• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Mason Jaden Martin | Teleporteren en humeur besturen
    Ik rende het bos in en bleef rennen. Ik stopte. Waarom in godsnaam zou ik rennen? Ik kon toch teleporteren? Waar ik heen zou gaan, was de vraag. Ik concentreerde me en deed mijn ogen dicht. Toen ik ze open deed was ik bij een open plek met een meertje. Er waren nog meer mensen. Zij waren dus de andere tieners die gevlucht waren.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en gedachten lezen
    Ik liep door het bos. De landmacht zou heus niet hun leven geven om wat tieners te vinden. Ik liep en liep, tot ik uitkwam bij een open plek. Er waren meerdere mensen. Ik had geen zin om te praten, dus ging in bij het meer zitten, pakte mijn gitaar en begon Alchemy van GirlDeMo te spelen.

    Fateh
    Ik lag nog steeds rustig in het gras. Mijn ogen waren gesloten. Ik dacht na over wat er gebeurd was. Ik was ontsnapt uit een stom gekkenhuis, zonder enige spullen dan de kleren die ik aanhad. Toen was ik gaan rennen. Rennen totdat ik wist dat ik ver genoeg was. Het laatste stuk heb ik rustig gelopen. En nu lag ik op een open plek bij een meer. Net waren er nog geen mensen, maar ik voelde nieuwe temperaturen hier. Ik opende mijn ogen en stond op. Het was waar, er waren mensen. Kinderen zelfs. Ze leken net zoals ik. Ik had ze nog nooit gezien, maar iets leek bekent. Ik liep een beetje naar achter, naar de schaduw. Ik verschool me in de schaduw, weg van de mensen. Minachtend keek ik naar het groepje. Eerst eens afwachten wat er hier gaande is. Zoals altijd hielt ik me op de achtergrond. Mijn capuchon van mijn vest zette ik weer op. Dat was een van de dingen die bij mij hoorde. Zo kon iedereen me. Zonder capuchon of vest was ik niet Fateh, dan was ik nog minder. Het had me ook veel problemen bezorgt, maar dat was ik en niemand anders. op de achtergrond hoorde ik iemand gitaar spelen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:59 ]

    Violet Deanna Green
    Ik lette totaal niet op mijn omgeving. Ik wist dat er mensen kwamen. Allemaal hadden ze een goede reden om weg te gaan van het gekkenhuis. Sommige herinneringen waren vaag andere sterk. Ik zag die van iemand die zijn ouders verloor tijdens een auto-ongeluk. Zelf had ik er 1 meegemaakt, al herinner ik me niks van en kan ik het niet terug vinden. Ik sloot me af van de mensen, omdat ik er gek van werd. Ik ging veder met het verleden van het meer, maar die leek gek genoeg niet veel zien. en paar mensen en iemand die op een mysterieuze manier verdronk. De sneeuw, de kou, de lente en de zomer. Maar alles was raar en vaag.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Miya Blake

    Niemand had gereageert op mijn begroeting, maar we bleven elkaar strak in de gaten houden. Zou iedereen soms in de inrichting hebben gezeten?
    Ik ga zitten op een kei en gooi wat kleine kiezelsteentjes in het water, totdat iemand gitaar begint te spelen, wat me op de een of andere manier wel kalmeert. Ik bekijk het tafereel met een glimlach op mijn gezicht.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Maya
    Ik had toegekeken hoe de oever vol stroomde met anderen. Weifelend liep ik vanachter de wilg vandaan. Niemand leek zich echt zorgen te maken over waar ze waren of met wie ze waren. Ik vond het een beetje een vage toestand.


    Cookies!

    Nadia Stone

    Ik keek om me heen toen ik iemand gitaar hoorde spelen. Ik zag nu veel meer mensen dan eerst. Ik stond op en liep wat verder weg. Met grote ogen keek ik nog eens rond. Waren zij ook allemaal ontsnapt?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ben weg, tot straks of morgen]

    Maya
    Ik liep naar iemand toe. Zou zij weten wat er allemaal gaande was? Of wij allemaal mensen uit het "gekkenhuis" waren. Ik tikte op de schouder van een meisje.

    [Byee]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:03 ]


    Cookies!

    [Welk meisje tik je aan ? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Violet Deanna Green

    Ik hoorde iemands gedachten die zich afvroeg of we allemaal van het gekkenhuis waren. Ik kon niet gedachten lezen, maar zodra het in het verleden is kan ik er naar zoeken. 1 iemand liep naar iemand toe. 'We zijn allemaal van het gekkenhuis, maar hebben elkaar nooit gezien.' Zei ik door de stilte


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sariah Alexandra McPark
    Ik werd wakker in een bos. Ik voelde eerst verbazing, daarna lichte paniek opwellen. Langzaam stond ik op zodat ik niet zou flauwvallen. Waar was ik?
    Had mijn vader dit gedaan? Ik besloot dat ik niet op een plek wou blijven. Wat zou er allemaal wel niet kunnen zitten? Snel rende ik verder. Wacht, zag ik daar iets glinsteren? Ik had gelijk, het was water. Handig, voor als ik nog dorst zou krijgen. Misschien was het wel een goed nieuwtje in al het slechte. Toen zag ik dat er allemaal mensen omheen stonden...


    Tijd voor koffie.

    [Weet ik niet XD]


    Cookies!

    Sariah Alexandra McPark | Transformeren en Gedachte lezen
    Langzaam liep ik naar alle mensen toe. Een meisje liep naar me toe. "'We zijn allemaal van het gekkenhuis, maar hebben elkaar nooit gezien" ik glimlachte zwakjes. "Oh..." wist ik uit te brengen.


    Tijd voor koffie.

    Violet Deanna Green

    Een meisje zei oh. Ik wist dat zij Saraih heette en ze gedachten kon lezen en transformeren. 'Waarschijnlijk heb jij het allang gehoord bij de mensen.' Zei ik tegen haar. het werd aardig vol bij het meer. Allemaal waren we op de zelfde momenten ontsnapt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Miya Blake


    "We zijn allemaal van het gekkenhuis, maar hebben elkaar nooit gezien." zegt een meisje. Abrupt draai ik me om en loop naar hen toe.
    'Hoe zijn jullie ontsnapt?' vraag ik voorzichtig terwijl ik een pluk haar achter mijn oren strijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."