• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Er verschijnt een grijns op haar gezicht.
    "Goed idee," zegt ze waarop ze op haar tenen gaat staan om me een kus te geven. Ik til haar op en zet haar neer op het bed. Met één knie naast haar lichaam steun ik op het bed. Ik kus haar nog een keer en fluister dan,
    "Mooi zo, ik heb een idee, wacht hier."
    Met een grijns laat ik haar achter. Snel loop ik naar mijn kamer waar ik de lakens van mijn bed sleur en wat kussen onder mijn armen neem. Ik draag alles naar beneden, naar de woonkamer. Ik leg ze voor de open haard waar ik een paar houtblokken opgooi en vuur maak. Dan loop ik naar de keuken en neem een kommetje waar ik wat fruit in doe. Ik neem de pot honing en een spuitbuis slagroom. Uit de lade haal ik een propere handdoek. Ik zet alles in de woonkamer onder het salontafel zodat het uit het zicht ligt. Dan ga ik Madeline halen en trek haar naast me neer op de dekens. Ondertussen geeft de haard een heerlijke warmte af. Heel teder druk ik mijn lippen op die van Maddie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Ik hou ook van jullie. Allebei."
    Ik grinnik wanneer ik haar maag hoor grommen. Het klinkt heel grappig omdat mijn hoofd nog steeds op haar buik ligt.
    "Anders moet je toch naar de winkel gaan. Ik heb toch wel een beetje honger," zegt ze stil.
    Ik spring recht en loop de badkamer in.
    "Wat wil je dan?" roep ik terwijl ik de douche al laat lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Mee douchen!" roep ik lachend.
    Ik denk even na.
    "Verras me maar met je kookkunsten."
    Ik sta op en neem zijn shirt van gisteren van de stoel, doe het aan en ga in het deurgat van de badkamer staan met mijn armen over elkaar heen geslagen, en een glimlach op mijn gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Mooi zo, ik heb een idee, wacht hier." Ik blijf braafjes op het bad zitten en wacht af. Ik was moe van alles wat er gebeurt was. Dan komt Irial terug en trekt me mee. Zachtjes gaan we op een deken liggen die voor de openhaard ligt. Hij geeft me een teder kusje op mijn lippen. Ik streel met mijn vingers zijn gezicht zachtjes. Eigenlijk was Irial wel romantisch.

    Atreyu

    "Mee douchen!" hoor ik haar roepen. Ik moet lachen en schud mijn hoofd.
    "Verras me maar met je kookkunsten," zegt ze dan. Ik wil net onder de douchte stappen wanneer ze tegen de deurpost komt leunen. Ik grinnik wanneer ik zie dat ze mijn t-shirt aan heeft.
    "Als je zo onder de douche komt is mijn shirt ook meteen gewassen," grinnik ik.

    Irial

    Ik voel haar vingers over mijn gezicht gaan en glimlach zachtjes. Ik leun wat meer naar haar toe zodat ik de handdoek kan nemen. Voorzichtig bind ik hem voor Madeline's ogen, als een blinddoek.
    "Rustig maar, ik ga niks gemeens doen," fluister ik met een glimlach in haar oor. Dan kus ik haar nog een keer terwijl ik een aardbei neem. Als ze eten niet leuk vindt, dan kan ik wel een paar manieren verzinnen om het aantrekkelijker te maken.
    "Doe je mond open," fluister ik met een diepe stem. Ik grinnik even en zeg dan, "Ik ga er niks vies in stoppen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Als je zo onder de douche komt is mijn shirt ook meteen gewassen."
    Ik grinnik en laat mijn armen weer naast mijn lichaam hangen.
    "Ja, dan zal het weer uitmoeten he..."
    Ik draai me grijnzend om, zodat ik met mijn rug naar hem toe sta, en trek zo traag mogelijk het shirt uit.
    "Nu goed?"
    Ik draai me nog steeds niet om.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Tot mijn verbazing word er een blinddoek voor mijn ogen gedaan. Voor ik wat kan zeggen is Irial me al voor. "Rustig maar, ik ga niks gemeens doen," Ik glimlach even en wacht af. "Doe je mond open, Ik ga er niks vies in stoppen." Ik zucht en open mijn mond een beetje. 'Wat ga je doen?' Weet ik nog net te zeggen voor er iets in word gedaan. Dan herken ik de smaak. Ik kauw en slik het door. 'Aardbei?' Momepl ik lachend.

    Atreyu

    Ik ben net onder de douche gestapt wanneer ik haar hoor zeggen,
    "ja, dan zal het weer uitmoeten he."
    Ik kijk achter de glazen wand vandaan en zie hoe ze zich omdraait en het shirt uitdoet.
    "Nu goed?" vraagt ze dan.
    Ik grinnik.
    "De douche is deze kant uit," zeg ik lachend.

    Irial

    "Wat ga je doen?" vraagt ze dan.
    Ik antwoord er niet op en stop het fruit in haar mond. Wanneer ze ze begint te kauwen kijk ik haar glimlachend aan.
    "Aardbei?" mompelt ze lachend na de vrucht doorgeslikt te hebben. Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare en lik er even aan. Zodra haar mond open is stop ik er voorzichtig een druifje in terwijl ik met mijn andere hand de hare zoek om mijn vingers erin te verstrengelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij antwoord niet maar kust me zachtjes. Opnieuw word er iets in mijn mond gedaan dat ik herken als een druif. Zijn hand komt bij de mijne en onze vingers haken in elkaar. 'Waarom doe je dit?' Ik glimlach en wacht nieuwsgierig op antwoord.

    Fedea

    Ik rol lachend mijn ogen. Mannen. Subtiel zijn ze toch nooit. Ik grinnik even en stap bij hem in de douche.
    "Hallo daar," zeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Waarom doe je dit?" vraagt ze met een glimlach.
    Ik breng mijn gezicht opnieuw dichter bij het hare en kus haar nog een keer, heel traag en vol passie.
    "Maakt het uit?" fluister ik met een glimlach terwijl ik met mijn vrije hand de pot honing open doe. Ik doop mijn vinger er in en smeer wat van het goedje op haar lippen.
    "Het hoeft niet altijd vanille te zijn," zeg ik met een grijns, hoewel ze dat niet kan zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Hallo daar," zegt ze wanneer ze bij me onder de douche komt.
    Zachtjes duw ik haar tegen de muur en zet mijn armen aan weerskanten van haar lichaam zodat ze ingesloten staat.
    "Hey," zeg ik glimlachend voor ik mijn lippen op die van haar druk. Ik trek haar tegen me aan en doe een stap achteruit zodat we onder het water komen te staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Maakt het uit?" Ik schud mijn hoofd. Voor ik opnieuw iets kan zeggen word er iets over mijn lippen gesmeerd. Het plakt en is behoorlijk zoet. "Het hoeft niet altijd vanille te zijn," Er valt een druppel op mijn kin die ik er met mijn vinger van af haal. 'Dit plakt.' Murmel ik tegen.


    [Ik kan niet meer met Moose.. Kan ik hem laten vallen? Hij doet echt niets
    -_-]

    Fedea

    Ik grinnik en beantwoord zacht zijn kus. Ik word mee onder het water getrokken en ik voel het warme water over mijn lichaam stromen. Ik sluit mijn ogen en voel me helemaal ontspannen. Ik open langzaam mijn ogen en druk zachte kusjes op zijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Dat plakt," moppert ze.
    "Ik help wel even," zegt ik lachend. Ik druk voor de zoveelste keer mijn lippen op de hare en lik het laatste beetje honing van haar lippen af.
    "Zo beter?" fluister ik tegen haar lippen aan.
    Heel traag duw ik haar achterover, zodat ze met haar hoofd op één van de kussens terecht komt. Ik ga boven haar hangen en kus haar nog een keer. Dan neem ik de bus slagroom en schud er een keer mee terwijl ik traag haar t-shirt omhoog duw.
    "Mijn beurt," zeg ik met een duister lachje. Ik spuit wat slagroom op haar buik en haal die weer weg met een kusje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.