• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik kijk hem lief aan.
    "Kan je dat niet doen als ik op school ben?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Atreyu

"Kan je dat niet doen als ik op school ben?" vraagt ze lief.
    "Ja maar wat moet je dan deze middag eten? Ik kan niet toveren," zeg ik zacht terwijl ik een hand over haar wang laat gaan.
    Ik had nooit van mezelf gedacht dat ik ooit zo voor iemand zou willen zorgen. Automatisch glijden mijn ogen naar haar buik. Ik doe hetzelfde met mijn hand die op haar wang lag. Over haar wang, langs haar nek, sleutelbeen, over haar borst en ribben, naar haar buik. Ik ga wat lager liggen zodat ik met mijn lippen aan haar navel kan. Zacht geef ik er een kusje op en leg mijn hoofd voorzichtig op haar buik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik kijk hem lachend aan.
    "Ik weet nu al dat je de beste papa ooit wordt," zeg ik zacht.
    Zacht glijdt mijn hand door zijn haren.

Atreyu

"Ik weet nu al dat je de beste papa ooit wordt," zegt ze zacht terwijl haar hand door mijn haren glijdt. Ik sluit mijn ogen en geniet ervan.
    "Ik zal mijn best doen, dat beloof ik je Fé."
    Een zoon, een dochter, zoveel maakt het me niet uit. Een kind van Fedea, dat is wat ik wil. Het is misschien wat vroeger dan gewild, maar het is nu zo en ik rouw er niet om. Hier ga ik het beste van maken. Hier ga ik goed in zijn.

Fedea

Ik kijk hem glimlachend aan en blijf over zijn haren wrijven.
    "Zelfs al doe je niet je best, je bent gewoon te lief."

Melody

Terwijl Cam richting haar appartement gaat, loop ik de mijne in. Op mijn slaapkamer trek ik mijn kastdeuren open en rommel wat tussen mijn kleren. Uiteindelijk vis ik er een blauwe tregging en een zwart shirtje uit, daaronder trek ik een paar korte zwarte laarsjes aan en glip vervolgens nog de badkamer in om een borstel door mijn haren te halen. Onderweg naar buiten haal ik mijn tas van de kapstok af en sluit vervolgens mijn deur af. ‘Zo, ik ben klaar om te gaan,’ zeg ik tegen Cam als ik zie dat ze al op de gang staat te wachten.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Madeline

Mijn ogen worden groot als hij vraagt of het in de fik mocht. Ik slik en kijk naar het boek. Jaren was het mijn bijbel geweest en soms belangelrijker dan sommige mensen. Ik haar diep adem. 'Je mag ermee doen wat je wilt' Ik
    vecht tegen de opkomemde trannen en overhandig hem dan het boek.

Liam

De wind waait hard en zorgt ervoor dat het rennen nog iets zwaarder word. Ik pak de I-pod uit mijn zak om een ander nummer op te zetten. Er zijn niet veel mensen buiten wat me totaal niet stoort.

Atreyu

"Zelfs al doe je niet je best, je bent gewoon te lief."
    Ik haal zo goed als mogelijk mijn schouders op.
    "Dat is niet moeilijk als jij in de buurt bent."
    Ik neem een stuk van het deken en sla het over me heen. Ik haal diep adem en geniet van het moment.

Camargue

"Zo, ik ben klaar om te gaan," zegt Melody terwijl ze zich naar me omdraait. Ik glimlach en haak mijn arm in de hare.
    "Schoenen, jurkjes, make-up? Waar beginnen we?"
    Ik heb er zoveel zin in dat ik op en neer zou willen springen dus wandel maar snel naar buiten waarbij ik Melody half meesleur.

Irial

Ik zie haar naar het boek kijken en merk dat ze het moeilijk heeft.
    "Je mag er mee doen wat je wilt," zegt ze terwijl ze het boek in mijn handen stopt. Ze ziet er niet gelukkig uit.
    "Weet je wat," zeg ik terwijl ik een hand op haar wang leg. "Ik leg het wel even op een hoge kast waar je niet aan kunt tot je klaar bent om er helemaal afscheid van te nemen."
    Ik glimlach geruststellend.

Madeline

Ik knik opgelucht. 'Waarom weet je altijd precies wat ik denk?' Zeg ik met een lachje terwijl ik hem aan kijk. Ik neem zijn hand vast en trek hem dichter naar me toe. Ik had behoefte aan zijn omhelzing. Hij maakte me rustig door alleen maar zijn armen rond me te slaan en in combinatie met zijj hartslag was het helemaal perfect.

Irial

"Waarom weet je altijd precies wat ik denk?" zegt ze met een lachje.
    Ze neemt haar hand in de mijne en trekt me dichter naar zich toe. Ik trek haar volledig tegen me aan en streel door haar haren.
    "Doe ik dat?" vraag ik terwijl ik haar geamuseerd aankijk.
    Ik druk een kusje op haar neus, en dan eentje op haar voorhoofd en dan een heleboel op haar wangen.

Madeline

Ik giechel. 'Ja dat doe je.' Ik leg maar gezicht in zijn nek en kus die zachtjes. Hij was lekker warm en omdat ik het koud had was dat er prettig. Even sloot ik mijn ogen en keek toen naar hem op om op mijn beurt zijn wang te kussen.

Fedea

Ik glimlach en voel me vanbinnen weer warm worden.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    Het is nog nooit zo gemakkelijk geweest dat te zeggen.

Irial

Ze giechelt weer zo vertederend.
    "Ja dat doe je."
    Ik voel haar lippen in mijn hals en ril even. Vervolgens kust me op mijn wang. Ik draai mijn hoofd zodat mijn lippen tegen de hare aankomen.
    "Spijbelen?" fluister ik met een schuin lachje.

Atreyu

"Ik hou van je," zegt ze zacht. Ik glimlach.
    "Ik hou van je," herhaal ik haar woorden. De warmte maakt me loom en ik merk nu pas dat ik niet uitgeslapen ben na een korte nacht. Ik neem een van haar handen vast en verstrengel mijn vingers met die van haar.
    "Van jullie," verbeter ik mezelf.

Madeline

Zijn lippen raken die van mij en ik glimlach er zachtjes tegen aan.
    "Spijbelen?" fluisterd hij. Ik grijns. 'Goed idee.' Ik ga op mijn tenen
    staan om opnieuw zijn lippen te kunnen kussen. Ik had eigenlijk nog nooit gespijbeld maar ik nam aan dat er voor alles een eerste keer moest zijn
    en ik had nu echt geen zin om naar school te gaan.

Fedea

Ik zucht vertederd en leg mijn andere hand op onze verstrengelde handen.
    "Ik hou ook van jullie. Allebei."
    Ik voel mijn maag zachtjes grommen.
    "Anders moet je toch naar de winkel gaan. Ik heb toch wel een beetje honger," zeg ik zacht.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 14:03 ]