• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Wanneer hij op een knie zakt begin ik zacht te giechelen. "Wil je me de eer doen vanavond met me uit eten te gaan?" Hij het woord uiteten twijfel ik. Ik had hem dan wel belooft om mijn best te doen maar dat betekende niet dat ik het fijn vond om te eten. Maar door zijn lieve lach en oplichtende ogen kan ik gewoon geen nee zeggen. Ik glimlach. 'Ja.' Antwoord ik en trek hem omhoog zodat ik hem kan omhelzen.

    Atreyu

    "Oh mijn go-auw!" zegt Fedea terwijl ze naar haar buik grijpt.
    In een fractie van een seconde zit ik bij haar met mijn hand op de hare.
    "Wat is er? Waar doet het pijn? Kan ik helpen?" vraag ik in paniek.
    Ik leg mijn hand op haar voorhoofd.

    Irial

    De twijfel in haar ogen is me niet ontgaan. Toch zegt ze ja.
    Mijn hart maakt een sprongetje wanner ze me omhoog trekt. Ik ga dicht tegen haar aan staan en geniet van haar omhelzing.
    "Het hoeft niet veel te zijn, al is het maar een slaatje," fluister ik geruststellend. "Kleine stapjes. Samen."
    Ik geef haar een kusje op de wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Kleine stapjes. Samen." Ik glimlach. Hij kust mijn wang en ik leg mijn armen in zijn nek en knik. Ik wist niet of ik het moest vertellen. maar besloot dat het misschien wel beter is. 'I-ik wil je iets laten zien maar ik hoop dat je niet boos word.' Mompel ik en kijk hem onzeker aan.

    Fedea

    Ik adem rustig in en uit.
    "Het gaat wel. Vast een lachkramp ofzo."
    Ik glimlach zwakjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "'I-ik wil je iets laten zien maar ik hoop dat je niet boos word," zegt ze half binnensmonds. Ik slik.
    Dat is hetgene dat je tegen iemand zegt wanneer je weet dat die boos zal worden. Ik slik nog een keer.
    "Ik doe mijn best," zeg ik zacht.

    Atreyu

    "Het gaat wel. Vast een lachkramp ofzo."
    Haar glimlach is alles behalve overtuigend.
    "Ben je zeker? Moet ik echt geen dokter bellen?"
    Ik besef zelf wel dat ik helemaal over de rooie ben, maar het gaat om Fedea. Mijn Fedea.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Het gaat. Ik ben heel zeker."
    Ik voel de steek wegtrekken, en ik neem zijn hand vast.
    "Dank je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik laat me opgelucht achterover vallen en sla mijn hand tegen mijn voorhoofd.
    "Straks roep ik nog donder zodra je een scheet laat," lach ik om mijn eigen bezorgdheid. Dit is nieuw voor ons beiden, dan zijn zulke dingen normaal toch?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik doe mijn best," Ik knik. Ik neem zijn hand vast en trek hem mee naar de logeer kamer waar mijn spullen staan. Daar loop ik hem los en loop naar mijn tas. 'Ik weet niet of je ooit gehoord hebt over.. Thinspiration?' Ik kijk hem niet aan maar haal mijn plakboek uit mijn tas. 'Maar dit is mijn thinspiration.' Ik gooi het boek op bed en kijk er naar.

    Fedea

    Ik barst in lachen uit.
    "Trey toch."
    Ik ga naast hem liggen en grinnik zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Zodra Cam gillend op de grond valt trekt ze me nog vlug mee. Dan zet ze haar vingers in mijn zij en begint me te kietelen. 'Aandacht genoeg?' vraagt ze lachend waarop ik half knik en probeer haar handen weg te duwen. 'Nhiet, kie-tu-lun,' lach ik terwijl ik bij haar weg probeer te kruipen.

    [Oeps, had er blijkbaar helemaal overheen gelezen :'D ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 23:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Ik weet niet of je ooit gehoord hebt over.. Thinspiration?" zegt ze terwijl ze een boek tevoorschijn haalt. Ik ken het inderdaad niet, maar heb een donkerbruin vermoeden wat het zou kunnen betekenen.
    "Maar dit is mijn thinspiration," gaat ze verder terwijl ze het boek op bed gooit. Met opgetrokken neus sta ik er naar te kijken.
    "Maddie, niks persoonlijks, maar als daar instaat wat ik denk dat er instaat, dan hoef ik het niet te zien."
    Ik probeer rustig te blijven en blijf staan om te vermijden dat ik het ding gewoon in de fik steek of het door het raam gooi.
    "Sorry," zeg ik oprecht.

    Camargue

    "Nhiet, kie-tu-lun," lacht Melody terwijl ze mijn handen probeert weg te duwen en probeer te ontsnappen. Ik ga nog wat steviger op haar zitten en grijp opnieuw een kussen dat ik op haar hoofd sla. Ik laat het liggen en sta op.
    "Shoptijd!" roep ik lachend uit. "Ik wil eerst nog even andere kleren aandoen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Voordat Cam van plan is van me af te gaan zorgt er nog voor dat ik niet weg kan en slaat nog een keer met een kussen tegen m’n hoofd aan. Lachend probeer ik de kussen af te weren terwijl ze daarna op staat. ‘Shoptijd!’ roept ze lachend. ‘Maar ik wil eerst nog even andere kleren aandoen.’
    Lachend kom ik overeind. ‘Is goed, ik wil me ook nog even vlug omkleden,’ antwoord ik daarna en sta vervolgens op. ‘Kleden we snel om en wachten we op elkaar in de gang?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Maddie, niks persoonlijks, maar als daar instaat wat ik denk dat er instaat, dan hoef ik het niet te zien." "Sorry," zegt hij oprecht. Ik knik. Ik had zijn reactie al verwacht. 'Ik wil niet dat je erin kijkt maar..' Ik aarzel. 'Dat je het weg doet. Als je echt wil dat ik weer, normaal word dan moet dat weg.' Ik wijs naar het boek. Ik was in twee strijd. Ik wilde het boek houden maar toch ook weg doen.

    Fedea

    Ik teken onzichtbare cirkeltjes op zijn borstkas.
    "Hoelaat is het?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Is goed, ik wil me ook nog even vlug omkleden," antwoordt Melody terwijl ze opstaat. "Kleden we snel om en wachten we op elkaar in de gang?"
    Ik knik en laat haar eerst naar buiten wandelen. Ik raap snel nog de kussen op die ik weer netjes op de bank leg. Dan hol ik achter haar aan, ga in mijn appartement de extra sleutel van het zijne halen en doe de deur achter me op slot zoals Liam gevraagd had om terug in mijn appartement te verdwijnen. Ik duik mijn kledingkast in en kies voor een bleke skinny met een loszittend gestreept truitje. Ik doe mijn warme uggs aan en mijn haar in een hoge staart. Ik grijp nog snel mijn sleutels, portefeuille en mobieltje bijeen die ik een tasje kieper en dan wandel ik naar buiten om te wachten op Mel, zoals afgesproken.

    Irial

    "Ik wil niet dat je erin kijkt maar.. dat je het weg doet. Als je echt wil dat ik weer, normaal word dan moet dat weg," zegt ze terwijl ze naar het boek wijst.
    "Je bent normaal," zeg ik met een glimlachje. "Maar ik doe het graag voor je weg. Mag het in de fik?" vraagt ik met vlammetjes in mijn ogen.

    Atreyu

    Nadat Fedea uitgelachen is en iets dichter bij me ligt dan voorheen begint ze cirkeltjes op mijn borstkas te tekenen.
    "Hoe laat is het?" vraagt ze dan.
    Ik kijk op mijn mobiel en zucht.
    "Negen uur, de winkel is open, ik heb geen excuus meer te treuzelen."
    Ik trek een pruillip en kijk haar met grote ogen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.