blanda even (:]


    [Gedaan, zie mijn hogere reactie.]

    Valerie

    Ik zag de blik van Dave
    "Het komt allemaal wel goed ik zo'n vermoeden dat Alyson nog wel bij trekt" zei ik tegen hem


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    "Het komt allemaal wel goed ik zo'n vermoeden dat Alyson nog wel bij trekt," Zegt ze tegen me. Opnieuw haal ik mijn schouders op. "Zal wel, dat moet ze zelf weten. Volgens mij heeft ze het heel leuk met Tristan," Grinnik ik.

    Valerie

    "Zo'n idee heb ik ook " zei ik lachend
    "Ik heb Tristan nog geholpen met dingen regelen zoals rozen en dat zag er niet verkeerd uit "

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik grinnik, 'ben zo terug' zeg ik en loop mijn inloopkast in. Ik doe de deur dicht, en zoek naar ondergoed. Als ik uiteindelijk een zwart lingerie setje heb, doe ik hem snel aan. Daarover mijn jurkje, en loop dan weer mijn kamer in. Ik ga weer naast Tristan liggen.


    El Diablo.

    Blanda
    "Hey Blan," Jason drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    Lachend trek ik hem mee de dansvloer op. Ik sla mijn armen om zijn hals en dans rustig met hem verder. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder en ik druk een klein kusje in zijn nek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    "Mh zal ik je vlogende verassing vast halen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Is goed schatje' zei ik, en strekte me languit op het bed.


    El Diablo.

    Chrissie

    Ik zie nog net hoe Blanda haar armen om Aaron's nek vandaan haalt. Fronsend kijk ik de twee aan.
    Wat doe je?!
    Ik laat Jason los en plof mopperend naast Valerie en Dave neer in de zetel.
    "Ik heb Tristan nog geholpen met dingen regelen zoals rozen en dat zag er niet verkeerd uit," hoor ik Valerie nog zeggen.
    Ik kijk op en grinnik.
    "Tristan en Alyson?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    "Oke is goed ben zo terug" ik stond op en liep naar benenden

    Valerie

    "Tristan en Alyson?" vraagt Chrissie toen ze bij ons kwam zitten
    "Yep sinds vanmiddag" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    "Ik heb Tristan nog geholpen met dingen regelen zoals rozen en dat zag er niet verkeerd uit," Vertelt Valerie. Ik grinnik even. "Zag Tristan er niet verkeerd uit of de versiering?" Ik kijk op en zie dat Chrissie naast bij ons gaat zitten. "Tristan en Alyson?" Ik knik. "Yep, sinds vanmiddag," Zegt Valerie. "Die zijn zeker een stel," Voeg ik er nog aan toe.

    Jason Ruben Holyfield.
    Lachend met haar betoverende lach trek ze me de dansvloer op. Haar armen liggen ontspannen in mijn hals en haar hoofd rust op mijn schouder. Op dit moment voel ik me gelukkig, maar ik zal haar in de gaten moeten houden. Samen dansen we verder en ze drukt een kusje in m'n nek. Ik hou mijn armen bij haar rug en trek haar een stukje tegen me aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 12:12 ]

    Chrissie

    "Yep, sinds vanmiddag," antwoordt Valerie.
    "Fijn voor ze," zeg ik met een glimlachje.
    Ik laat mijn hoofd op de rugleuning liggen en staar naar het plafond.
    "Het spijt me," zeg ik dan. "Die sms. Zo ben ik niet en had ik geweten dat jullie zo zouden reageren- Ik was jaloers."
    Ik mag dan wel niet bevriend zijn met Hayley en ik mag haar dan wel uit mijn weg willen, bedreigd worden met een mes wens ik niemand toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    Ik lach, en ga languit liggen. Even later begin ik me toch te vervelen, dus ik begin zacht te zingen terwijl ik twitter check. Tot mijn verbazing kan ik best goed zingen!


    El Diablo.

    Valerie


    "Zag Tristan er niet verkeerd uit of de versiering?" vroeg Dave
    "De versieringen" zei ik lachend ergens had ik die opmerking van hem wel verwacht
    "En als we het over hem hebben" en wees in de richting van de keuken
    "Chrissie ik snap je wel ze zijn dan wel niet als ons maar dat wenst niemand ze toe toch?"

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 12:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    "Fijn voor ze," Glimlacht Chrissie. "Het spijt me," Zegt ze, een excuus dat volgens mij niet voor mij is bedoeld. "Die sms. Zo ben ik niet en had ik geweten dat jullie zo zouden reageren. Ik was jaloers," Ik blijf zitten. "Heb je het tegen mij?" Vraag ik toch maar, omdat ik het even niet snap. "De versieringen," Beantwoord Valerie mijn vraag lachend. "En als we het over hem hebben," Ik zie dat ze naar de keuken wijst. "Wie of wat is daar?"

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 12:16 ]