• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd

Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..

Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

Invullen bij het inschrijftopic.

Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.

OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

Sariah Alexandra McPark | Transformeren en Gedachte lezen
    Er komt nog een meisje naar ons toe. Haar gedachten zijn duidelijk. "Zeg dat wel..." zeg ik tegen Violet, over haar onuitgesproken zin, over de drukte bij het meer. "Hoe zijn jullie ontsnapt?" vraagt hte nieuwe meisje. "Uit het gekkenhuis..." ik ril. Iets waar ik liever niet aan denk. "Nou.. ik heb eerst de deur geforceerd met mijn tanden." als leeuw dan. "Toen ben ik nog een keer gesnapt." ik ril bij de herinnering aan de sadistische bewaker. Mijn bruise plekken begonnen weer pijn te doen. "Toen had ik het nog een keer geprobeerd, maar ik werd weer gesnapt." ik ril nog een keer. "Uiteindelijk, ben ik door een riool naar een ander deel van de inrichting gegaan, en daarna door buizen, en toen nog verder gewoon... lopend, zorgen dat niemand me zag, via de schaduwen. Het lukte niet om-..." ik dacht aan het moment dat ik niet kon transformeren.

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:24 ]

Tijd voor koffie.

Nadia Stone

Er was een eindje verderop aantal meisjes die met elkaar aan het praten waren. Ik bleef waar ik was en hoopte dat ze maar niet deze kant opkwamen. Ik wist niet eens meer wie ze waren. Zijn het ook ontsnapte mensen? of zijn het gewoon toevallige meisjes die rond liepen?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Maya
    Ik luisterde naar het verhaal van de meisjes. Ik stond er een beetje rillend bij. Ik dacht eraan hoe de wind me had geroepen en geholpen. Het was alsof de wind me wilde beschermen.

Cookies!

--dubbelpost--

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:24 ]

Tijd voor koffie.

Nadia Stone

De meisjes waren nog aan het praten. Ik keek langs het meer en zag een rustig uitziende plekje. Ik deed me gitaar even goed en ging ernaar toe lopen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Mijn pc viel net uit, even kijken wat ik gemist heb.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Violet Deanna Green
    'Ik wist hoe mijn raam open kon. Paar schroeven los halen, best makkelijk. Ik sprong van de eerste verdieping naar beneden en rende toen hier heen.' Zei ik
    Sommige hadden erge moeite gedaan om weg te gaan en ik deed het blijkbaar simpel.

Btw ik ga aan mijn huiswerk beginnen, dus bye D:!

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik hield mijn hoofd schuin en glimlachte door haar gedachte. "Ach, als het simpel kan..." mijn gezicht trekt tot een frons. "I-ik had geen raam." zeg ik. "En jij d-dan?" vraag ik aan het andere meisje.

{bye!}

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:47 ]

Tijd voor koffie.

Maya
    Een van de meisjes keerde zich naar mij.
    'En jij d-dan?' Vroeg ze. Ik keek ze aan en bewoog mijn mond een beetje hulpeloos. Ik maakte gebaren met mijn hand. Ik wist zelf niet eens meer zoveel van mijn ontsnapping; het had wel geleken alsof de wind me in zijn ban had gehad.

Cookies!

( moest je username veranderingen ook doorgeven ?)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Lijkt me wel logisch]

Cookies!

Ik keek haar aan. "K-kan je niet praten?", het meisje keek een beetje opgelucht en knikte.

{moet gaan, Bye!}

Tijd voor koffie.

[ moet gaan en mijn username is van BeSlytherinn naar DracoWeasley)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Mag ik ff een samenvatting? Ik dacht niet dat er zoveel mensen op af zouden komen :"D

[Ehm, Fateh zit verscholen. Nadia ergens aan het meer. Paar meisjes zijn met elkaar aan het praten over hoe ze zijn ontsnapt]