• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd

Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..

Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

Invullen bij het inschrijftopic.

Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.

OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

Midna schreef:
    [Eey Randomness wil je ook ff reageren met Mason ? ;P]

Haha, was ik al mee bezig (;

Nadia Stone

'Valt mee. Zij zijn vast ook gevlucht,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Kan, toch is het daar drukker dan hier,' zei ik.

[ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:47 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Mason Jaden Martin | Teleporteren & humeur beheersen
    Ik had mijn krachten alleen niet echt onder controle. Ze was ineens heel vrolijk. Oeps.
    'Uhm.. ben je wel oké?' vroeg ik. Ik vroeg me af of ik het wel deed.

[ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:55 ]

[Wil je dan wel even nog wat bij zetten XD zoals een vraag ofzo? XD want ik weet nu eventjes niet hoe ik er op moet reageren ;P]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Dankje ;d]

Nadia Stone

Op één of ander manier voelde ik me vrolijker. Deed hij dat? 'Uhm.. ben je wel oké?' vroeg hij. Ik keek hem vriendelijk aan. 'Ja? Waarom niet? Ik voel me goed, vrolijk. Deed jij dat?' vroeg ik aan hem. Ik ging staan en stak mijn hand uit. 'Ik ben trouwens Nadia,'

Mason Jaden Martin
    'Mason. Nee, dat deed ik niet,' loog ik. Ik wist inmiddels dat als je iemand boos maakte wanneer je zijn/haar humeur had veranderd, het juist omsloeg. Nadia zou dan waarschijnlijk woedend zijn geworden.

Nadia Stone

'Mason. Nee, dat deed ik niet,' zei hij. Ik deed me hoofd schuin en keek hem aan. 'Ja wel,' zei hij blij. 'Ik zie het aan je. Niet liegen,' zei ik met een glimlach. Ik ging weer zitten. 'Kom er trouwens bij zitten. Ik bijt niet,'

Mason Jaden Martin
    'Oké. Maar ik deed het niet expres,' zei ik toen ik zat.
    Nadia deed zo vrolijk, het leek wel flirten. Ik moest in mezelf lachen. Soms vond ik mijn gave wel leuk.

Nadia Stone

'Oké. Maar ik deed het niet expres,' zei Mason en was naast mij komen zitten. Ik glimlachte. 'Kan gebeuren,' zei ik vrolijk. 'Alleen hoe lang blijft dit?'

Mason Jaden Martin
    Ha! Ze werd niet boos. 'Geen idee. Soms een kwartier, soms vijf dagen. Hoelang wil je?' vroeg ik. Ik grijnsde. Dit was leuk.

Nadia Stone

'Geen idee. Soms een kwartier, soms vijf dagen. Hoelang wil je?' zei hij. Ik keek hem aan en hij grijnsde. Ik wou boos reageren, maar die vrolijkheid zat me in de weg. 'Geef mij die kwartier maar,' zei ik op een vrolijke toon.

Maya
    Ik haalde opgelucht adem toen iemand had geopperd dat ik misschien niet kon praten. Opgelucht knikte ik. Er werd weer een beetje onderling geroezemoesd toen er weer een zachte wind opstak. Weer waaiden er een paar blaadjes voorbij en de wind speelde lichtjes met mijn haren.
    'Goed gedaan' Leek ik te verstaan tussen het gefluister door. Ik dwaalde een beetje met de wind mee en mijn gehoor en zicht had zich eigenlijk afgesloten. Eigenlijk wist ik niet meer wat ik deed, ik liet me blindelings leiden door de wind. Toen ik mijn ogen weer opende zag ik dat ik naar een andere wilg was gelopen. Ik hield van wilgen. Hun slierterige bladeren hadden iets schilderachtigs.

Cookies!

Mason Jaden Martin
    'Okay dan. Jammer.' Ik moest nu gaan oppassen, er was al ruim 10 minuten voorbij.

Nadia Stone

'Okay dan. Jammer,' zei hij. Ik keek hem niet begrijpend aan. 'Vrolijk is niet altijd alles,' zei ik. 'Hoe wil je iemand de baas zijn als je alleen maar vrolijk doet?' vroeg ik. Ik voelde me wat minder vrolijk als zo net. Nog steeds vrolijk, alleen wat minder.

Mason Jaden Martin
    Ze deed gelijk wat minder blij. 'Uhm, nee. Laat maar.'