• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Nadia Stone

    '18. Au, trouwens. Die steek deed pijn,' zei hij. 'Eh sorry,' zei ik snel. Shit, nu had ik als nog verraden dat ik het was. Nou ja.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik had zin om op een steen te klimmen en iedereen bij elkaar te roepen. Het waren allemaal aparte groepen, net een middelbare school.
    Ik paste mijn gitaar wat aan en begon Alumina van Nightmare te spelen. Zo zou in ieder geval de helft me moeten horen.

    Maya Cleve
    De jongen zei niets terug en verwachtte waarschijnlijk dat ik iets zou zeggen. Dit soort situaties waren nooit erg fijn geweest. Ik besloot maar gewoon bij hem te gaan staan en ik keek naar het meer. Hij had wel iets rustigs om hem heen.


    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    Ik hoorde een gitaar. Ik keek om en zag een meisje tegen een boom gitaar spelen.
    Ik zuchtte. 'Zou de politie of zo naar ons op zoek zijn?'

    Nadia Stone

    Ik hoorde een gitaar. Ik keek om en zag dat een meisje tegen een boom aan zat. 'Zou de politie of zo naar ons op zoek zijn?' zuchtte Mason. Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. 'Denk het ergens van niet,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Het meisje ging duidelijk ook niks zeggen. Ik ging me er bij zitten en klopte op de grond als teken dat ze kon zitten. Ik wist niet wat ze kon of waarom ze niet praatte. Het was best fijn om iemand tegen te komen die het ook niet nodig vond om te praten. Het was niet nodig. Je kon goed overleven zonder wat te zeggen, gewoon leven in je eigen gedachten. Soms leek het wel eenzaam, maar dat viel wel mee. Op de achtergrond hoorde ik een gitaar.

    Maya Cleve
    Ik ging naast de jongen zitten en we luisterden naar de muziek van een gitaar. Hij vond het duidelijk niet erg dat er niet werd gepraat en ik vond het wel fijn. Het leek misschien een beetje raar, maar het was nooit erg fijn voor mij om bij pratende mensen te zijn. Om te luisteren naar de klanken die ze konden produceren door gewoon hun stembanden aan te spannen en hun tong en mond te bewegen. Ik vroeg me ineens af of de jongen naast me wel kon praten. Je wist maar nooit.. Ik leunde met mijn hoofd tegen de boom en sloot mijn ogen even. Er klonk weer een zacht getinkel en er was weer een lichte windvlaag. De wind deed raar vandaag.


    Cookies!

    Fateh
    ik kon de gitaarmuziek niet thuisbrengen. Met mijn hand ging ik even door mijn lange haar. Een rare windvlaag komt opzetten. Ik keek even vragend naar het meisje. Maar ik kreeg het er niet koud door. Rustig zet ik mijn capuchon op en kijk weer naar het veld. Dit was een van de eerste keren dat ik iemand had gevonden die ook niet hoefde te praten.

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Een wind kwam opzetten, en de boom wiebelde een beetje. Ik begon meer te luisteren naar de muziek. Ineens had ik de behoefte om de boom uit te springen, terwijl ik normaal altijd liever ergens in een hoekje zat. Maargoed, de twee waren stil, dus daar paste ik wel bij. Toen bedacht ik me dat ik behoorlijk hoog was. En ookal wou ik het niet, ik kon nog steeds transformeren. Langzaam maar zeker kneep ik mijn ogen dicht.

    Toen ik mijn ogen open deed, was het gelukt. Ik was een kat geworden. De sprong was niet te hoog voor een kat, dus ik sprong. Maar tijdens de sprong veranderde ik in een mens. Had ik iets fouts gedaan? Ik kwam met een opvallend zachte plof op mijn voeten neer, een meter van de andere af. Ik had niet eens ergens pijn. Soort van Tussenfase? Kat naar mens is een katmens. Nou ja, ik had geen kattenoren. Ik liep naar de twee mensen toe en ging er zwijgend naast zitten.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 9:59 ]


    Tijd voor koffie.

    -Fateh-
    Ik zag hoe een kat uit de boom langs ons sprong. Maar midden tijdens de sprong veranderde ze terug in een mens. Toch kwam het meisje netjes op haar voeten terecht. Zwijgend liep ze naar ons toe en kwam erbij zitten. Niemand had dus behoefte om wat te zeggen. Ik leunde weer tegen de boom en sloot mijn ogen. Moe was ik niet, maar dit was wel ontspannend. Ik luisterde naar de gitaar en de geluiden van het bos op de achtergrond. Ik probeerde mijn hoofd weer eens helemaal leeg te maken. Weg van alle negatieve of stomme gedachtes. Weg van alle herinneringen. Even helemaal alleen.

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Toen ik naar de muziek luisterde, had ik genoeg tijd om na te denken. Zou mijn vader mij zoeken? Ik rilde. Als hij me maar niet kon vinden. Als hij me vond, mocht ik waarschijnlijk nooit meer naarbuiten. Het straatleven beviel mij toch meer.

    Ik hoorde de gedachten van het meisje dat niet kon praten. Handig. Ze heette Maya, en ze had een speciale connectie met de wind. De jongen heette Fateh. Niemand zei iets.


    Tijd voor koffie.

    Miya Blake

    Zuchtend ging ik op een steen zitten en keek om me heen. Ik zat een beetje in de buitenhoek en keek zwijgend naar de rest.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en gedachten lezen
    Ik stopte opeens, midden in het lied. Ik voelde een windvlaag. Ik kreeg opeens een rare bui. Zelfmedelijden en een hoop drama.
    Ik grinnikte. Ik snapte gewoon niets van mezelf. Ik begon vanzelf Ass Back Home te spelen en ik begon er ook bij te zingen.
    Wat zou ik toch graag naar huis willen, dacht ik. Of toch niet. Dan word ik gelijk in een gekkenhuis gezet. En mijn ouders vonden dat goed. Een traan liep over mijn wang. Ik veegde hem weg en speelde en zong verder.

    [Randomnes, wanneer reageer je weer met Mason ? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Randomnes, wanneer reageer je weer met Mason ? ;d]

    [Wanneer reageer je weer met Serena? x"d
    Lol nvm. Ik schrijf wel.]

    Mason Jaden Martin
    Ik zat te wachten tot iemand iedereen bij elkaar riep. Iedereen zag en merkte elkaar op, maar iedereen negeerde elkaar ook. Maar ik durfde zelf niet op te staan. Het meisje met de gitaar begon wat anders te spelen en te zingen.
    'Ik moet aan haar eens wat nummers vragen, ik heb zo het vermoeden dat ze er veel meer kent dan ik,' zei ik.

    [De negeer power van Mason :"D]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 18:22 ]