• Jaja, ik maak nooit mijn eigen covers omdat ik daar nooit zin in heb, maar sinds kort wil ik beginnen met covers maken voor anderen.
    Ik kan NIET garanderen dat hij direct super word; ik moet het nog een béetje leren enzo, maar het gaat steeds beter.
    Als je een cover wilt, gelieve dit even in te vullen:

    Naam+Link -zodat ik hem misschien kan lezen en zo een idee ervan krijg-:
    Omschrijving:
    Wat voor plaatjes? (zet er tevens zelf n link neer):
    Tekst (niet teveel ofcourseXD!):
    Nog enkele dingen die je misschien erbij wilt?:




    Voorbeelden:

    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2 (het uitknippen is niet zo mooi geworden omdat ik hem snel even wou maken als voorbeeld, maar voor je cover neem ik ofcourse meer tijd in beslag om het mooier te maken (:


    Wachtlijst:



    -I'm not your toy (twincest)
    -The way i wan't it.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 18:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Story: Fuck the prince from daddy, i want you.
    Beschrijving: Ibrahim Afellay is een succesvolle voetballer. Fans houden van hem. En hij houdt van zijn fans. Maar alleen, van één meisje voelt hij echte liefde. Genaamd Melissa. Ze kennen elkaar al niet zo lang. Maar toch, wilt Ibirahim haar. Melissa's moeder is overleden. En haar vader is advocaat. Haar vader heeft aan zijn beste vriend beloofd, dat hij Melissa zou laten trouwen met zijn zoon. Terwijl Melissa helemaal niet van hem houd. Ibrahim doet er alles aan, om Melissa voor zich zelf te houden. Maar gaat het hem lukken?
    Foto: Kies maar zelf iets, gebruik je creaviteit(cat)
    Tekst op foto: De titel van het verhaal


    Good luck_O_!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 20:56 ]

    Naam+Link : First my roommate, now my lover.
    Omschrijving: Renée besluit een jaar nadat ze haar diploma heeft gehaald om te gaan studeren waar ze enorm tegen opziet. Renée heeft al een eigen apartement maar haar ouders wouden persé haar studie betalen maar op één voorwaarde; hun kiezen naar wat voor school je gaat. Ze gaat natuurlijk op kamers maar het rare is dat ze op deze school samen met een jongen de kamer moet delen een ware paradijs voor Renée dus. Hoe haar ouders dat ooit goed konden vinden dat zal niemand ooit weten. De jongen waar Renée haar kamer mee moet delen is een zekere Tom Kaulitz. Misschien word deze studie toch niet zo saai als ze dacht.
    Wat voor plaatjes? : Tom Kaulitz. Maakt niet uit welke!(:
    Tekst: First my roommate, now my lover.
    Nog enkele dingen die je misschien erbij wilt?: -

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 20:56 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Naam + link : I Want To Open My Eyes And See A Real World.

    Omschrijving : Melissa is vrij gelaten. Hoe gaat haar leven nu verder. Wat gaat ze nog meemaken en gaat ze nu eindelijk voor haar dromen kunnen leven en haar verleden achter zich laten.

    Chris en Melissa zijn een koppel. Maar wat als Melissa depressief wordt. Gaat Chris daar me om kunnen of verlaat hij Melissa. Melissa haar nieuwe carriere als zangeres in een bandje verloopt goed. Maar wat als de manager met schitterend nieuws komt dat Melissa toch niet zo schitterend vind. Gaat Melissa haar belofte die ze aan Tokio Hotel maakte houden of loog ze enkel tegen hen om haar vrij te laten. Wat gaat Tokio Hotel doen met het feit dat hun Melissa niet meer bij hun is.

    Wat voor plaatjes : Iets dat eenzaamheid en verdriet uitstraalt. Niet iets blij. Voor de rest maakt het niet echt uit. en tokio hotel mag er ook in verwerkt zitten.

    Tekst : I Want To Open My Eyes And See A Real World.

    Nog enkele dingen die je er bij wilt : RedPassion Production.
    Dat laatste enekel als het erbij gaa anders niet hoor.

    xx

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 11:41 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Name: Before I fall in love.
    Beschrijving: Kira is nieuw in het kamp van de halfbloeden, en al snel word duidelijk dat haar vader nog niet gevonden is, waardoor ze in het gebouw van Hermes moet logeren. Tijdens haar trainingen ontmoet ze Percy, de enige zoon van Poseidon, en ze ontwikkelen een bijzondere relatie. Kira voelt veel voor Percy, en omgekeerd lijkt ze hetzelfde effect om hem te hebben.
    Maar dan komt het nieuws over haar vader...
    Plaatjes: Doe maar iets met Percy Jackson, en een meisje waarvan je het hoofd niet ziet :$
    Tekst: De titel & "Nothing van stop me." misschien ook ergens mijn username, maar hoeft niet :X

    Linklinklink

    succes(flower)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Naam+Link: I'm not your toy (twincest)
    Beschrijving:Bill trümper werkt al vijf jaar in een mannelijke stripclub.
    Hij verdient net genoeg om zijn appartement te betalen.
    Tom Kaulitz is een super beroemde gitarist, concert hier en daar.
    En dan weer verder toeren.hij heeft al twee jaar een vriendin
    Stefanie. Tom komt erachter dat hij toch een voorkeur voor mannen
    heeft. En zo komt hij incontact met Bill.
    Wat voor plaatjes?: Tom kaulitz+een meisje(als zijn vriendin) en Bill een beetje met een uitdagende blik ofzo.
    Tekst: SOS..
    Nog enkele dingen die je misschien erbij wilt?: Eum.. Misschien de achtergrond als een café of stripclub.
    Alvast bedankt ! (flower) -Oja, ik schrijf pas het eerste deeltje als ik die cover heb-.


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Naam+Link: The Way I Wan't It.
    (http://www.quizlet.nl/stories/29622/the-way-i-want-it/ )

    Omschrijving: Een meisje van 12 is verliefd op een jongen van 15 en door een paar gebeurtenissen valt hij uiteindelijk voor haar en gaat alles zoals zij het wilt.

    Wat voor plaatjes?: een plaatje van Susan Coffey(met kleren aan XD)en een deze jongen :

    http://nl.netlogstatic.com/p/oo/091/382/91382654.jpg
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs062.snc4/34479_1420492551051_1194780546_31041478_848051_n.jpg
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs113.snc1/4827_1109145047558_1194780546_30327109_6513408_n.jpg

    Tekst: gwn de titel...:)
    Nog enkele dingen die je misschien erbij wilt?: nee...maar wel heel erg bedankt als je het wilt doen ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 23:38 ]

    Name: Broken Wings (sorry, hij staat nog niet online)
    Beschrijving: Bluebell, de mooie kroonprinses van Wonderland besluit om naar de aarde te trekken. Ze wil meer van de wereld zien dan alleen Wonder-, Never- en Underland. Ze vertrekt in haar eentje naar de aarde en stuit daar op een knappe jongeman. De jongen neemt Blue in huis en laat haar alles van de wereld zien. Op haar beurt neemt Bluebell de jongen mee naar haar wereld. Maar aan Blue's bezoek aan de aarde zit een grote verantwoordelijk aan vast. Een magisch wezen dat naar de aarde vertrekt zal op de aarde haar ware liefde moeten vinden. De jongen, Fernando, helpt Blue met het vinden van haar "ware" liefde. Maar als Blue hem dan eindelijk gevonden heeft zit ze met een groot probleem. Haar vader is ongeneselijk ziek en zal gaan sterven en dan moet zij gaan regeren over haar werelden. Maar mensen kunnen niet langer dan twee dagen in Blue's land leven zonder te sterven..
    Plaatjes: Fernando Torres, vleugels, Blake Lively, een ietswat "magische" achtergrond.. Verzin maar wat x]
    Tekst: And with broken wings, she still sings

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 14:23 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    hoe maak je die dingen? met welk programma?:$

    Naam+Link -zodat ik hem misschien kan lezen en zo een idee ervan krijg:Shallow Enthusiasm [Jacob Black]
    Omschrijving:Jacob Black heeft het niet zo voor Clearwaters. Dat bewijst, May Clearwater, die helemaal uit Missouri verhuist is om bij haar lievelingstante te wonen. Jacob meent vrijwel dat May de meest irritante persoon is op aarde - en dat is nog zacht benadrukt. May zweeft namelijk ergens op een wolkje in de zevende hemel. Ze kent geen verdriet, geen slechtheid, en is altijd vol enthousiasme. Jacob wil koste wat het kost haar de les lezen en proberen te overtuigen dat de wereld niet is hoe zij het ziet. Maar May luistert naar niets of niemand. De reden van haar plotse aankomst is het feit dat de vader van Seth en Leah zo pas gestorven zou zijn. En May hun komt troosten. Maar alsnog, Jacob wilt er niets over weten. “Daar zijn Billy en de wolfpack voor”. Zijn vragen blijven niet onbeantwoord. Hij leert waarom May überhaupt hier kwam wonen, waarmee hij tegelijkertijd het antwoord vind waarom May zo bubbly is..

    Wat voor plaatjes? (zet er tevens zelf n link neer): Jacob Black en een meisje??
    Tekst (niet teveel ofcourseXD!): It's time to wake up
    Nog enkele dingen die je misschien erbij wilt?: ^neeh

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 14:26 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Belangrijk: Het kan even duren voordat je je cover krijgt, hooguit een dag a 2 dagen. Ik heb het namelijk nogal druk met school voor elkaar te krijgen en ik heb wat gezeur met m'n vriendje, maar ik zal zo vaak mogelijk proberen er 1 af te krijgen (:

    xoxo


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    maike0090 schreef:
    hoe maak je die dingen? met welk programma?:$

    maike0090 schreef:
    (...)


    Photofiltre X en photoscape :P


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    -Edit: Ik kan geen nieuwe covers meer maken behalve degene die al hebben aangevraagd. Dat komt omdat mijn laptop is gecrasht Plús alle fotobewerkingsprogamma's, dus ik weet niet wanneer hij het weer doet.. Maar degene die al hebben aangevraagd krijgen zowiezó hun cover (:-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."