• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Fateh
    'Wat is je levensdoel?Of ben je het rustieke type?' vroeg het meisje. Ik keek haar even vragend aan. Een levensdoel? ik had er niet echt een. 'Ik leef niet met een doel, ik zie wel wat er gebeurd,' zeg ik. Het enige dat ik deed was veel nadenken. Gewoon over alles en dan wel zien wat ervan komt.

    Miya Blake

    Ik glimlachtte. 'Respect voor je durf,' verzuchtte ik grijnzend. Ik tuurde de sterren in. Hoelaat zou het zijn? Vast midden in de nacht.
    'Hoe heet je?' vroeg ik nieuwsgierig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Zelfs in haar gedachte was die connectie met de wind een complex ding. Ik denk niet dat iemand behalve zij hem ooit zou begrijpen. Ik leunde met mijn gezicht op mijn knieen. Ik dacht aan de laatste keer dat ik getransformeerd was thuis. Het waren een paar jaren geleden. Ik was als rat onder de kast gekropen. Mijn vader had de buurtkat het huis ingejaagd. Ik denk aan de littekens op mijn rug. De kat nam ik niks kwalijk. Net toen ik terug getransformeerd was, had ik de kat snel de deur uitgetild, voor mijn vader erachterkwam dat zijn briliante plan mislukt was.


    Tijd voor koffie.

    Maya Cleve
    De wind begon harder te waaien, maar ik stak gespannen mijn hand op. Wat ik nu even niet kon gebruiken was een storm. De wind ging weer liggen en ik besefte me ineens dat ik Sariah ook in gedachten vragen kon stellen. Hoe ben jij eigenlijk ontsnapt?


    Cookies!

    Ondertussen bij de bewaking aan de rand van het bos
    'What the hell!? Ik hoor een gitaar!' riep iemand. 'Ze zijn daar gewoon een feest aan het geven! De klootzakken!'
    Een paar mensen gniffelden.

    [Tot zover de landmacht x"d]

    Fateh
    'Respect voor je durf,' zei het meisje grijnzend 'Hoe heet je?' Ze was nieuwsgierig en dat liet ze ook blijken. 'Fateh,' zeg ik simpel. 'jij?' vroeg ik er snel achteraan om niet helemaal stil te zijn.

    Miya Blake


    'Miya,' antwoordde ik terug. Eigenlijk wist ik niet goed hoe ik me moest gedragen, misschien wou Fateh simpelweg alleen zijn. Maar ik besteedde er geen aandacht aan. Als hij dat niet zou willen, zou ik het vast wel merken. Even raakte ik in gedachten verzonken. Zouden de bewakers ons zoeken?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Verbaast kijk ik op als er duidelijk een vraag word gesteld. Ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat alleen ik hem kan horen. Ik kijk naar het meisje naast me. Ze glimlacht. Ik ril, maar begin met praten. "I-ik zat in een cel, ergens helemaal weggestopt. Aangezien ik kon transformeren had ik ook geen raam, gewoon helemaal niks, niet dat ik nog wou transformeren. Ik had Alleen een matras. Toen ik probeerde te ontsnappen, deed ik dat via een buis. Ik p-paste er eigenlijk niet door, maar het lukte wel. Helaas werd ik gesnapt door een bewaker.", ik zag de grijns op zijn gezicht nog voor me. "Dat vond hij erg grappig.", als ik aan hem dacht begon alles weer pijn te doen. "Nadat hij klaar was, stopte hij me weer terug. Na een tijdje pro-probeerde ik het weer. Maar hij snapte me weer. Na nog een tijdje probeerde ik het w-weer, maar voorzichtiger. Hij hoorde me dit keer niet. Daarna moest ik een stukje door h-het riool en daarna lop-lopend. Ik hoopte dat niemand m-me zou zien. Maar h-het is gelukt.".

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:35 ]


    Tijd voor koffie.

    Mason Jaden Martin
    Ik liep naar een groepje (Miya, Fateh, Maya etc.) en ging bij ze zitten. Ik zei niets, ik had niet echt zin om te praten.

    Chiya Amorina Hoshi
    Waarom zou ik in godsnaam een afdak bouwen? Ik heb voor het vluchten een tent en alle benodigdheden ervoor in een zak gepropt. Ik pakte de zak uit mijn koffer en begon alles eruit te halen.
    Na een uur had ik een tent die, min of meer, stond.
    'Zie je wel, Chiya?' zei ik tegen mezelf. 'Je hebt niemand nodig.'

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:41 ]

    Maya Cleve
    Ik sloeg mijn ogen neer. Mensen hadden echt moeite gedaan om hier te komen. Er kwam nog iemand bij ons zitten. Ze zweeg. Moesten we zo de nacht doorkomen? Misschien was het inderdaad handig om hutten te gaan bouwen, voedsel te verzamelen een kampvuur te maken. Nu had ik er niet zo'n probleem mee door mijn connectie met de wind, maar anderen zouden zich fijner voelen in een windstille, warme hut. Ik tekende een kampvuurtje en een tentje in de grond.


    Cookies!

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik was afgedwaald met mijn gedachten toen ik merkte dat Maya iets getekend had. Het was een tentje met een kampvuurtje. "J-ja, maar h-hoe moeten we hem bouwen? Ze hadden mij alles afgepakt." met pijn in mijn hart denk ik aan mijn gitaar. Sommige hadden hem nu bij zich. Waar zou de mijne zijn? Ze hadden hem zomaar afgepakt. Misschien zat er nu wel een ander blij kind op te tokkelen. Ze mocht hem hebben.


    Tijd voor koffie.

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik wilde terug naar het veld. Niet voor de mensen, voor de fijne open lucht. Ik liep erheen en zag één groot groepje en wat mensen die met zijn tweeën zaten of zelfs in hun eentje. Een meisje had ook een gitaar. Zou ik naar haar toe gaan? Nee.
    Ik keek naar een meisje wat met een stok dingen in de grond tekende. Ze was het eens met me, dacht ze. Waarom deed ze dan niks?

    Nadia Stone

    Ik speelde nog eventjes verder. Meeste mensen zaten nu in een groep. Eigenlijk best stom van me eigen dat ik niks deed en alleen maar speelde. Zuchtend stond ik op. Wat zou ik eens gaan doen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maya Cleve
    Ik stond op. Het meisje keek me vragend aan, maar ik liep naar de bosjes, pakte een stevige stok, liep terug naar iets voor het meer en zette de stok in de grond. Het moest ergens beginnen. Je kon ook niet beginnen, maar dan zouden we vanavond nog niets hebben.


    Cookies!

    Chiya Amorina Hoshi
    Ze wilde een hut gaan bouwen (Maya). Ik liep naar haar toe.
    'Hoi, ik ben Chiya. Ik weet wat je wil doen. Ben jij de enige?'