• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    [Ik wet ff niet hoe ik met Serena moet reageren.. Denk ff wachten tot Desire dan reageert met Dan]

    Nadia Stone

    'Ik moet aan haar eens wat nummers vragen, ik heb zo het vermoeden dat ze er veel meer kent dan ik,' zei Mason. Ik zuchtte. Ik stond op en deed mijn gitaar weer goed op mijn rug. Ik ging ergens anders zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik kon de gedachte van het meisje dat gitaar speelde horen. Ze had verdriet, dat haar ouders dit hadden laten gebeuren. Dat bracht me terug bij mijn vader. Ook al was ik nu verlost van hem, ik zat nog steeds aan hem vast, in zekere zin. Ik vroeg me af of ik hem ooit nog uit mijn hoofd zou krijgen. Onbewust wrijf ik over het litteken op mijn arm. Van hem, natuurlijk. Hij wou me nog een souvenir meegeven, zodat ik het niet vergat. Tenminste, zo zag ik het. Daar had ik zo’n litteken niet eens voor nodig. Ik stond op en liep naar het meisje toe, die ging zingen. Zachtjes vormde ik een achtergrond koor.


    Tijd voor koffie.

    Maya Cleve
    Ik zag dat het meisje vlak bij me opstond en zachtjes mee begon te zingen. Zingen, ik vond het zo fijn om ernaar te luisteren. Telkens vroeg ik me af hoe het zou zijn om te zingen. Ik schudde mijn hoofd en ging languit voor de boom liggen. Ik keek naar het groene bladerdek. Er vielen een paar blaadjes uit.


    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    Nadia deed de gitaar goed op haar rug en liep weg. Ik heb natuurlijk weer iets verkeerds gezegd, dat deed ik wel vaker. Mensen liepen dan gewoon weg. Dan kon ik er toch ook niks mee? Nou ja, dacht ik, dan niet.
    Ik keek in het meer en zag mezelf. Ik zuchtte. Jammer genoeg, zag ik mezelf.

    Chiya Amorina Hoshi
    Sariah ging bij me staan en zong zachtjes mee. Nadat het liedje afgelopen was, keek ik Sariah aan.
    'Zou jij het durven ergens op te gaan staan en iedereen hier toe te spreken? Ik kan hun aandacht wel trekken.'

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Geschrokken keek ik haar aan en schudde mijn hoofd. Wacht, ik wees zomaar iemand af. Dat is gemeen. "I-i-ik bedoel, ik w-wil het best pro-proberen. Ja i-ik doe het wel. Hoe ga je de aandacht trekken?"

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 18:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Als je het niet wilt, doe ik het wel hoor. Ik weet dat je denkt dat het gemeen is om me af te wijzen, ik vind het niet erg.' Ik glimlachte naar haar. Ze zou het vast niet fijn vinden om iedereen toe te spreken met gestotter.

    Nadia Stone

    Zuchtend liep ik een naar een andere boom. Ik ging er tegen aan zitten. Ik legde de gitaar op me schoot en begon een beetje te tokkelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    "N-nee nee, ik doe het wel." ik stond op. Ik bedacht me dat ik zou kunnen transformeren naar een leeuw, en dan flink brullen. Ik voelde me behoorlijk triest. Mijn vader had de gave bijna uit me geslagen. Ik deed het ook niet graag meer. "I-ik stotter niet altijd hoor." zei ik.


    Tijd voor koffie.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Oké dan.' Ik begon Holiday te spelen, dat was een van mijn favorieten als het om rock ging. Iedereen zou nu wel op moeten kijken.

    [Again, het is dus een elektrische gitaar.]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:04 ]

    [Greenday ^^]

    Maya Cleve
    Ik keek op toen ik het geluid hoorde van Holiday. Ze wilde duidelijk de aandacht, dus ik ging rechtop zitten en keek naar wat er zou gaan gebeuren.


    Cookies!

    [Haha, ik zit nu ook Holiday te luisteren x'd Basket Case is mijn andere favoriet ^^]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:10 ]

    Nadia Stone

    Geërgerd keek ik op wanneer ik iemands gitaar hoorde. Rustig Nadia. Ik haalde nog eens diep adem en hoopte maar dat ik niks gedaan had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {wat moet ik precies zeggen? :-P}

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Langzaam stond ik op. Chiya had gelijk, ik zag steeds meer huidskleurige vlekjes die onze kant opkeken. Ik voelde me draaierig. Ik had nog nooit voor zoveel mensen gesproken. "H-hoi iedereen.". Te zachtjes. Ik verhief mijn stem een beetje, al was ik daar niet zo goed in. "H-hoi iedereen, W-we zijn volgens mij allemaal uit het Gekkenhuis. "


    Tijd voor koffie.

    Fateh
    Het kattenmeisje was weg gegaan en het andere meisje ding rechtop zitten. Een eindje verderop werd een echt rock nummer gespeeld. Duidelijk wou iemand aandacht. Ik keek even op maar had weinig zin om echt geïnteresseerd op te letten. Als er iets belangrijks was zou ik het wel meekrijgen.

    Chiya Amorina Hoshi
    Het ging niet echt goed.
    'Zal ik overnemen?' vroeg ik zacht aan Sariah.

    [Dat iedereen maar zo apart zit, terwijl we eigenlijk allemaal hetzelfde zijn en dat soort dingen x"d Ik dacht wel dat mensen dit niets zouden vinden, maar i don't really care, anders komen al die hutten er nooit :"D]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:18 ]