• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    Alyson

    ´Dus, hoe zie zit het met de verrassing?' vraag ik aan Tristan. Ik kijk hem even aan, en glimlach.


    El Diablo.

    Tristan

    'Daar kom je nog wel achter ' zei ik

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Ik weet het. Maar, ik heb gevoel dat..." Ik blijf geduldig zitten terwijl hij even stil is, waarschijnlijk om de juiste woorden te zoeken. "Ik heb gewoon het gevoel dat ik haar niet kan helpen. Toen ik haar probeerde te troosten wanneer ze vertelde dat ze het moeilijk heeft, wat ik allang aan voelde komen, deed ze zo afstandelijk. En daarom werd ik kwaad," mompelt hij.
    Ik knik begrijpend en aai even over zijn arm.
    "Je werd kwaad omdat je om haar geeft en haar wilt helpen," zeg ik zacht. "Maar ik ga haar ook helpen. Misschien moet jij haar leuke momenten proberen bezorgen. Ga met haar dansen," zeg ik terwijl ik naar binnen knik. "En maak je geen zorgen, we krijgen haar er wel bovenop met z'n allen."
    Ik trek hem recht aan zijn hand en sleur hem mee naar binnen, naar Blanda en Aaron.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Wanneer?' grijns ik, en trek een pruillipje.


    El Diablo.

    Valerie

    "Wat is er de vorige keer gebeurt dan?" Vraagt hij en frons even zijn wenkbrauwen
    "Het was op mijn vroege school daar hoorde ik ook bij de cheerleaders maar mijn beste vriendin tja die was een gleek maar omdat ik haar zolang al kende vond ik het niet zo heel erg.....tja toen ging het later helemaal mis"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Met mijn arm om Aarons nek dansen we rustig met elkaar. Als ik de deur hoor open gaan kijk ik heel even op.
    Shit.
    Snel haal ik mijn arm bij Aaron vandaan en lach ik naar Jason.
    "Hi," zeg ik zachtjes en ik loop naar hem toe. Zachtjes druk ik een kusje op zijn wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    "Snel" zei ik wetende dat ze dat niet leuk vond kreeg ik een grijns op mijn gezicht


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Het is dat je leuk bent' grijnsde ik. 'Ga jij trouwens nog zwemmen ofzo?' vraag ik.


    El Diablo.

    Tristan

    'Het is dat je leuk bent' grijnsde ze
    "Dat weet ik toch maar jij bent leuker" zei ik met een grote grijns
    'Ga jij trouwens nog zwemmen ofzo?' vroeg ze
    "Alleen als jij meegaat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason Ruben Holyfield.
    "Je werd kwaad omdat je om haar geeft en haar wilt helpen," Ik knik, dat zijn precies de woorden die ik zocht. "Maar ik ga haar ook helpen. Misschien moet jij haar leuke momenten proberen bezorgen. Ga met haar dansen," Ik knik en er komt een kleine glimlach op mijn gezicht. "En maak je geen zorgen, we krijgen haar er wel bovenop met z'n allen." Ik knik vastberaden en word meegesleurd naar binnen. Ik kijk naar Aaron en Blanda, ze schuifelen. Juist. Dan komt ze snel naar me toegelopen. "Hi," Begroet ze en drukt een kusje op mijn wang. Één ding meid, ik laat me niet voor de gek houden. Ik speel het spelletje wel mee. "Hey Blan," Ik druk een kusje op haar voorhoofd.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:49 ]

    Alyson

    'Ik heb niet zo'n zin meer, 0maar ik vroeg het aan jouw, want als jij wou zou ik meegaan even, maar nu kan deze bikini eindelijk uit' zeg ik aan een stuk door.


    El Diablo.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    Valerie begint te vertellen. "Het was op mijn vroege school daar hoorde ik ook bij de cheerleaders, maar mijn beste vriendin.. tja, die was een gleek maar omdat ik haar zolang al kende vond ik het niet zo heel erg.. Tja, toen ging het later helemaal mis." Ik knik begrijpend. "Ik ken het. Het liefste was ik naar Alyson gelopen en haar een ram verkocht, omdat ik niet vind dat je zo met mensen kunt omgaan. Maar ik moet om mijn status denken." Wat een lulverhaal, Dave.

    Tristan

    'Ik heb niet zo'n zin meer, maar ik vroeg het aan jouw, want als jij wou zou ik meegaan even, maar nu kan deze bikini eindelijk uit' zegt ze aan een stuk door.
    "Dan blijven we toch hier ik dacht dat jij wou omdat het natuurlijk jou feestje is" zei ik met een grijns

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 12:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@IHEARTNAILLx, lees Blanda even (:]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."