• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Chiya of Mason naar Nadia? Lol, ik weet niet of een herhaling van The Crash zo leuk is, misschien wel (;

    [Moet jij weten ;P Nadia is alleen wat anders dan Serena]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mwah, we doen met Mason.]

    Mason Jaden Martin
    Ik zag en meisje aan het meer zitten. Ik liep er naartoe.
    'Eh.. hoi,' aarzelde ik.

    Nadia Stone

    'Eh.. hoi,' hoorde ik opeens achter me. Geschrokken draaide ik me om en merkte dat ik hem een pijnscheut gaf. Nadeel aan mijn gave, soms liet ik het te veel bepalen door mijn emotie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin | teleporteren & humeur
    Ik voelde ineens een pijnscheut door me heen gaan. Ik viel.
    Ik voelde dat ze geschrokken was.

    Chiya Amorina Hoshi | gedachten lezen & aura's
    Ik besloot naar een groepje meisjes te lopen. (Ik weet alleen dat Maya er is, de rest weet ik niet, sorry.)

    Nadia Stone

    Ik keek de jongen aan en zag dat hij neer viel. Met grote ogen keek ik hem aan. 'Verdomme, niet weer,' mompelde ik en liep naar de jongen toe. 'Het spijt me,' zei ik tegen hem. 'Gaat het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin | Teleporteren en humeur
    'Het, het is oké. Jij deed dat, of niet?' Ik keek haar aan en merkte toen pas dat dat klonk alsof ik haar beschuldigde.

    Nadia Stone

    'Het, het is oké. Jij deed dat, of niet?' zei hij. Beschuldigde hij mij nou? 'Nee me grootmoeder,' zei ik sarcastisch en rolde met me ogen. 'Wat kwam je eigenlijk doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin | Teleporteren & humeur
    'Gewoon. Je zat hier zo alleen.' Ik wist niet of ik bang moest worden of niet, maar ik werd het niet.

    Nadia Stone

    'Gewoon. Je zat hier zo alleen,' zei hij. Ik keek hem eens goed aan. Ik wist niet wat ik van hem moest vinden. Ik wist niet eens meer wie hij was. Zo goed kende ik het huis. 'Vind je het gek. Het is daar hartstikke druk,' zei ik en wees naar de andere mensen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Ik leunde tegen de boom in de schaduw. Rustig keek ik naar het schouwspel wat zich op de open plek voordeed. Ik zag een jongen die viel en een meisje dat bij hem was. Dit was nuttige informatie. Hij viel niet zomaar. Het meisje draaide zich om en toen viel de jongen. Daar zat een verband achter, alleen ik wist nog niet welk. Een eindje verderop zag ik een groepje rustig met elkaar praten. Ik kon niet horen wat er gezegd werd, en dat maakte me ook niet zoveel uit. Mijn handen sloeg ik over elkaar terwijl ik keek. Dit was meer mijn plek, rustig in de schaduw en weg van mensen.

    {@Randomness, Sariah is er ook : P}

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Er kwam een nieuw meisje aangelopen. Ze heette Chiya. "H-h-ho" stom gestotter van mij! "Hoi", wist ik uit te brengen. Soms stotterde ik. Volgens haar gedachte kon ze Gedachte lezen en aura's zien. Ik glimlachte. "i-ik kan ook gedachte lezen. En transformeren, m-maar dat wist je d-denk ik al," ik hoop dat ze aardig is.


    Tijd voor koffie.

    Violet Deanna Green
    Mensen begonnen een beetje met elkaar te praten. Ik liep juist van ze weg. Ik wilde meer weten over de plek, maar kwam uit op niets. het enige wat ik dor kreeg ware korte beelden en sommige waren verschrikkelijk. Ik kon niet eens de naam vinden ook al wist ik hem al. De nacht was inmiddels al lang gevallen en de kou kwam natuurlijk ook er gezellig bij. Ik kon zien dat de seizoenen in het bos niet veel veranderen, maar wel erg snel van zomer naar winter.Ik vond het bos maar mysterieus.Ik zag een bloem en plukte hem. Toen ik de bloem pakte zag ik iets raars voor me , maar kon niet vertellen wat het was. Ik hielt de bloem vast en liep terug naar het meer. 'Kan iemand mij vertellen wat voorn bos dit precies is?' Vroeg ik nieuwsgierig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en gedachten lezen
    Ik knikte. 'Inderdaad. Jij zeker ook?' Ze leek me aardig. Ik negeerde het gestotter, daar kon ze niets aan doen.

    Mason Jaden Martin | Transformeren en humeur beheersen
    'Valt mee. Zij zijn vast ook gevlucht.' Zou ik haar humeur veranderen? Nee, niet doen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:40 ]

    [Eey Randomness wil je ook ff reageren met Mason ? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you