• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Ik leef voor jou, Trey, en ik zou het niet anders willen."
    Omdat ik toch al bloos doe ik er nog een serieus schepje bovenop. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en draai mijn hoofd weg.
    "Hih!" zeg ik met een hoog stemmetje terwijl ik tussen mijn vingers kijk.
    Ik leg mijn hoofd op haar schouder en knipper met mijn wimpers.

    Camargue

    Melody kijkt even rond en richt zich dan weer tot mij.
    "Ik twijfel..laarzen, pumps of een paar leuke platte schoenen?"
    "Als je twijfelt, neem dan gewoon van elk een p-"
    Mijn mond valt open wanneer ik een prachtig paar okergele enkellaarsjes zie staan. Ik ren erheen en neem ze in mijn handen. Hoopvol draai ik ze om zodat ik de maat op de zool kan zien.
    36! Yes, van mij!
    Ik neem de moeite niet naar de prijs te kijken, ik kan het hoe dan ook betalen. Met een brede glimlach wandel ik weer naar Melody.
    "Jij al iets gezien?"

    Irial

    "Jij maakt eten bijna leuk," zegt ze met een glimlach.
    Ik lach breed naar haar. Bijna leuk, dat is een stapje dichter naar leuk en een stapje verder van een hekel aan hebben. Ik kus haar nog een keer.
    "Kom maar op dan met die slagroom," zeg ik grijnzend.
    Ik bijt nog even op mijn piercing.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik wanneer hij bloost en begint te giechelen.
    "Wat krijg jij nu?" vraag ik lachend.
    Dan kijkt hij me knipperend met zijn ogen aan, en ik bijt op mijn lip om niet te hard te lachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Kom maar op dan met die slagroom," Ik grijns net als hij en richt de spuitbus als een pistool op hem. 'Shirt uit.' Lach ik. Als zijn shirt uit is laat ik hem liggen op de deken en spuit dat slagroom om zijn buik en borskas. Ik doe de dop weer op de spuitbus en zet die weg. Vervolgens begin ik de slagroom van hem af te likken.

    Liam

    Ik stop met rennen als ik merk dat ik bij het strand ben uitgekomen. Ik frons. Ik had niet verwacht dat ik zo ver al was. Ik haal de dopjes uit mijn oren en blijf staan. Mijn hartslag is wat hoger net als mijn ademhaling dus besluit ik even uit te rusten. Aangezien Cam en Melody waarschijnlijk de hele middag in de stad zijn zou ik staks nog langs de gymzaal gaan om daar verder te trainen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:21 ]

    Melody

    Halverwege haar zin stopte ze en haar mond zakte open. Mijn blik volgde de hare en op dat zelfde moment rende ze naar een paar okergele enkellaarsjes. Ik liep richting een rek toe en keek even of ik iets zag staan. Een paar donkerbruine hoge en lange laarzen viel me plots op. Even controleerde ik de maat en toen deze bleek te kloppen glimlachte ik tevreden. Deze gingen met mij mee. ‘Jij al iets gezien?’ vroeg Cam toen ze mijn kant weer op kwam gelopen waarop ik vrolijk de paar laarzen omhoog hield. ‘Deze worden het!’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Wat krijg jij nu?" vraagt Fedea lachend.
    "Ben ik geen schatje?" zeg ik terwijl ik nog steeds met mijn ogen knipper.
    Ik neem een deken en trek het over ons heen terwijl ik wat dichter naar haar toe kruip met een glimlachje op mijn gezicht.

    Irial

    "Shirt uit," zegt ze lachend terwijl ze de spuitbus als een pistool op me richt. Ik doe gewillig wat ze vraagt en ga weer liggen. Ik moet een lachje onderdrukken wanneer ik de koude slagroom op mijn buik en borstkas voel. Zodra ze haar tong op mijn lichaam zet, ril ik van genot. Wanneer ze klaar is rol ik bovenop haar en kus haar. Zachtjes lik ik over haar lippen.

    Camargue

    Melody houdt glimlachend een paar bruine lange laarzen omhoog.
    "Deze worden het!"
    "Mooi," zeg ik met een lachje. "Echt iets voor jou."
    Ik besluit nog even verder te kijken en vind nog een paar schattige pumps met een vrij hoge hak. Perfecte hoogte voor mij, gezien ik zo klein ben.
    Geduldig wacht ik tot Mel ook klaar is om dan te gaan afrekenen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Momenteel vind ik je eng..."
    Ik druk lachend een kus op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Irial rolt bovenop me en kust me. Zachtjes likt hij over mijn lippen
    die ik gewillig open. Mijn handen liggen in zijn nek. Ik besef me
    hoeveel geluk ik heb met een jongen als Irial die me niet veroordeeld.

    Liam


    Ik ben klaar bij de gymzaal en loop teurg naar huis. Daar aangekomen spring ik direct de douche in om me schoon te wassen voor als Camargue en Melody weer terug kwamen. Omdat ik wist dat Cam het leuk vond besloot ik een schoon strak wit shirt te dragen met een simpele jeans en riem die ik combineer met mijn even witte gympen.

    Melody

    Net als Cam kijk ik nog even rond of ik nog een paar leuke schoenen zie staan maar echt leuks vind ik niet meer. ‘Ik hou het hierbij,’ zeg ik daarna tegen Cam. ‘Stond verder niks leuks meer tussen.’
    Daarna liepen we samen naar de kassa om onze schoenen af te rekenen. We moesten even wachten aangezien er voor ons een vrouw moeilijk aan het doen was. Blijkbaar was er iets mis met haar gekochte schoenen maar omdat ze geen bon had mochten deze niet terug gebracht worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Momenteel vind ik je eng..." Toch krijg ik een kusje.
    "Vreemd," zeg ik terwijl ik over mijn kin wrijf. "Bij jou werkt het wel altijd."
    Ik lach en ga op mijn zij liggen zodat ik haar kan aankijken. Ik leg mijn hand op haar wang en draai mijn gezicht naar haar toe. Heel zacht druk ik mijn lippen terug op de hare.

    Irial

    Wanneer ze haar mond een stukje opent laat ik mijn tong naar binnen glijden. Ik speel een klein spelletje met de hare.
    Ik laat mijn handen op en neer over haar bovenlichaam glijden. Het vuur straalt ondertussen een hitte uit die heerlijk brandt op mijn rug. Ik zou nergens liever willen zijn dan hier op dit moment.

    Camargue

    "Ik hou het hierbij," zegt Melody. "Stond verder niks leuks meer tussen."
    Ik moet een lachje inhouden wanneer er een dame vervelend staat te doen omdat ze haar schoenen wil terug brengen zonder bon. Na een tijdje begin ik me er aan te ergeren en tik op haar rug.
    "Mevrouw, als u stopt met zeuren betaal ik u die schoenen wel terug. Sommige mensen hebben niet veel tijd meer."
    Ik schrik van mezelf wanneer ik merk dat mijn zin niet op vandaag slaat. Met een vieze blik loopt de dame weg en ik laat Melody eerst afrekenen terwijl ik even bekom.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik begin te lachen en mep hem speels.
    "Zo doe ik helemaal ni-"
    Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik sluit mijn ogen. Ik beantwoord zijn kus eerst liefdevol, en dan iets ruwer. Mijn handen glijden over zijn borst en ik leg ze uiteindelijk in zijn hals, met mijn duimen op zijn wangen. Ik bijt zachtjes op zijn lip en laat mijn tong een liefdesspel met de zijne spelen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:14 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Langzaam verbreek ik de kus en kijk hem aan. 'Ik vind je echt heel leuk.'
    Glimlach ik wat verlegen. 'Wat wil je vandaag verder nog gaan doen?'
    Vraag ik omdat ik me nogal ongemakkelijk voel.

    [Post aangepast :Y)]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze wil nog iets zeggen maar mijn lippen smoren haar woorden.
    Mijn hart slaat een slagje over wanneer ze me iets ruwer terugkust. Ik voel haar handen over mijn bovenlijf krijgen en in mijn onderbuik speelt er zich iets anders af. Zodra ik haar tong tegen mijn lippen aanvoel doe ik mijn open en laat haar haar gang gaan.
    "F-Fé," zeg ik hees. "V-voel je je wel goed genoeg?"
    Eigenlijk wilde ik nog een keer herhalen dat het ofwel school ofwel rusten is, maar ik kreeg het gewoon niet over mijn lippen.

    Irial

    Langzaam haalt ze haar lippen van de mijne.
    "Ik vind je echt heel leuk," glimlacht ze. "Wat wil je vandaag verder nog gaan doen?"
    Ik leg mijn handen in haar hals en laat de ene met een plukje haar spelen terwijl ik met de andere haar hartslag zoek. Daar word ik altijd kalm van.
    "Ik vind jou niet alleen heel leuk, je bent gewoon heel leuk," zeg ik met een verliefde blik. "Jij mag kiezen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik zacht en ga met mijn hand door zijn haren.
    "Wanneer ik bij je ben, alleen, voel ik me perfect," zeg ik zacht.
    Ik grijns tegen zijn lippen aan wanneer ik wat meewerking merk langs zijn kant.
    "Voel jij je wel goed?" vraag ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik vind jou niet alleen heel leuk, je bent gewoon heel leuk," Ik voel dat
    ik een beetje rood kleur. "Jij mag kiezen." Ik ga in de kleurmakerszit zitten en denk na. 'Ik weet niets?' Zeg ik dan schouderophalend. 'Heb jij iets?'