• Ik ken nu dus een tijdje een jongen.
    Hij is echt heel lief enzo.
    Maar dan zie ik hem en dan vind ik hem ineens helemaal niet leuk meer.
    Ik wordt een beetje gek van mezelf en ik weet ook niet wat ik hiermee moet.
    Tips?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 16:21 ]


    the world is filled with people that we dont understand

    Zo veel spellingsfouten. o.o
    Volgens mij heb je een beeld in je hoofd van dé perfecte jongen en als je 'm dan ziet dan stelt hij je teleur ofzo? lol, als ik jou was zou ik proberen hem beter te leren kennen. :"D

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 16:16 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Shepard schreef:
    Zo veel spellingsfouten. o.o
    Volgens mij heb je een beeld in je hoofd van dé perfecte jongen en als je 'm dan ziet dan stelt hij je teleur ofzo? lol, als ik jou was zou ik proberen hem beter te leren kennen. :"D


    comfort in c h a o s

    Volgens mij stel je je hem in je gedachten veel beter voor dan hij in het echt is, waardoor je dan een beetje teleurgesteld bent. Zet die 'verliefdheid' even wat opzij en leer hem nog wat beter kennen. Leer de echte hem kennen en wordt eerst betere vrienden. Kijk dan nog eens hoe je op hem reageert


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je hem de ene keer wel leuk vind en de andere keer niet, dan moet je het gewoon loslaten.
    Als je hem écht leuk zou vinden, zou je hem namelijk altijd leuk vinden.


    Tell me about it, stud.

    Vertaling?

    Probeer is een praatje met hem aan te slaan (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik herken dit wel, waarschijnlijk heb je zoals hierboven al gezegd wordt, in je hoofd een plaatje van de perfecte jongen voor jou, maar voldoet de jongen die je kent toch niet helemaal aan die eisen. Je moet proberen om hem beter te leren kennen, zoals hij écht is en niet zoals hij in je hoofd is. Ik herken dit goed, ik had ook altijd een 'perfecte jongen' in mijn hoofd en koppelde daar dan jongens aan die ik kende, en dan werd ik verliefd op hoe ze in mijn hoofd waren, maar in werkelijkheid waren ze helemaal niet zo. Zoals ik al zei, probeer hem te leren kennen zoals hij echt is, en dan merk je vanzelf of hij echt zo leuk is of niet. ;) Succes!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)