• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Midna schreef:
    [Die persoon die Dan speelt is offline, dus we lopen een beetje vast denk ik..]

    Oh lekker dan. Ik heb wel een idee x'd

    Mason Jaden Martin
    Ik had er geen zin in dat hij waarschijnlijk ook in onze "groep" kwam, maargoed.
    'Ikke, ik moet even iets zoeken. Ik ben trouwens Mason,' zei ik tegen de jongen. Ik liep het bos in. Alsof ik hier zomaar ineens een haak tegenkom. Ik struikelde over iets.
    'Godver.. Wacht eens.' Ik struikelde dus over een echte vishaak.

    [haha XD vishaakjes zijn klein daar struikel je niet over XD]

    Serena Scott

    'Ikke, ik moet even iets zoeken. Ik ben trouwens Mason,' zei Mason tegen de jongen. Mason liep het bos in en ik keek hem na. 'Godver.. Wacht eens,' hoorde ik vaag vanuit de bosjes. 'Mason?! Gaat het?!' riep ik. Ik keek weer naar de jongen. 'Wie ben jij eigenlijk?' vroeg ik wantrouwend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lekker Midna, nou heb je jezelf vastgezet. x'd
    Je kan erover struikelen als ze rechtop staan en half in het zand zitten. ;P
    Denk ik. Ik heb nooit gevist dus ik weet het niet XD]

    Mason Jaden Martin
    Ik pakte de haak, een lange tak en het draad. Ik bond het aan de tak en de haak weer aan het draad. Ik liep wat verder en begon te graven. Ik vond na een tijdje wat aas. Ik zuchtte. Ik deed dit vroeger elk weekend met mijn vader, tot ik 9 was. Het duurde altijd eeuwen voor je beet had, maar je moest er blijkbaar ook geduld voor hebben. Ik ging in kleermakerszit zitten op het strand en gooide de draad en haak in het water. Ik zette de tak een beetje in het zand. Ik ging op mijn rug liggen en hield mijn hand voor de zon.

    [Ja, hem negeren is al helemaal zo raar.. & vishaken zijn niet zo heel groot xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Ja, hem negeren is al helemaal zo raar.. & vishaken zijn niet zo heel groot xd]


    Nah whatever xd

    [ben er al!]

    Dan Blake

    'Kunnen jullie een extra paar handen gebruiken?' vraag ik wat ongemakkelijk terwijl ik wat zand wegschop en even de oneindige zee instaar.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Serena Scott

    'Kunnen jullie een extra paar handen gebruiken?' vroeg de jongen. Ik keek hem vragend aan. 'Ik wil eerst weten wie jij bent,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pandora Mitchell

    Dan en de twee anderen waren de jungle in verdwenen en ik stond nog op het strand met Rachel.
    'Wacht, dat waren anderen! Waar wachten we nog op!?' Zei ze.
    'Ja, we zijn niet de enigen!' Zei ik ook en ik kreeg bijna tranen in mijn ogen. 'Misschien hebben wel meer mensen deze crash overleefd!' Zei ik toen ik me ineens bedacht dat ik er belachelijk uit moest zien; mijn haar zat ontploft en ik stond te schreeuwen van geluk op een strand. We snelden de jungle in en volgden de stemmen tot Rachel me tegenhield.
    'Wacht eens even!' Zei ze, en ik stopte. Ze wenkte me en wees. Onze ogen werden groot. Een helderblauwe lichtbol zweefde gewoon in de lucht! Het lek ons wel te hypnotiseren en toen hij weg zweefde volgde we het gewillig, zonder te bedenken dat we nu diep de jungle in renden.

    Ziggo Johnson
    Laura had twee speren geimproviseerd en nu stonden we in de poel te speervissen. Ik had mijn speer al meerdere malen in het water laten komen, maar zonder succes. Laura ging echter beter. Ze keek gefocust naar de vissen, richtte en sloeg toe! Raak.


    Cookies!

    Dan Blake

    'Dan Blake. Ik zat ook in dat vliegtuig.' Zei ik zweverig terwijl ik naar een paar losse onderdelen van het vliegtuig wuivde. Ik vroeg me af waar Aria was.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Serena Scott

    'Dan Blake. Ik zat ook in dat vliegtuig,' zei hij zweverig. Was het goed als ik hem niet vertrouwde? Mooi. Ik keek hem vragend aan. 'Eh, Serena,' zei ik dan maar. Hij wuifde ergens heen. Ik volgde het en het viel me nu pas op dat er losse onderdelen lagen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan Blake

    Ik glimlachtte rustig. Volgens mij vertrouwde ze mij niet.
    Even raakte ik in gedachten verzonken.
    'Dus, wat was jullie eerste stap?' vroeg ik terwijl ik haar aankeek.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Serena Scott

    'Dus, wat was jullie eerste stap?' vroeg hij. Ik keek hem aan. Meende hij dat nou? 'Eerste stap? Één van de eerste stappen die ik deed. Opstaan om vervolgens weer om te donderen,' zei ik zo serieus mogelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan Blake


    Ik keek haar vervreemd aan. 'Ik bedoelde een onderkomen bouwen, eten zoeken, een vuur opzetten, dat soort dingen.'
    Even gluurde ik naar de onderdelen van het vliegtuig. Er zaten best veel bruikbare materialen tussen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Serena Scott

    'Ik bedoelde een onderkomen bouwen, eten zoeken, een vuur opzetten, dat soort dingen,' zei hij. Was hij ook nog blind? 'Kijk eventjes om je heen,' zei ik. 'Daar staat onze hut, hier onze kampvuur en Mason is net weg voor eten,' ging ik verder. Terwijl ik de dingen aanwees.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, moest met mijn moeder mee naar de masseur. Bekeuring er bovenop, avond kan niet meer stuk :"P]

    Mason Jaden Martin
    Nog steeds niets. Het werd langzaam donker. Opeens zat ik het uiteinde van de tak bewegen. Ik sprong op en begon te trekken. Na een gevecht van vijf minuten had ik een vis van ruim een anderhalve meter. Ik had vroeger geluk als ik een vis had van tien centimeter. Maar ja, thuis waren ook geen zeeën met haaien en vissen van drie meter. Ik ging weer verder en ving nog wat kleine.
    Dit is wel meer dan zat, dacht ik.
    Ik pakte ze bij de staart en liep terug.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 20:40 ]