• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Nadia Stone

    'Uhm, nee. Laat maar,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Wat jij wilt,' zei ik. Ik keek naar het meer. De wind waaide er over heen en maakte hele kleine golfjes. Ik deed mijn ogen dicht en haalde diep adem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Oh ja, ik kan trouwens ook nog iets anders,' zei ik.

    Nadia Stone

    'Oh ja, ik kan trouwens ook nog iets anders,' zei hij. Ik ademde langzaam uit en keek hem vragend aan. 'Wat dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik grijnsde. Als ik me echt concentreerde kon ik teleporteren naar waar ik wilde.
    Ik concentreerde me en verscheen nu aan de andere kant van haar.
    'Teleporteren dus.'

    Maya
    Ik had een prachtige plank gevonden die ik vast had gemaakt aan twee sterke slierten van de wilg. Nu schommelde ik zachtjes op mijn zelfgemaakte schommel. Ik keek hoe het langzaam donker werd. Langzamerhand begon ik hier en daar vuurvliegjes te zien en voor het eerst in tijden genoot ik weer eens. ik sloot mijn ogen en hoorde een zacht getinkel. Ik vond het fijn in dit bos. Misschien zou ik zelfs nooit meer weg willen.

    [Ik verveel me xD]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:16 ]


    Cookies!

    Nadia Stone

    Opeens was hij weg. 'Teleporteren dus,' hoorde ik aan de andere kant van mij. Geschrokken ging ik achteruit en gaf hem per ongeluk een steek. 'Doe dat nooit weer!' riep ik geschrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [als je je verveeld kun je altijd naar Fateh gaan, hij staat ergens in de schaduw tegen een boom geleund en kijkt naar de open plek]

    [Oke :3]

    Maya
    Zo zat ik nog een poosje tot er ineens weer een wind opstak. Het rare was dat zulke winden altijd alleen bij mij waren. Hij duwde me van de schommel af en fluisterde me weer allerlei dingen in. Het was als een soort geweten. Ik verstond er dit keer niets van en besloot maar naar iemand toe te gaan. Ik zag een jongen tegen een boom leunen en ik liep op hem af. Toen ik bijna naast hem stond zwaaide ik zwakjes.


    Cookies!

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik knikte. Ineens liep het meisje dat blijkbaar niet kon praten ergens anders heen. In haar gedachtes heette ze Maya, en ze had een speciale connectie met de wind. Sierlijk liep ze weg. Eigenlijk hield ik nooit van drukte, en ik had ook geen idee wat ik hier eigenlijk deed. Ik zat liever op een schaduwrijk plekje. Ik excuseerde me en liep ergens heen. De indrukken werden groot, meer dan op een normale dag. Ik zag een grote boom met een groot bladerdek. Ik klom erin, zodat ik de boom goed zou kunnen aanvoelen. Toen ik eindelijk zat, zag ik dat er een jongen onder stond. Tot mijn verbazing liep het meisje dat niet kon praten erheen.


    Tijd voor koffie.

    Chiya Amorina Hoshi
    Sariah ging even weg. Ik ook. Ik had zin om even te spelen.
    Ik liep naar één van de vele bomen en keek het veld rond. Ik zag een paar groepjes. Twee keer een jongen en een meisje, waarvan één bij het meer.
    Ik pakte mijn gitaar uit de tas en begon Green Day te spelen. Het was een elektrische gitaar, en ik had geen versterker. Maar ik heb de gitaar zo bewerkt dat hij wel zo klonk.

    [Ik weet dat dat niet kan, maar hier even wel.]

    Fateh
    Ik stond nog een tijdje tegen de boom geleund. Het schouwspel op het veld was best grappig om te volgen. Het werd al avond en de wind kwam opzetten. Natuurlijk kreeg ik het niet koud, ik had het nooit koud, zo was mijn gaven nu eenmaal. Niet veel later kwam een meisje naar me toe gelopen. Toen ze bij me stond zwaaide ze zwak. Ik glimlachte even en zwaaide terug. Het was niet aan mij besteed om een gesprek te beginnen, vandaar dat ik meestal afgesloten was. Alleen zijn was prettiger, alleen met je eigen gedachten en niemand die je stoort. Ik wist niet wat ik van het meisje moest verwachten dus ik zei maar niets.

    [Eey ook reageren met Mason Randomnes ;D als je wilt ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké oké x'd]

    Mason Jaden Martin
    'Best. Hey, hoe oud ben je eigenlijk?'

    [En hij voelde de steek niet ? ;P]

    Nadia Stone

    'Best. Hey, hoe oud ben je eigenlijk?' zei hij. Ik keek hem aan. '16, en jij ?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    '18. Au, trouwens. Die steek deed pijn.'