• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [thanks;3]


    Fedea

    Ik giechel zachtjes en sluit mijn ogen wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt. Als er iets is waar ik verslaafd aan ben, zijn het zijn heerlijke kussen. Ik neem zijn gezocht in mijn handen, en druk mijn lichaam nog wat dichter tegen het zijne. In no-time voel ik me weer opgewonden. Die jongen beseft waarschijnlijk niet eens hoe gek ik van hem word.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Haar hand rust op mijn buik en mijn hart begint zo hard te slaan dat ik vrees dat het uit mijn borstkas zal springen.
    Ik bijt zachtjes op haar onderlip en zet dan mijn lippen op haar wang, op haar kaaklijn en in haar hals om ze uiteindelijk naar haar oren te brengen.
    "You are perfect to me," zing ik nog een keer zachtjes.

    Atreyu

    Ze neemt mijn gezicht in haar handen en drukt haar lijf tegen het mijne aan. Ik grinnik even.
    "Nymfo," fluister ik lachend in haar oor.
    Ik trek haar tegen me aan en rol op mijn rug zodat ze bovenop me ligt. Ik wrijf over haar rug en kus haar zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Irial zijn lippen komen bij mijn oor. "You are perfect to me,"
    Hij zingt/zegt het half. Ik glimlach vertederd. 'You are too sweet.'
    Fluister ik terug in zijn oor. 'Maar je blijft leuk.' Voeg ik eraan
    toe en bijt dan zacht op zijn oor.

    [Even eten ben zo terug!]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:41 ]

    Fedea

    "Nymfo," fluistert hij, en ik hoor de geamuseerdheid in zijn stem.
    Ik por zachtjes zijn buik.
    "He, dat is jouw schuld, hoor."
    Ik grinnik en kom boven hem te hangen. Ik lig op hem en kijk hem speels aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "You are too sweet. Maar je blijft leuk," fluistert ze in mijn oor om er dan haar tanden in te zetten.
    Ik laat mijn hand over haar lichaam glijden en eindig op haar bovebeen. Ik trek het wat omhoog, langs mijn lichaam. Uit eerdere ervaring weet ik dat het zo prettiger is voor meisjes. Ik kus haar volle lippen vol overgave.

    Atreyu

    "He, dat is jouw schuld, hoor," grinnikt ze.
    Ze komt op me liggen en kijkt me speels aan. Ik doe alsof ik naar haar bijt en glimlach dan even.
    "Tja, als je het poesje bij de melk zet..." grijns ik.
    Ik geef een kusje op haar neus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel zachtjes wanneer hij een kus op mijn neus drukt.
    "En welk poesje bedoel je dan, specifiek?" vraag ik zacht en wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik kijk glimlachend in zijn ogen en bijt op mijn lip terwijl mijn blik afdwaalt naar zijn lippen. Ik slik even en laat mijn vingers over de vorm van zijn mond glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Zijn hand gaat over mijn lichaam en hij trekt mijn bovenbeen omhoog langs
    zijn lichaam. Het voelt prettiger en ik ben blij dat hij dit zonder
    woorden voorstelde. Onze lippen laten elkaar even los en ik kijk hem aan.
    Zijn ademhaling is sneller en ik gimlach naar hem.

    Atreyu

    "En welk poesje bedoel je dan, specifiek?" vraagt ze terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. Ze is zo sexy wanneer ze op haar lip bijt. Ik zie haar naar me staren en voel mijn hele lichaam tintelen. Dan laat ze haar vingers over mijn mond glijden. Ik neem haar hand vast en geef er een kusje op.
    "Het spreekwoordelijke poesje," zeg ik met een glimlach. "Maar volgens mij heb jij betere ideeën."

    Irial

    Ze stopt het kussen even en glimlacht naar me. Ik kijk haar even aan. Ze lijkt er zo rustig onder te blijven.
    "Is er iets dat ik kan doen om jou te laten genieten?" fluister ik plots onzeker in haar oor.
    Terwijl ik op antwoord wacht zet ik mijn lippen in haar hals en plaats er zachte kusjes om er af en toe even in te bijten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Het spreekwoordelijke poesje, maar volgens mij heb jij betere ideeën."
    Ik grinnik speels.
    "Misschien."
    Ik druk mijn lippen plagend en amper rakend op de zijne.
    "Wie weet," fluister ik speels tegen zijn mond en bijt zachtjes op zijn bovenlip terwijl ik in zijn ogen kijk. Er verschijnt een grijns om mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Is er iets dat ik kan doen om jou te laten genieten?" Ik glimlach.
    Hij was weer lief aan het doen. 'Denkje dat ik dit niet leuk vind?'
    Ik duw mijn heupen dichter naar hem toe en haal diep adem. Dan leg
    ik mijn armen weer in zijn nek op zijn lippen terug naar die van mij
    te duwen.

    Atreyu

    "Misschien," zegt ze voor ze haar lippen heel licht tegen de mijne aanhoudt. "Wie weet," fluistert ze met een speelse blik. Dan bijt ze in mijn bovenlip terwijl ze me in de ogen kijkt. Ik voel opnieuw beweging komen in mijn zaakje.
    Aan wiens kant sta jij eigenlijk?
    Ik zuig zacht op haar onderlip terwijl ik mijn lichaam tegen dat van haar aanduw.

    Irial

    "Denk je dat ik dit niet leuk vind?" vraagt ze terwijl ze haar heupen wat omhoogduwt en diep adem haalt. Ik voel haar armen om mijn hals glijden en laat haar mijn gezicht naar het hare trekken. Ik geef haar kleine kusjes en grijns dan tegen haar lippen aan.
    "Vertel jij het maar," fluister ik met een schuin lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grijns licht wanneer ik zijn jongeheer voel meewerken.
    "Oeh, twee tegen een. Voel je je nu niet in de minderheid?" vraag ik gespeeld bezorgd.
    Ik glimlach en druk mijn lippen teder op de zijne. Ik voel zijn lichaam tegen het mijne drukken, en draai eens speels met mijn heupen terwijl mijn lippen zich een weg banen naar zijn hals, naar onder zijn oor. Ik bijt zachtjes op zijn oorlel en kus hem weer op de lippen.
    "Wie is er nu een nymfo?" vraag ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Vertel jij het maar," Fluisterd hij met een schuin lachje.
    Ik rol met mijn ogen naar hem. 'Ja ik vind dit leuk.' Zeg ik
    eerlijk en leg een hand op zijn rug, mijn andere hand gaat door
    zijn geweldige haar. Als ik iets leuk aan hem vond was het zijn
    haar, zijn ogen of eigenlijk gewoon alles aan hem. Ik glimlach
    bij die gedachten.

    Atreyu

    "Oeh, twee tegen een. Voel je je nu niet in de minderheid?" vraagt ze vals bezorgd. Ik knijp even in haar kont. Dan voel ik haar lippen op de mijne. Ze maakt me gek door haar lichaam tegen het mijne aan te duwen en me overal te kussen.
    "Wie is er nu een nymfo?" grijnst ze.
    "He, dat is jouw schuld hoor," herhaal ik op haar toontje.
    Ik laat mijn vingertoppen over haar rug gaan.

    Irial

    "Ja, ik vind dit leuk."
    Normaal kan ik het niet hebben als er iemand aan mijn haar prutst, maar bij Madeline voelt het zo heerlijk. Ik ga iets sneller en zet mijn lippen opnieuw in haar hals. Zachtjes zuig ik het bloed onder haar huid naar het oppervlak. Ondertussen laat ik mijn hand zacht over haar borst gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes.
    "Dat excuus is al eens gebruikt, je zal een nieuwe moeten zoeken."
    Ik steun op mijn armen, naast zijn hoofd en kijk hem speels aan terwijl ik boven hem hand. Langzaam laat ik me door mijn armen buigen en druk mijn lippen net niet op de zijne.
    "Wat jammer nou," zucht ik plagerig.
    Ik laat mijn vinger even speels bij me naar binnen glijden, en teken dan cirkeltjes rond zijn eikel.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.