• Bijna iedereen zegt dat k3 kinderachtig is enzo. Maar ik vind ze eigenlijk goed. Vroeger vond ik dat ook wel, maar nu k2, zoekt k3 op tv is geweest, ben ik weer helemaal fan van ze. Is dat raar?

    Want eigenlijk valt het wel mee met kinderachtig, want ze zingen ook over gevoelens die je zelf ook wel eens mee maakt.

    Iemand deze mening?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 18:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is niet raar, iedereen heeft zijn eige smaak. Dus ik vind het volkomen normaal.


    You can run but not hide

    Ik vind het sowieso vreemd dat ze over die onderwerpen zingen, terwijl het eigenlijk voor kinderen bedoeld is...


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je moet eens naar de tekst luisteren, en de melodie vergeten. Dan zingen ze eigenlijk wel over 'normale' dingen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    Je moet eens naar de tekst luisteren, en de melodie vergeten. Dan zingen ze eigenlijk wel over 'normale' dingen.


    Het gaat meestal over gevoelens (op sommige liedjes na dan)

    Maar de liedjes die ergens over gaan, zijn wel leuk. Je hebt een vriend is een super mooi liedje van K3


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    consience schreef:
    Ik vind het sowieso vreemd dat ze over die onderwerpen zingen, terwijl het eigenlijk voor kinderen bedoeld is...

    Dat vind ik ook.
    Zeker als ze zo'n dingen gaan zingen. Dat is toch niet meer voor kleine kinderen? ;o

    http://www.youtube.com/watch?v=ILRU2aPCcgI

    Of deze, heel mooi lied. Dat snappen jongere kinderen toch niet. Ik krijgt daar wel gevoel bij.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nog iemand leuke nummers? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga met mijn kleine zusjes mee naar zo'n show:$


    Never give up the thing you believe in...

    Undefined schreef:
    Ik ga met mijn kleine zusjes mee naar zo'n show:$


    Cool! Leuk met Josje.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben ook fan x)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ^Ben dus niet de enige! :O(yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben geen fan, maar ik zet de radio altijd wel luider en ik zing mee als ik hen hoor.

    Ik wordt van die liedjes gewoon vrolijk! ;D


    Let the Night embrace you

    Prada schreef:
    Het is niet raar, iedereen heeft zijn eige smaak. Dus ik vind het volkomen normaal.


    Just a simple "I love you" (:

    consience schreef:
    Ik vind het sowieso vreemd dat ze over die onderwerpen zingen, terwijl het eigenlijk voor kinderen bedoeld is...

    Inderdaad, soms kom ik teksten tegen in de liedjes waarvan ik denk dat ze niet echt geschikt zijn voor [kleine] kinderen. (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ^ Je weet toch dat K3 eerst voor volwassenen bedoeld was?


    Let the Night embrace you