• © Copyright xMinaj ©



    William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by ForeverZaynx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers by IHEARTNIALLx
    - Aaron Evan Ortiz by ForeverZaynx

    Gleeks: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing by ForeverZaynx
    - May Russo by Shortie
    - Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey by Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    Jongens:
    - Dean James Sadler by BlueOrbs

    Nerds: 11 Mensen!!
    Meisjes:
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by Flighted

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester by xMinaj
    Glee:

    Regels:
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan
    - Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()
    - Schrijf geen actie's voor een ander persoon!
    - Je mag 3 personages per persoon hebben.


    © Copyright xMinaj ©

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:38 ]

    [Ben terug van paardrijden! Waar kan ik inspringen? (:
    Is er nog iets speciaals gebeurt?]

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Ben terug van paardrijden! Waar kan ik inspringen? (:
    Is er nog iets speciaals gebeurt?]


    ( Haley en Noa zijn weggestuurd door Alyson en verder heb ik niet echt een idee)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga zo naar een vriendin voor carnaval :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    Chrissie lacht goedkeurend naar mij. Ze gaat verder in op de vraag van Aaron. Veel volg ik er niet echt van. Niet zo geïnteresseert in jongen of meiden op dit moment.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Dan moet ik maar eens naar de jongens gaan kijken," zegt Aaron serieus.
    Ik moet lachen. Ik wist dat hij zo zou reageren. Ik kan er ook niet tegen als hij teveel aandacht krijgt van meisjes.
    Ik ga op mijn tippen staan en druk een kusje op zijn wang.
    "Relax, Aaron. Het gaat me om het dansen, niet om de jongens."
    Ik laat mijn blik tussen Blanda en mijn broer glijden.
    "Gaan we nu nog feesten of blijven we hier de hele avond staan?" zucht ik met een lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.
    Verslagen blijf in op de tuinstoel zitten. Ik heb het verpest, compleet. Goed gedaan, Jason. Ik sluit mijn ogen en open ze langzaam weer. Waarom? Ik zucht diep en haal wanhopig mijn handen door mijn haar.

    Dave Harvey Leathers.
    Noa en Hayley zijn weggestuurd door Alyson. Aan de ene kant snap ik haar, ze mag die gleeks totaal niet. Maar toch.. Ze zien er niet verkeerd uit? Ik slenter naar de bank met 'n blikje cola in mijn handen. Ik laat ze op de bank zakken. Kan ik deze avond geen DJ zijn? Heb ik tenminste iets te doen.

    Blanda
    "Gaan we nu nog feesten of blijven we hier de hele avond staan?" zucht Chrissie met een lachje.
    Dit laat ik me niet twee keer zeggen en ik sleur de tweeling mee naar de dansvloer.
    "Come on, guys!" lach ik terwijl ik begin met dansen. Mijn lichaam beweegt zich soepel op het rimte van de muziek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    --

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:11 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaron Evan Ortiz.

    "relaz, Aaron. Het gaat me om het dansen, niet om de jongens" Zegt ze wanneer ze op haar tenen is gaan staan een een kusje op mijn wang heeft gedrukt. "Gaan we nu nog feesten of blijven we hier de hele avond staan?" Zucht Chrissie met een lachje. "Je hebt gelijk" Zeg ik glimlachend en word dan meegesleurd door Blanda. "Come on, guys!" Lacht ze, terwijl ze begint te dansen. Ik grinnik even en volg haar voorbeeld. Dansen.

    [Kben richting carnaval :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    Nadat Alyson Haley en Noa weg had gestuurd..als snapte ik niet helemaal waarom pakte ik ook wat te drinken en liep naar de woonkamer
    Ik zag dave zitten en ging naast hem zitten
    "Wat denk jij over dat hele gedoe met Haley en Noa?"
    Ergens was ik te nieuwsgierig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Blanda sleurt ons mee naar binnen en begint te dansen.
    "Come on, guys!" roept ze lachend.
    Ik schud mijn hoofd en wil net ook beginnen bewegen wanneer ik buiten Jason zie zitten.
    "Ik ben zo terug," zeg ik met een glimlachje. "Braaf zijn," zeg ik tegen zowel mijn broer als tegen Blanda. Ik loop naar buiten en ga op de stoel naast Jason zitten. Voorzichtig leg ik een hand op zijn arm.
    "Hey," zeg ik zacht. "Je hebt gehoord wat ik tegen Aaron zei over Blanda, is het niet?" Ik zucht even maar wacht niet op antwoord. "Dat heeft ze inderdaad gezegd, maar eerder heeft ze me ook verteld dat ze van je houdt. En ze weet dat jij van haar houdt. Ze heeft het alleen wat moeilijk nu."
    Ik laat een klein glimlachje op mijn gezicht verschijnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    Chrissie loopt weg. Ik sta hier dan met Aaron. Ongemakkelijk voelt het helemaal niet. Ik ken zowel Chrissie als Aaron al heel lang. Lachend dansen ik met hem mee en sla ik één arm om zijn nek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik staar naar de grond en merk niet dat er iemand naast me komt zitten. "Hey," Zegt iemand zachtjes en ik kijk op, recht in de ogen van Chrissie. "Je hebt gehoord wat ik tegen Aaron zei over Blanda, is het niet?" Ik knik om haar vraag te bevestigen. "Dat heeft ze inderdaad gezegd, maar eerder heeft ze me ook verteld dat ze van je houdt. En ze weet dat jij van haar houdt. Ze heeft het alleen wat moeilijk nu." Ik zucht bijna onhoorbaar. "Ik weet het," Begin ik. "Maar, ik heb gevoel dat.." Ik zwijg even, omdat ik niet weet hoe ik het moet vertellen. "Ik heb gewoon het gevoel dat ik haar niet kan helpen. Toen ik haar probeerde te troostten wanneer ze vertelde dat ze het moeilijk heeft, wat ik allang aan voelde komen, deed ze zo afstandelijk." Ik haal even adem. "En daarom werd ik kwaad," Mompel ik zachtjes, omdat ik dat zelf een idiote actie vond.

    Dave Harvey Leathers.
    Ik neem een slokje cola en zie dat Valerie naast me komt zitten. "Wat denk jij over dat hele gedoe met Haley en Noa?" Ik haal onverschillig mijn schouders op. "Mwh, ik weet niet." Ik ga even anders zitten. "Ik vind ze niet verkeerd," Flap ik eruit.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:32 ]

    Valerie


    "Ik vind ze niet verkeerd," Flapt hij eruit
    "ze zijn wel aardig inderdaad" zei ik
    "Maar ja we hebben een reputatie en die laat ik me niet meer afnemen net als de vorige keer" zei ik erna nog


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    "Ze zijn wel aardig inderdaad," Zegt ze. "Maar ja we hebben een reputatie en die laat ik me niet meer afnemen net als de vorige keer," Vervolgt ze. "Wat is er de vorige keer gebeurt dan?" Vraag ik en frons even mijn wenkbrauwen.