• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik pakte ook 2 stokken. Iets kleiner. Ik begon ze tegen elkaar te wrijven, zo hard als ik kon.

    Na een tijdje stonden de zweetdruppels op mijn hoofd, maar ik ging koppig door. Na een tijdje zag ik een vonk, en, uiteindelijk... Het was gelukt! Ik had vuur gemaakt! Ik legde de takken voorzichtig op de grond, en rende naar de bosrand, en verzamelde bladeren en takken. Ik gooide ze erbij, en al gauw hadden we een knappend vuurtje.


    Tijd voor koffie.

    Maya Cleve
    Ik keek Chiya aan en haalde mijn schouders op. Kennelijk, dacht ik. God, kon ik maar wat zeggen!


    Cookies!

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    "H-hoi Chiya," zei ik. Had ze niet gezien dat ik naast Maya stond? Ik las de gedachte van Maya. "D-dit is Maya" zei ik dus maar. Ik hoopte dat ze het niet erg vond. "I-ik wil ook bouwen. M-maar ik wist niet waar je h-heen ging."

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Chiya Amorina Hoshi
    Sariah ging een vuur maken. Ja, en nu wil iedereen wel!
    'Je kunt niet praten? Wacht even.' Ik graaide in mijn tas en haalde er een notitieblok en pen uit. Ik gaf het aan haar. 'Alsjeblieft. Ik heb trouwens in het bos een tent gebouwd. Als meer mensen mee willen werken, kan ik die wel halen.' Ik keek ook naar Sariah.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:58 ]

    Fateh
    Het meisje stelde zich voor met de naam Miya. Even keek ik op toen er nog meer mensen bij kwamen zitten. Ik zag een meisje met ene stok tekeningetjes maken. Het was een kampvuur. daar gingen we. Ik zuchtte even en stond op. Snel raapte ik een paar takjes op en legde het redelijk in het midden. Ik boog me eroverheen. Toen ik weer opstond waren de takjes gaan branden. Ik liep weer terug naar mijn plek en zei niets.

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik zag een jongen - blijkbaar heette hij Fateh - iets in brand steken. Ik liep naar het meer, vulde mijn flesje en liet het leeglopen over het vuurtje. Wilde hij ons soms allemaal verbranden?

    [Als dat bij het groepje bij de tekening was, is deze reactie nooit geplaatst (;]

    Maya Cleve
    Sariah had me voorgesteld en ik had een notitieblok in mijn handen. Ik knikte op de vraag of er nog wat mensen konden komen. We moesten een beetje gaan groeperen. Goed, ik was liever ergens op een rustige plek, maar misschien was het praktischer in een groep.


    Cookies!

    [het was wat in het algemeen maar maakt niet ik kan er wel wat mee.]

    Fateh
    Een meisje doofde mijn, net gemaakte vuur. Ik keek haar aan. 'Wil je het warm hebben of doe je dat zelf?' vraag ik geïrriteerd en laat voor iedereen de temperatuur weer zakken. Als ze geen vuur wou zouden ze het ook koud krijgen ook. Zo simpel was het.

    {@Randomness, ik stond al de hele tijd bij Maya :-P, volgens mij waren Maya en Sariah de enige bij de tekening, bij dit stukje praatte ik ook tegen jou :-P

    4Everdeen schreef:
    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    "H-hoi Chiya," zei ik. Had ze niet gezien dat ik naast Maya stond? Ik las de gedachte van Maya. "D-dit is Maya" zei ik dus maar. Ik hoopte dat ze het niet erg vond. "I-ik wil ook bouwen. M-maar ik wist niet waar je h-heen ging."
    }

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik pakte een brandende tak op als Toorts. "W-waar is die hut? I-ik heb hier anders wat vuur.", ik gebaarde naar de tak in mijn hand. "Als het maar niet overspringt op de bomen. Het is denk ik niet zo veilig." ik keek naar de bosrand.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh lekker dan, mij lukt die dingen nooit goed x'd

    Chiya Amorina Hoshi
    Fateh liet de temperatuur een stuk zakken. Ik merkte er niets van, dat deed ik nooit, geen idee waarom. Ik liep terug naar Sariah en Maya.
    'Ik ga mijn tent inpakken en dan kom ik eraan. Zorgen jullie voor iets meer mensen? Met één ben ik al blij.' Ik rende het bos in.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:14 ]

    Maya Cleve
    Chiya rende het bos in en Sariah en ik keken elkaar aan. Ik tekende weer een kampje op het kladblok en besloot het aan een paar mensen te laten zien. Het liefst zakte ik nu gewoon neer in een rustig hoekje, maar zo makkelijk zou dat niet meer gaan.


    Cookies!

    Chiya Amorina Hoshi
    Bij de tent zag ik iets felrood liggen. Ik rende erheen en zag dat het een feniks was. Leefden die hier? Ik wist dat mythische dieren bestonden - dat kon immers in Berk - maar wist niet dat ze hier waren. Zijn vleugel was beschadigd. Ik pakte de EHBO doos uit mijn koffer. Toch goed dat ik die had ingepakt. Ik behandelde de vogel en hij leek wel even blij. Meestal vertrouwen feniksen mensen niet maar deze bleef me volgen toen ik de tent had ingepakt. Ik liet alles vallen.
    'Wat wil je nu?' vroeg ik aan hem. Ik ging ervan uit dat het een hij was.
    Hij kraaide en spreidde zijn vleugels.
    'Best. Je mag blijven. Volg me maar.' Ik pakte mijn tassen en koffer en liep verder.

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Juist. Dat betekende dus, dat ik naar vreemde mensen moest gaan, en ze moeten proberen over te halen. Ik voelde hoe mijn blik nogal ontdaan was. Maya tekende een hutje op haar kladblokje en liep weg. Ik bedacht me hoe ik tekenen had gemist. Het liefst pakte ik dat kladblokje nu, en ging tekenen, terwijl ik in de boom zat, maar dat kon nu eenmaal niet. Ik liep naar een groepje mensen. "H-h-ho", weer geen goed begin. "Hoiikvroegmeaf," oke, nog wat langzamer. "W-we hebben een hut. K-k-komen jullie ook?" vroeg ik aan ze.


    Tijd voor koffie.

    [Ik eh reageer hier ff weinig.. Weet niet zo goed wat ik met de afstandelijke Nadia moet doen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    aangezien niemand het blijkbaar erg vond om het koud te hebben liep ik weg. Om nu ook nog gezellig samen wat te doen, ho maar! Met grote passen beende ik de open plek over een stukje het bos in. Ik zag een paar goede takken en een omgevallen boom. De takken zette ik er schuin tegen zodat het een redelijk stevige hut zou worden. Een paar andere takjes liet ik samen branden voor een vuurtje. Ik deed mijn vest uit en legde het als kussen in het hutje. Rustig ging ik liggen en keek naar het vuur. Dat bleef netjes op de zelfde plek branden.