• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Wanneer ik bij je ben, alleen, voel ik me perfect," zegt ze zacht.
    "Voel jij je wel goed?" vraagt ze plagerig.
    Ik por haar in haar zij terwijl ik haar gespeeld boos aankijk. Lang hou ik het niet vol voor ik begin te lachen.
    Zacht druk ik mijn lippen weer tegen de hare.

    Irial

    "Ik weet niets," zegt ze schouderophalend. "Heb jij iets."
    "We kunnen hier nog even slapen, praten, een film kijken. We kunnen..." zeg ik terwijl ik subtiel de slagroomspuit achter mijn rug hou. Ik haal hem tevoorschijn en spuit een toefje op haar mond dat ik meteen weer weg kus.
    Ik maak de rest van mijn zin niet meer af en laat het aan haar verbeelding over.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en beantwoord liefdevol en passioneel tegelijk zijn kus. Ik schuur zachtjes met mijn lichaam tegen het zijne aan. Voorzichtig glijdt mijn vinger langs zijn hals, en tekent enkele cirkeltjes om de zuigplek die ik er gisteren heb neergezet. Ik baan me een weg langs zijn hals, en zet nog een zuigzoen, maar iets lager, zodat het minder opvalt.
    "Wat een prachtexemplaar."
    Ik grinnik zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    ‘Mevrouw, als u stopt met zeuren betaal ik u die schoenen wel terug. Sommige mensen heben niet veel tijd meer,’ zegt Cam na een tijdje. Licht geschrokken keek ik haar even aan terwijl de brouw boos wegliep. Voor een ander zou het waarschijnlijk klinken alsof we gewoon haast hadden maar ik wist wel beter. Nadat ik mijn schoenen had afgerekend en Cam ook klaar was keek ik haar even bezorgd aan. ‘Gaat het?’ vroeg ik haar voorzichtig.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik lach nadat hij de slagroom weg gekust heeft. 'Hmm slapen, praten en film kijken klinkt nou niet zó leuk.' Ik trek opnieuw mijn denk gezicht. 'Nog een ander idee?' Hij ligt op zijn rug. Ik leg zachtjes mijn hoofd op zijn buik en gebruik hem als een kussen terwijl ik naar boven staar.

    Atreyu

    Wanneer ze haar lichaam tegen het mijne schuurt heb ik al helemaal geen zin meer om haar tegen te houden. Ik haal mijn handen door haar haren wanneer ze een een zuigzoen in mijn hals zet.
    "Wat een prachtexemplaar," grinnikt ze.
    "Normaal zou ik zeggen dat je heel bescheiden bent, maar nu kan het me niet schelen," fluister ik terwijl ik mijn hand onder badjas die ze aanheeft laat glijden. Ik baan me een weg tot tussen haar benen en hou daar abrupt halt. Grijnzend kijk ik haar aan.

    Irial

    Ze is zo mooi wanneer ze lacht, mijn Madeline.
    "Hmm, slapen, praten en een film kijken klinkt nou niet zó leuk. Nog een ander idee. Ze legt haar hoofd op mijn buik en staart naar het plafond.
    Ik leg één vinger op haar wang en laat die langs haar hals naar beneden glijden. Op haar borsten schrijf ik onzichtbaar een paar keer mijn naam. Dan laat ik mijn vinger verder glijden tot haar navel waar ik enkele cirkeltjes rond maak. Verder kan ik jammergenoeg niet reiken.
    "Oh ja, een heel ander idee," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik laat langzaam de badjas van mijn schouders glijden, en ik doe het touw om mijn middel los, zodat ik er eigenlijk op lig. Ik beantwoord zijn grijnzende blik met een speelse en wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    "Try me," fluister ik hees.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Gaat het wel?" vraagt Melody wanneer ik ook afgerekend heb.
    "Ja, ik dacht even niet na," zeg ik met een melancholisch glimlachje. Ik zucht even en schud het van me af. "What's next?" vraag ik zo vrolijk mogelijk. Ik weet nu al dat ik straks meer zakken zal hebben dan ik alleen kan dragen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Zijn vingers strelen mijn lichaam, van mijn wang naar mijn nek, door naar mijn bos en dan naar mijn buik. "Oh ja, een heel ander idee," Ik lach en kijk op naar zijn gezicht. 'Is dat alles waar jongens aan denken?' Grijns ik en kus zijn wang zachtjes.

    Melody

    Ik werp nog eenmaal een onderzoekende blik op haar maar laat het dan rusten. ‘What’s next?’ vraagt ze terwijl we naar buiten lopen. ‘Op naar de kleding winkels!’ roep ik en dit keer haak ik mijn arm in de hare. De kleding winkel was maar een paar winkels verder dus lang lopen was het niet. Bij de winkel aangekomen bleken ze uitverkoop te hebben waarop ik een glunderende blik naar Cam wierp. ‘Dat wordt shoppen, en niet z’n beetje ook!’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ongegeneerd laat ik mijn ogen over haar lichaam glijden terwijl ze de badjas uitdoet. Ze wiebelt even met haar wenkbrauwen, ik moet even lachen.
    "Try me," fluistert ze hees.
    "Omdat je zo aandringt," fluister ik glimlachend terug.
    Voor ze kan antwoorden druk ik mijn lippen op de hare en laat een vinger bij haar binnen glijden.

    Irial

    "Is dat alles waar jongens aan denken?" vraagt ze lachend waarop ze mijn wang kust. Ik laat mijn vingers rond haar lippen gaan.
    "Nee, helemaal niet," zeg ik eerlijk met een glimlachje. "Maar wel als er een ongelooflijk mooi en lief, aantrekkelijk meisje net slagroom van hun buik gelikt heeft," voeg ik er zachtjes aan toe. Ik kijk haar even in de ogen.

    Camargue

    "Op naar de kledingwinkels!" roept Melody terwijl ze dit keer arm in de mijne haakt. Ik zie Melody's ogen open gaan wanneer ze merkt dat het uitverkoop is en met een enorme lach zegt,
    "Dat wordt shoppen, en niet zo'n beetje ook."
    Samen kijken we in een paar rekken en passen om de beurten wat we leuk vinden. De lingeriesetjes die ik uitgekozen heb, show ik maar niet.
    Ik kijk lachend naar de berg kleren die Melody in haar handen heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik leg mijn handdoek op het droogrek nadat ik mijn haar heb droog gemaakt.
    Ik neem wat gell en begin het een beetje bij te werken tot het er toonbaaruit ziet. Ik spuit nog een luchtje op en verlaat dan de badkamer om naar buiten te gaan.

    Madeline

    "Nee, helemaal niet," zegt hij oprecht met een glimlachje. "Maar wel als er een ongelooflijk mooi en lief, aantrekkelijk meisje net slagroom van hun buik gelikt heeft," Ik lach zachtjes en kijk even weg. Als uit een reflex neem ik zijn hand vast en vlecht mijn vingers door die van hem.

    Fedea

    Ik trek hem zachtjes tegen me aan, en ik til mijn heupen iets op wanneer hij zijn vinger bij me naar binnen brengt. Ik besef nu pas hoe opgewonden ik ben geworden van die douche. Ik beantwoord teder zijn kus en sluit genietend mijn ogen. Uiteraard gun ik hem zijn pleziertje ook, dus ik leg mijn hand op zijn penis, waarna ik mijn vingers plagend cirkeltjes op zijn dijen laat tekenen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Broeken, rokjes, truitjes, shirtjes, leggings… Ik weet niet wat ik allemaal in mijn handen had maar het zag er leuk uit dus nam ik het mee. Als ik me even omdraai naar Cam zie ik haar lachend naar me kijken. ‘I love sale, echt waar,’ lachte ik en neusde weer even tussen de rekken maar vond niks meer wat naar mijn smaak was. ‘Ik denk dat ik genoeg heb,’ grinnikte ik weer en liep naar haar toe. ‘En jij?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze neemt mijn hand vast en verstrengelt haar vingers met de mijne. Ik zucht even. En laat mijn vrije hand over mijn borstkas glijden, over de littekens.
    "Ik ben nog nooit zo snel op mijn gemak geweest bij iemand," geef ik rustig toe. Ik blijf naar haar gezicht kijken om haar reactie te zien. Ondertussen laat ik de hand vanop mijn borstkas door haar haar glijden.

    Atreyu

    Ik grinnik even wanneer ik voel hoe nat ze is.
    "Had je het nodig, liefje?" vraag ik lachend.
    Ondertussen drukt ze haar lippen weer op de mijne terwijl ze haar hand op mijn penis legt en daarna plagende cirkeltjes op mijn dijen tekent.
    De reactie die ze erop krijgt is duidelijk merkbaar.

    Camargue

    "I love sale, echt waar," lacht Melody waarop ze weer tussen de rekken begint te neuzen. Ik schud lachend mijn hoofd. Al snel staat ze weer bij me.
    "Ik denk dat ik genoeg heb," grinnikt ze. "En jij?"
    "Ik geloof het wel, ja," zeg ik lachend.
    We lopen opnieuw naar de kassa en ik grinnik wanneer ik merk hoeveel ons pak kleren in volume scheelt.
    "Even iets drinken voor we verder gaan?" vraag ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik voel hoe ik rood word en zachtjes knik. Een zachte kreun ontsnapt mijn lippen, en ik grijns wanneer ik zijn erectie voel. Ik breng mijn hand langzaam erheen, en begin hem zachtjes af te trekken. Als mensen eens wisten wat we hier op deze bank aan het uitspoken waren, zouden ze hier nooit meer binnen durven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.