• 'Grandma, who are those five boys, on your poster?'
    'Oh dear, I wished you never asked that. It brings back sad memories.'
    'But who are they?'
    'They one where a boyband named One Direction.
    There names were Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne and Niall Horan.
    I was a big fan. But on a day, it changed.
    One direction started fighting.
    It was going wrong.
    They took a break.
    But after a year, they don't want to go back, and be One Direction again.
    One Direction was just a amaizing youth memory.



    In het One Direction kamp is ruzie! Louis en Zayn kunnen elkaar van de een op de andere dag niet meer uitstaan, maar waardoor? Harry is gespot toen hij met een of andere jongen kuste, Liam wil opeens solo gaan en Niall heeft er genoeg van. Waardoor komt het dat deze vijf vrienden elkaar van de een op de andere dag niet mer kunnen uitstaan en niet meer One Direction willen vormen?

    Ze besluiten een break te nemen. Na ongeveer een jaar komen ze weer samen. Maar ze hebben allemaal hun eigen draai gevonden, en willen niet meer terug. Ze besluiten voorgoed uit elkaar te blijven. Maar de beste vrienden van de jongens vinden dat maar een slecht plan. Ze besluiten een actie op gang te zetten. Iedereen moet proberen One Direction weer bij elkaar te krijgen, omdat ze zo een goede band zijn. Maar gat het ze lukken? Of breekt er nog een ruzie uit?

    Rollen:

    Harry Styles:
    Harry: hazzakins
    Relatie Harry: Ciela Fiona Greylake ||After
    Vrienden Harry:
    -
    -
    -


    Louis Tomlinson:
    Louis: GirlWithLove
    Relatie Louis: Emily Rose Mitchell ||MinnieMouseX
    Vrienden Louis:
    - Beste vriend || jake david Moore || bombersweet
    -
    -


    Zayn Malik:
    Zayn: GirlWithLove
    Relatie Zayn: Depay
    Vrienden Zayn:
    - Beste vriend || Josh Flynn Sky || MonkeySwag
    -
    -


    Niall Horan:
    Niall: MonkeySwag
    Relatie Niall: Emma Diana Berry || minimuisbeta
    Vrienden Niall:
    - Beste vriendin || Thayelinne "Thay" Emelia Jones || GirlWithLove
    -
    -


    Liam Payne:
    Liam: Appa
    Relatie Liam:
    Vrienden Liam:
    - Beste vriendin || allison "alli" claire mayer ||bombersweet
    -
    -


    Regels:
    - Minstens vijf regels
    - Geen Mary Sue 's of Gary Stu 's
    - Geen powerplay
    - Reserveringen blijven 24 u staan
    - Maximaal 2 personage per persoon



    Begin:
    De vrienden/relaties van de jongens komen aan bij een gebouw waar ze gaan bespreken wat ze gaan doen om 1D weer samen te krijgen. 1D zelf heeft 'toevallig' allemaal een kaartje gekregen van een muziekfestival, maar gaan er niet heen. Ze gaan dus bezig met hun nieuwe werk (solocarrière, modellenwerk etc.)


    Rollentopic

    Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:39 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [MijnTopics]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mijn topics.

    Lol, Harry en Louis hebben geen vrienden. :x]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:38 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Josh Flynn Sky

    Ik loop door de straat. Wat een geniaal idee om ze weer bij elkaar te brengen. Zayn veranderd nu echt. Eerst was hij nog best wel lief, maar nu... Hij wordt gewoon een hardcore badboy. Ik moet daar een stokje voor steken. En sowieso doet hij irritant de laatste tijd. Ik loop door en kijk op mijn mobiel. Het huis is van Niall. Hij is nu weg aangezien hij vanavond een concert geeft. Iemand wist waar zijn sleutel ligt en nu kan ik binnen. Ik ben blijkbaar de eerste. Ik loop binnen. "Hallo? Hallo! Josh Sky? Vriend van Zayn here!" Roep ik hard. Geen antwoord. Ach ja. Ik stuur een berichtje naar iedereen die meedoet aan het plan. Zit in huis van Niall. Wordt hij boos als ik iets te eten pak? Josh Stuur ik. Ik kijk om me heen. Wauw. Hij heeft echt een nice huis. Ik grijns en doe een stom spelletje op mijn telefoon.

    Niall James Horan

    Ik loop samen met mijn manager door de gangen van het gebouw waar ik een concert geef. Het is fijn om weer eens op te treden. Maar nu niet met die vier gasten. Nu speel ik de hele tijd op mijn gitaar, en mag ik alles zingen. Het is toch waanzin om áltijd gezien te worden als de underdog. Ik ben het zat, en geniet er van om de mensen te kunnen overtuigen dat ik ook iets ben zónder de jongens. Maar toch mis ik soms Liams slimheid, Louis' grappen, Zayns ijdelheid en Harry's liefde voor kittens en katten. Nu ik alleen ben, merk ik dat ik ook mijn andere vrienden weer veel vaker zie. Dat ik echt leuk. Nu zie ik bijvoorbeeld Thay weer vaker. Ik stuur haar een sms 'je. Jammer dat je niet kan komen. Het wordt gaaf en ik ga keihard rocken! Niall. Stuur ik. Ik staar naar de contacten van de jongens en voel een brok in mijn keel. Ook zie ik Simon en Paul staan. Moet ik ze verwijderen?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:38 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hour schreef:
    [Mijn topics.

    Lol, Harry en Louis hebben geen vrienden. :x]


    [Lol

    They have there ego and relations xD]


    PRAATTOPIC!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    (...)

    [Lol

    They have there ego and relations xD]


    [Their*(A)
    Haha, moeten ze maar niet zo eigendunkig zijn.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mijn topics


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Thayelline Emelia Jones.

    Thay zat met een glimlach achter het stuur van haar auto, toen ze een berichtje binnen kreeg van Josh. Zit in huis van Niall. Wordt hij boos als ik iets te eten pak? Josh Ze grinnikte. Hij was bijna even erg als Niall. Ik denk haast van niet, maar zeker weten doe ik het niet. Thayelinne. Snel steekt ze haar mobiel weer in haar broekzak en slaat rechtsaf de straat in waar Niall's huis staat. Ze zet de auto stil, draait de sleutel om en stapt uit. Ze klikt op de bel, die een grappig geluidje achterlaat. Ja, Niall was niet veel veranderd.

    Zayn Javadd Malik.

    Mijn ogen scande de omgeving af naar Politie en omstandigers. Die hadden we nu namelijk niet nodig. Mijn vingers gleden over het pakje in mijn broekzak, Als dit goed ging had ik genoeg geld om minimaal een maand of twee van te leven. De man die het nodig heeft komt dichterbij en dichterbij. Zayn..Zayn wat doe je man. Ik schudde de gedachte van me af. En geef de man het pakje om daarna het geld te ontvangen. Ik tel het na en knik, om vervolgens weg te lopen. Dit ging goed.

    Louis William Tomlinson.

    Ik zat thuis achter de piano, dat was het enige muziekale dat ik nog deed. Mijn zusjes rende door het huis alsof er niks was gebeurd, nogsteeds even vrolijk als altijd. Van mij kon je dat niet zeggen, ik was dan wel de vrolijke en kinderlijke jongen bij de andere, maar zo voelde ik me nu niet. Ik schudde mijn hoofd en keek naar buiten. Het was mooi weer...Zou ik naar buiten toe gaan? Ik knikte ja op mijn eigen antwoord en trok mijn jas aan. Met slome passen liep ik door het park, mezelf schuilend in mijn jas.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Josh Flynn Sky

    Mijn mobiel trilt, waardoor ik het spelletje verlies. Ik kijk naar het bericht op het scherm. Ik denk haast van niet, maar zeker weten doe ik het niet. Thayelinne. Ik glimlach. Typisch. Ik vraag me af waar Zayn is. Hey bro, waar ben je? Hoe gaat ie? Josh. Schrijf ik. Hopelijk werkt hij zichzelf niet ik problemen die ik dan mag gaan oplossen. Ik kijk naar mijn outfit. Meestal draag ik dit soort kleding. Ik hoor de bel gaan en voel me een vreemde als ik de deur opendoe. Zoals altijd als ik dat doe bij iemand anders thuis. Ik zie Thayelinne staan. 'Heey, Thay! Hoe gaat het met jou, en Niall?' Vraag ik. Vroeger was ik ook bevriend met Niall enzo, maar toen ze ruzie kregen moest ik kiezen tussen mijn beste vriend Zayn, en hun vier. Ik koos voor mijn mattie Zayn. Soms wens ik dat ik dat niet had gedaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Rose Mitchell

    Ik wandel richting het huis van Niall. Ik ben echt slecht in de weg vinden, ook al ben ik er al een paar keer geweest. Als het huis in zicht is, begin ik iets sneller te lopen, ik kom niet graag te laat. Als ik dichterbij kom zie ik Josh en Thay al voor de deur staan. Hopelijk ben ik nog niet te laat. Ik loop naar ze toe. 'Heey, ik ben toch niet te laat hè?' vraag ik aan ze.
    Josh is Zayn's beste vriend en Thay is Nialls vriendin. Ze zijn allebei erg aardig. Ik kijk ze wachtend op antwoord aan. Het is misschien stom, maar ik vind het écht niet leuk om laat te zijn.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Josh Flynn Sky

    'Heey, ik ben toch niet te laat hè?' Vraagt Emily, de vriendin van Louis. Ik glimlach. 'Neuh, je ben de derde. Hoe gaat het met jou en Louis?' Vraag ik. Ik denk aan hoe woedend Zayn gaat worden als hij hier achter komt. Hij heeft me vaak genoeg vertelt wat een sukkeltjes de jongens zijn. Ik vind van niet. Ze zijn aardig. Ik verdedig ze altijd. 'Zayn is echt boos op de jongens. En volgens mij... Volgens mij is hij een beetje illegaal aan het doen.' Zeg ik, en ik ga zitten. Ik bal er zó van dat Zayn niet meer normaal doet. Hij is gewoon veranderd. Dat is de rede dat ik ja zei. Zayns nieuwere vrienden noemen me een mietje. Ik heb ze geen ongelijk gegeven. Het boeit me niet. Ik doe dit voor Zayn. Niet voor die gasten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    allison *alli* claire mayer


    pik je me op aan het station?alli
    ik verzond het bericht naar jake. louis's beste vriend en stapte op mijn trein. ik hield van op de trein te zitten. het was een pure bron van ontspanning. daarom dat ik nog steeds niet de moeite gedaan heb om mijn rijbewijs te halen. ik zou veel te gestresseerd worden van al het verkeer. ik had een outift aan die ik vorige week gescoord had in brighton awesome was het. ik stak mijn oortjes in en luisterde naar het nieuwe liedje van lana del ray. na een half uur stapte ik van de trein. ik was nu in londen. ik ging zitten op een bankje van het perron. wachtend op jake.


    Jake david Moore

    Pik je me op aan het station? alli kan die nu nog steeds niet rijden? ze is toch zo speciaal. ik vind het spijtig dat ik ze allemaal moest missen. doordat louis met de jongens gebroken had was het een beetje genant om met hun beste vrienden om te gaan. sorry ik zie je bericht nu pas. ja ik zit al in mijn auto. zie je. jake ik stopte mijn gsm in mijn broekzak en stapte uit de auto. ik had niet gelogen. wat wel goed was. ik wandelde het grote station binnen en keek vlug op welk perron haar trein aankwam. normaal zou ze al op perron 2 moeten zijn. ik liep op de trappen. het was mooier weer dan ik het verwacht had. ik zag haar zitten op een bankje en wandelde op haar af. "als we hier alli niet hebben" zei ik lachend

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 17:59 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Thayelinne

    "Haay Thay, hoe gaat het met jou en Niall?" onmiddelijk ontstaat er een grote blos op mijn wangen. "W-we hebben niks hoor.." ze moesten eens weten hoe ze zich voelde daarover. Ze zag Emily al naar hen toe komen. 'Heey, ik ben toch niet te laat hè?' Vraagt Emily. ik Glimlach even naar haar. "Nee de andere zijn er ook nog niet dusjah" ik pak mijn Mobiel op het moment dat deze trilt. "Niall Smst." Zegt ik tegen de rest. Hi Ni, Ja sorry dat ik er niet kan zijn, nogal druk. Rock Them. xxThay ik zuchtte. Ja Sorry..ik had andere dingen te doen. Dingen die met mijn beste vriend en zijn vrienden te maken hadden. Om dingen op te lossen voordat het te laat was.'Zayn is echt boos op de jongens. En volgens mij... Volgens mij is hij een beetje illegaal aan het doen.' Zei Josh. Ik viel stil..Zayn..Mijn oude crush..

    Bradford Badboy.

    Het was gelukt! Blij liep ik met het geld naar huis. Hey bro, waar ben je? Hoe gaat ie? Josh.Shit, vergeten te zeggen.. Hi Mate, Ik ben buiten beetje rondlopen. Gaat goed Met Jou? Zayn. Snel vergrendel ik mijn telefoon en sla linksaf een straat in. Ik Zie Jake Staan, en twee meiden. Waren dat niet Emily, die vriendin van... Louis. En Thayelinne, Niall's Vriendin. Een afkeurend geluidje komt net te hard uit mijn mond. "Hey Mate" Hij glimlacht en loopt naar Josh toe. "Dames" Een blik gleed over de twee. Hij bedacht verschillende dingen, dingen om aan geld te komen en dingen om iets leuks te beleven. Stop Zayn. Hij schudde zijn hoofd en dacht verder.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 18:33 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Emily Rose Michell

    'Nee, de andere zijn er ook nog niet dusjah,' geeft Thay als antwoord. 'Neuh, je bent de derde. Hoe gaat het met jou en Louis?' vraagt Josh daarna. Ik moet automatisch glimlachen. 'Oh, goed hoor. Eigenlijk gewoon zoals altijd,' geef ik als antwoord. Daarna pakt ze haar mobiel en zegt: 'Niall smst,' zegt ze waarna ze een smsje begint te schrijven.
    Als ze klaar is zegt Josh: .'Zayn is echt boos op de jongens. En volgens mij... Volgens mij is hij een beetje illegaal aan het doen.' Ik kijk hem verschrikt aan. 'Zayn? Illegaal? Hoezo?' vraag ik hem bezorgd. Hij zal toch niet met drugs bezig zijn? Of stelen? Als het zo is, is het niet zo best.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [@GirlWithLove, het is niet de bedoeling dat de jongens er meteen achter komen]


    Spoiler alert: you will save yourself