• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik voel haar lippen op mijn borst en ril even, ondanks het koude water. Ik leg mijn vinger onder haar kin en til die voorzichtig op.
    "Zo word ik nooit schoon," zeg ik met een schuin lachje.
    Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare terwijl ik mijn handen over haar armen laat glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Zo beter?" Ik glimlach. 'Veel beter.' Traag word ik achterover geduwt tot mijn hoofd een kussen raakt. Mijn shirt word omhoog getrokken en ik voel iets kouds. Geen idee wat het is eigenlijk. "Mijn beurt," Lacht Irial en kust zacht mijn buik. Ik giechel. 'En waarom moet ik hierbij geblinddoekt zijn?' Ik veeg een lokje haar uit mijn nek en wacht af.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes en zuig op zijn lip.
    "Ik ook niet."
    Ik leg mijn armen om zijn middel en kijk hem ondeugend aan.
    "Moet ik je inzepen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Wanneer ik haar buik kus giechelt ze weer. Ik smelt helemaal.
    "En waarom moet ik hierbij geblinddoekt zijn?" vraagt ze dan.
    "Niet," grijns ik tegen haar blote buik aan.
    Ik ga terug boven haar hangen en bijt even op mijn piercing terwijl ik wacht tot ze zelf de blinddoek af doet.

    Atreyu

    "Ze zuigt even op mijn lip en ik ben net te laat om op die van haar te bijten.
    "Ik ook niet," zegt ze terwijl ze haar armen om mijn middel laat glijden. "Moet ik je inzepen?" vraagt ze onddeugend.
    Ik kijk haar aan met pretlichtjes in mijn ogen en hetzelfde schuine lachje van daarnet. Ik steek mijn armen omhoog en zeg dan,
    "Ik wacht."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem grijnzend aan en neem wat zeep in mijn handen. Ik laat ze over zijn hele lichaam glijden; over zijn hals, zijn schouders, zijn armen, zijn borst, zijn buik, zijn rug (ik draai hem even om), en zijn heupen. Dan kijk ik hem grijnzend aan, en ga ik verder met zijn benen. Ik zak door mijn knieen en laat mijn handen over zijn kuiten glijden, terwijl ik af en toe plagend een kusje druk iets onder zijn navel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Niet," Ik lach en peuter met enige moeite de blinddoek af. Om hem aan te kunnen kijken. Ik glimlach naar hem en wacht af. Dan stop ik de vinger waar nog honing aan zat in mijn mond om het eraf te likken.

    Atreyu

    Ik geniet van haar handen die over mijn lichaam glijden Ik had niet verwacht dat ze het ook effectief zou doen, maar mij hoor je niet klagen.
    Plots zakt ze door haar knieën en voel ik haar handen over mijn kuiten glijden. Ze drukt haar lippen op mijn buik.
    "Hé," zeg ik hees "niet doen."
    Ik moet me inhouden haar hoofd vast te grijpen en te doen wat ik echt zou willen doen.

    Irial

    Terwijl ik haar in de ogen kijk neemt ze mijn vinger in haar mond. Ik kijk haar grijnzend aan en laat mijn tong even over mijn piercing gaan.
    "Dat lust je wel hé," zeg ik met een stout lachje.
    Ik haal mijn vinger uit haar mond en ga naast haar liggen. Ik draai haar gezicht naar het mijne en kus haar ietwat ruwer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik lach. 'Het is niet dat ik niets lekker vind het is alleen dat ik het niet wil eten snapje?' Irial is de enige die me zonder overstuur te raken kan laten praten over mijn relatie met eten. Hij komt naast me liggen kust me ruwer dan ervoor. Ik ga dicht tegen hem aan liggen en kus hem gewillig terug.

    Fedea

    Ik ga weer rechtstaan en spoel mijn handen af.
    "Wat niet doen?" vraag ik met een engelengezichtje.
    Ik druk mijn lichaam even tegen het zijne en druk mijn lippen op de zijne. Mijn handen glijden over zijn schouders en bovenlichaam, om het af te spoelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Het is niet dat ik niets lekker vind, het is alleen dat ik het niet wil eten, snapje?" vraagt ze nog net voor mijn lippen de hare raken. Ik negeer het en doe gewoon verder waarmee ik bezig was. Ze komt dichter tegen me aan liggen en kust me terug.
    Ik laat mijn hand op haar kont glijden en duw haar helemaal tegen me aan. Met mijn andere hand ga ik door haar haren.
    "Iets in gedachten dat je wel zou willen nu?" vraag ik uitdagend.

    Atreyu

    "Wat niet doen?" zegt ze lief terwijl ze weer komt rechtstaan.
    "Oh, zo onschuldig," zeg ik sarcastisch terwijl haar handen opnieuw over mijn bovenlichaam glijden.
    Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare.
    "Jij ook?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik zachtjes.
    "Je wilt toch niet dat ik vuil ben, he?"
    Ik grinnik even en kijk hem met fonkelende ogen aan. Soms wil ik gewoon beginnen springen en roepen en aan iedereen vertellen hoe graag ik hem zie, maar dan besef ik dat dat onmogelijk is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Iets in gedachten dat je wel zou willen nu?" Vraagt hij uitdagend. Ik lach zacht en trek een nadenkend gezicht. 'Ik lig eigenlijk wel lekker.' Zeg ik schouderophalend en kijk hem nieuwsgierig aan. 'Wat wil jij dan eigenlijk doen?' Vraag ik zo onschuldig mogelijk.

    Atreyu

    Ik neem een fles douchegel en giet er wat van op Fedea. Ik kijk toe hoe het goedje tussen haar borsten naar beneden loopt. Met mijn handen wrijf ik het open tot het schuimt. Ik wrijf net iets langer op haar billen dan nodig en ga dan ook door mijn knieën. Ik gebruik bij elk been mijn beide handen en druk een kusje op haar heup. Als zij mij uitdaagt hang ik ook niet de brave jongen uit.
    Terwijl ik ga rechtstaan laat ik mijn handen langs haar lichaam omhoog glijden.
    "Proper genoeg?" vraag ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel.

    Irial

    "Ik lig eigenlijk wel lekker," zegt ze terwijl ze haar schouders ophaalt. Er verschijnt een nieuwsgierige blik in haar ogen.
    "Wat wil jij dan eigenlijk doen?" vraagt ze lief.
    Ik grijns, doe haar haar naar achter zodat het uit haar nek is en druk een kusje in haar hals.
    "Dit," fluister ik tegen haar huid aan. Dan trek ik haar t-shirt over haar hoofd uit en duw haar terug op haar rug. Kussend ga ik naar beneden en neem dan opnieuw de bus slagroom. Ik maak een lijn met zoete spul van haar navel tot haar hals. Ik begin onderaan en lik het goedje weg naar haar hals toe.
    "Dit," zeg ik nog een keer.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij grijnst en kust zachtjes mijn nek waarna hij mijn shirtje uit trekt. Ik ga terug op mijn rug liggen en wacht af. Met de slagroomspuit maat hij een streep van mijn navel tot mijn hals. Langzaam likt hij het van mijn huid af. "Dit," Terwijl hij likt kan ik niets anders doen dan af en toe giechelen. Het kietelt gewoon zo erg en ik kan daar dus heel slecht tegen. 'Wanneer is het mijn beurt?' Lach ik als hij klaar is en er geen streepje slagroom meer te zien is.

    Fedea

    Ik bijt op mijn lip wanneer zijn handen mijn lichaam afdwalen en kan het niet laten te kreunen wanneer hij een kus op mijn heup drukt.
    "Proper genoeg?" vraagt hij met wiebelende wenkbrauwen.
    Ik knik grijnzend.
    "Ik denk het wel," zeg ik zwoel.
    Ik ga op mijn tenen staan en druk mijn lippen plagerig en kort op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.